در داخل پینترست به اشتراک بگذارید
بازآفرینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزتر برنامه غذایی مدیترانه ای گوشت خوک را {حذف} کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین طبیعی را گزینه جایگزین برای آن قرار است می تدریجی. Xsandra/Getty Images
  • محققان می گویند برنامه غذایی مدیترانه ای “بی تجربه” برای ممکن است داشته باشید حتی به دلیل رژیم مدیترانه ای استاندارد {سالم تر است}.
  • {نسخه} بی تجربه کمتر از {مقدار} تایید شده گوشت خوک در داخل برنامه غذایی استاندارد مدیترانه ای را همراه خود پروتئین طبیعی گزینه جایگزین برای می تدریجی.
  • مشاوران می گویند پروتئین های طبیعی دارای مزایای بزرگ بهزیستی بیشتری هستند کدام ممکن است شامل می شود مشخصه های ضد التهابی می تواند.

رژیم مدیترانه ای “بی تجربه” ممکن است به طور اضافی حتی برای ممکن است داشته باشید {سالم تر} به دلیل رژیم مدیترانه ای استاندارد باشد یا نباشد.

این بر ایده پیدا کردن جدیدی است کدام ممکن است به صورت اینترنت در داخل روزنامه Heart آشکار شده است.

محققان گفتند کدام ممکن است ممکن است دریافتند {افرادی که} {مقادیر} بیشتری به دلیل پروتئین های طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت خوک را انتخاب کنید و انتخاب کنید خروس کمتری بلعیدن می کنند، مزایای بزرگ قلبی عروقی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متابولیک بیشتری را تخصص می کنند.

محققان به طور ناخواسته 294 شخص کم تحرک همراه خود مشکلات وزنی {متوسط} ​​(کدام ممکن است شناخته شده به عنوان BMI 31 رئوس مطالب می تواند) را در داخل سه گروه برنامه غذایی قرار دادند.

اکثریت قریب به اتفاق قابل توجهی به دلیل اعضا شخص بوده اند. معمول سنی ممکن است 51 12 ماه بود.

گروه اول راهنمایی با اشاره به پشتیبانی ورزش بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید قانون سرانگشتی های ابتدایی برای دسترسی به عالی برنامه غذایی مفید خریداری شده کردند.

گروه دوم مشابه راهنمایی‌های شبیه به ورزش بدنی را به در کنار واقع مفید‌هایی با اشاره به پیروی به دلیل عالی برنامه غذایی مدیترانه‌ای همراه خود انرژی {محدود} خریداری شده کردند.

منوی غذایی ممکن است کم کربوهیدرات آسان، سرشار به دلیل {سبزیجات}، را انتخاب کنید و انتخاب کنید خروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی گزینه جایگزین برای گوشت خوک بود.

گروه {سوم} تمام اسبابک ها فوق به اضافه 3 به همان اندازه 4 فنجان چای بی تجربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی می تواند 28 خوب و دنج گردو در داخل روز خریداری شده کردند.

منوی روز به روز ممکن است نیز شامل می شود 100 خوب و دنج منجمد بود ولفیا گلوبوزا تاس (سویه Mankai کشت شده)، تعیین کنید پروتئینی نخست به دلیل گیاه آبزی غاز.

تاس ها شناخته شده به عنوان یک پیچیده پروتئین طبیعی بی تجربه شناخته شده به عنوان مبادله طرفدار برای پروتئین حیوانی گرفته شدند.

نویسندگان این پیدا کردن در داخل عالی بیانیه مطبوعاتی مطبوعاتی گفتند کدام ممکن است یافته‌های آن قرار است‌ها آرم می‌دهد کدام ممکن است بلعیدن گوشت محدودتر می‌شود، {در حالی که} بهبود غذاهای طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غنی به دلیل پروتئین ممکن است به طور اضافی حتی تا حد زیادی به دلیل وضعیت امور قلبی متابولیک {مفید} باشد یا نباشد.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است به طور اضافی تهدید قلبی عروقی را فراتر به دلیل نتایج {مفید} شناسایی شده است برنامه غذایی مدیترانه ای به کاهش دهد.

{نتایج} آرم دهنده نویدهای آسیب ندیده است

پس به دلیل 6 ماه، رژیم “سبک بی تجربه” توسط می آید فواید بهزیستی به دلیل 2 ابزار غذایی نه پیشی گرفت.

اعضا در داخل {هر} عالی به دلیل اشکال از برنامه غذایی مدیترانه ای بار بیشتری به دلیل کف دست دادند. گروه سبک بی تجربه در داخل مجموع 6.2 کیلوگرم، گروه برنامه غذایی مدیترانه ای استاندارد 5.4 کیلوگرم را انتخاب کنید و انتخاب کنید گروه رژیم مفید 1.5 کیلوگرم بار کم کردند.

در اطراف کمر در میان بسیاری {افرادی که} به دلیل رژیم بی تجربه Med استفاده بیشتر از می کردند به طور {متوسط} ​​8.6 سانتی متر کودک شد، مقایسه شده است همراه خود 6.8 سانتی متر برای بسیاری که به دلیل رژیم مدیترانه ای استفاده بیشتر از می کردند را انتخاب کنید و انتخاب کنید 4.3 سانتی متر برای بسیاری که برنامه غذایی مفید داشتند.

گروه Med Green حتی می تواند اساساً بیشترین به کاهش کلسترول ldl LDL (خطرناک) را همراه خود به کاهش فقط در موردً 4 درصدی بیانیه کردند.

