بررسی: راهنمای مقایسه ای تحقیقات تغذیه در مورد مکمل های غذایی

را Nutrisearch راهنمای مقایسه ای مکمل های غذایی 2011-12 نسخه مصرف کننده توسط Lyle MacWilliam یک منبع مفید برای یادگیری نحوه رتبه بندی مکمل های غذایی و چگونگی بهبود سلامت مطلوب، پیشگیری از بیماری ها و دفاع ضد پیری است. این کتاب یک نسخه خلاصه شده از چهارمین ویرایش حرفه ای راهنمای مقایسه ای است که بیشتر برای خوانندگان بدون پیشینه تغذیه ای و بیولوژیکی مفید است.

Lyle MacWilliam، MSc، FP، رئیس Nutrisearch Corp.، یک شرکت کانادایی است که به صنعت محصولات طبیعی خدمات می دهد. او یک نماینده سابق مجلس و عضو مجلس قانونگذاری بریتیش کلمبیا است. آقای مک ویلیام به عنوان مشاور تعدادی از مقامات بهداشتی کانادا خدمت کرده است.

در این شماره، بیش از 1600 مکمل غذایی ایالات متحده و کانادا با استفاده از 18 معیار بهداشتی حیاتی برای رتبه‌بندی هر محصول مورد ارزیابی و مقایسه علمی قرار گرفته‌اند.

با توجه به بررسی‌های علمی مختلف مکمل‌های غذایی برای این کتاب، راهنمای مقایسه‌ای را منبع عالی اطلاعاتی دانستم. این راهنما بررسی‌های مقایسه‌ای درباره بسیاری از مارک‌های محبوب مکمل‌های غذایی، از جمله مکمل‌هایی که در فروشگاه‌های دارو و مواد غذایی بهداشتی فروخته می‌شوند با مارک‌های کمتر شناخته شده دیگری که در چنین مکان‌هایی در دسترس نیستند، دارد.

چیزی که من در مورد این موضوع بیشتر دوست داشتم، دو فصل در مورد داستان کوتاه ویتامین D و اکتشافات جدید، جدیدترین علم در مورد ویتامین D است. یک خلاصه عالی از تحقیقات گسترده وجود دارد که اثرات مفید ویتامین D را در این زمینه نشان می دهد. پیشگیری از بیماری، تقویت ایمنی و تقویت استخوان ها. برخی از موضوعاتی که آقای مک ویلیام مطرح کردند عبارتند از: ویتامین D و سرطان، ویتامین D و بیماری های قلبی، ویتامین D و حمایت از سیستم ایمنی، و مقدار کافی؟

آقای مک ویلیام به طور قانع کننده ای استدلال می کند که کمبود ویتامین D به بسیاری از بیماری های مزمن و دژنراتیو کمک می کند. وی نوشت: با وجود پیشرفت های سریع در دانش ما در مورد ویتامین D، کمبود مزمن این ماده مغذی مهم به عنوان ناشناخته ترین و تشخیص نادرست ترین کمبود تغذیه ای در جهان باقی مانده است که برای حل این مشکل ناکافی است.

اگرچه مقدار توصیه شده روزانه ویتامین D به 600 واحد بین المللی در روز افزایش یافته است، اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که این مقدار باید حتی بیشتر باشد. به گفته آقای مک ویلیام، در حالی که بهترین راه برای دریافت ویتامین D هنوز زیر نور خورشید است، همه افرادی که در خارج از مناطق استوایی یا عمدتاً در خانه زندگی می کنند باید به دلایل سلامتی مکمل های غذایی مصرف کنند.

من این راهنما را به عنوان یک منبع عالی برای هر کسی که به علم مکمل های غذایی علاقه مند است توصیه می کنم.