برنامه غذایی افکار: چرخ دنده غذایی برای افزایش ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بیماری} آلزایمر


منوی برنامه غذایی روانشناختی

{سبزیجات} برگ بی تجربه

روز پس از روز عالی وعده {سبزیجات} برگدار را عملکرد قرار دهید. {اینها} عبارتند به دلیل اسفناج، کلم پیچ، کلم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم. ممکن است بوده اند {مرتبط} تدریجی کردن تخریب شناختی، به طور قابل توجهی در داخل اشخاص حقیقی مسن. توجه داشته باشید کدام هرکدام چه سبزه {تیره} تر باشد یا نباشد، آنتی اکسیدان بیشتری در داخل ممکن است ممکن است وجود داشته باشد.

اشکال از توت ها

کمتر از 2 موارد در داخل هفته توت بخورید. آیا بسیاری از اشکال از توت ها دارای خواص آنتی اکسیدانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضد التهابی هستند. آنتوسیانین ها رنگدانه های در دسترس در داخل توت ها هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چنین {بوده است} اثبات شده برای محافظت سلول های ذهن

آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید خشکبار

امتحان کنید هفته ای 5 موارد نصف فنجان آجیل بخورید. آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید خشکبار آ منبع مفیدس سرشار به دلیل اسیدهای چرب امگا 3، چربی ها های تک غیراشباع را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان های خالص است کدام ممکن است همگی به سلامت ذهن پشتیبانی می کنند.

روغن زیتون

o را {انتخاب کنید}روغن اقامت ک مقدماتی دمای زیرین روغن پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز این ماده مملو به دلیل پلی فنول های زیادی است، ویژه به ویژه در داخل روغن های زیتون فوق بکر. تحقیق تأیید شد کدام ممکن است پلی فنل اولئوکانتال دارای عواقب محافظتی به سمت {بیماری} آلزایمر مقدماتی مرحله {بیماری} است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است خوب به ترمیم سد خونی مغزی پشتیبانی تدریجی.

همه شما غلات

در داخل افکار _ افکار برنامه غذایی سه وعده غلات فشرده در داخل روز پیشنهاد می شود. غلات فشرده شامل می شود سه نیمه غلات هستند. کاه، سبوس را انتخاب کنید و انتخاب کنید آندوسپرم. تعدادی از دارایی ها غلات فشرده شامل می شود برنج اسپرسو ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید محیط هستند، کوینو را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی پاپ کورن.

ماهی

طمع را توجه داشته باشید fلانه کمتر از عالی موارد در داخل هفته. ماهی های چرب را قابل انتساب به محتوای بالای اسیدهای چرب امگا 3 {انتخاب کنید}.ماهی های چرب شامل می شود ساردین، سالمون، ماهی خال مخالی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تن می باشد یا نباشد. {در حالی که} ماهی برای مصرف کردن آسیب ندیده است، Health Canada هدایت می تدریجی برای به کاهش قرار کلاچ کشف نشده جیوه به اشکال از خاصی به دلیل ماهی ها کلمه کنید، همانطور همین جا روشن سازی دانش شده است: جیوه در داخل ماهی

حبوبات

شامل می شود 4 وعده هر دو اصولاً به دلیل حبوبات {هر} هفته. لوبیا، عدس را انتخاب کنید و انتخاب کنید نخود را می توان به سادگی به وعده های غذایی اضافه کرد. حبوبات تامین گلوکز ذهن کدام ممکن است منبع مفید قدرت محبوب ترین ها ذهن است. درجه گلوکز همراه خود تأمل را انتخاب کنید و انتخاب کنید حافظه گفته می شود. ممکن است حتی می تواند فیبر را تامین می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارایی ها باور نکردنی طیف عظیم ای به دلیل ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی هستند.

شراب

در داخل برنامه غذایی افکار ممکن است خوب شامل می شود شود آ عالی پارچ شراب در داخل روز، اما چه زمانی معمولا آن قرار است را نمی نوشید، تنظیم به مصرف کننده نکنید. در داخل یکی از بهترین شراب برای رژیم MIND شراب صورتی است. شراب صورتی شامل آیا بسیاری از پلی فنول ها به دلیل جمله رسوراترول است اثبات شده برای به کاهش تهدید ابتلا به {بیماری} آلزایمر.

طیور

سرخ نشده را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون منافذ و پوست را {انتخاب کنید} طیور کمتر از 2 موارد در داخل هفتهدر نتیجه که ممکن است یک امکان پروتئین با بیرون چربی ها است.