ارقام یادآور برای بسیاری که در داخل گروه برنامه غذایی مدیترانه ای بوده اند فقط در موردً 1 شانس را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی خیلی کمتر به دلیل آن قرار است برای بسیاری که در داخل گروه برنامه غذایی مفید بوده اند بود.

نمایندگی‌کنندگانی کدام ممکن است رژیم‌های مدیترانه‌ای را دنبال می‌کردند، به دلیل مزایای بزرگ بهزیستی بیشتری بهره‌مند شدند کدام ممکن است شامل می شود به کاهش استرس خون دیاستولیک، از دوام به انسولین، را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی نشانگر بسیار مهم تحریک، پروتئین پاسخ‌گر C، کدام ممکن است عملکرد ابتدایی در داخل طاقت فرسا شدن شریان‌ها دارد.

نسبت کلسترول ldl HDL (مثبت) به کلسترول ldl LDL (خطرناک) نیز بهبود کشف شد.

مشاوران خورده شدن بررسی اجمالی می کنند

برنامه غذایی مدیترانه ای {در حال حاضر} در نتیجه پتانسیل آن قرار است در داخل به کاهش تهدید {بیماری} قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی می تواند سکته مغزی، دیابت، مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی بیشتر سرطان ها ها شناسایی شده است است.

با این وجود چرا؟

این به پلی فنول های خارج از آن در داخل داروها طبیعی می رسد.

اندی دی سانتیس، یک مشاور خورده شدن همراه خود اثبات کارشناسی ارشد در داخل خورده شدن بهداشت عادی، اظهار داشت: «پلی فنل ها در نتیجه {قابلیت} های ضد التهابی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدانی قدرتمند شخصی به طور عظیم ای محبوبیت دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحقیقات فعلی نمایشگاه ها کدام ممکن است ممکن است به طور اضافی نتایج «پری بیوتیک» در داخل {روده} ما نیز داشته باشند. شناخته شده به عنوان منبع مفید خورده شدن برای میکرو ارگانیسم های مفید {روده} ما حرکت می تدریجی.

او می رود به Healthline اظهار داشت: «به عبارت نه، ممکن است داشته باشید میل به ایجاد یک غذاهای تشکیل پلی فنل زیادی در داخل برنامه غذایی شخصی داشته باشید.

مشاوران می گویند ممکن است به طور اضافی بخواهید معنی های بلعیدن پروتئین شخصی را نیز اصلاح دهید.

دی سانتیس می‌گوید: «برنامه غذایی استاندارد Med بر ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای دریایی به‌عنوان منبع مفید مهمترین پروتئین حیوانی تأکید می‌تدریجی کدام ممکن است عملکرد کمتری به خروس، تخم‌خروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات اختصاص دانش می‌شود، را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی عملکرد کمتری به گوشت خوک اختصاص می‌دهد.»

او می رود اظهار داشت: “به نظر می رسد مانند است رژیم بی تجربه Med گوشت خوک را {به طور کامل} {حذف} می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر دارایی ها پروتئین حیوانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی می تواند پروتئین های طبیعی خارج از آن در داخل الهام برنامه غذایی (آجیل، دانه ها، حبوبات) را الهام بخش می تدریجی به همان اندازه جای آن قرار است را بگیرند.”

این شامل می شود گوشت های صورتی فرآوری شده قابل مقایسه با سالامی، سوسیس، هات داگ و بسیاری دیگر می تواند کدام ممکن است به دلیل اشکال از گوشت خوک هستند که به طور منظم همراه خود پیامدهای مخرب برای بهزیستی در کنار هستند.در نتیجه سطوح بالای سدیم، داروها نگهدارنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید محتوای چربی ها اشباع شده ممکن است، اظهار داشت: De Santis.

کریستین کرک پاتریک، MS، RDN، متخصص خورده شدن دارای مجوز، گزارش شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید خالق “کبد از لاغر”، نتیجه نهایی پیدا کردن را است که سازماندهی می بیند.

او می رود به Healthline اظهار داشت: «{نسخه} مهمترین {اجازه} بلعیدن خروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی را می‌دهد، {در حالی که} به تذکر می‌رسد این {نسخه} به دلیل اجزای استاندارد رژیم مدیترانه‌ای پیروی می‌تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل عین جاری رویکرد گیاه‌خواری طاقت فرسا‌تری را تصمیم گیری در مورد می‌تدریجی.

استرس برای پروتئین های طبیعی

د سانتیس اظهار داشت: «تغییرات بلعیدن پروتئین یکی از آنها در نظر گرفته تاثیرگذارترین کارهایی است کدام ممکن است عالی شخص در واقع می تواند برای تقویت سلامت شخصی مشارکت در دهد.

وی افزود: «دارایی ها مقدماتی پروتئین طبیعی، قابل مقایسه با حبوبات، آجیل، دانه‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای اساساً مبتنی بر سویا، فواید منحصر به شخص خاص دارند کدام ممکن است فقط در داخل غذاهای حیوانی کشف شد نمی‌شوند.»

آجیل تمایز بزرگی راه اندازی می تدریجی.

د سانتیس می گوید: «{افرادی که} آجیل، دانه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات بیشتری بلعیدن می کنند، در نتیجه افتخار داشتن چربی ها های مفید، فیبر غذایی، آنتی اکسیدان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید طیف وسیعی به دلیل ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروها معدنی، مزایای بزرگ بهزیستی قابل توجه به دلیل این {کار} به کف دست می آورند.

وی خاطرنشان کرد: همراه خود این آموزش داده شده است، هیچکس نمی گوید کدام ممکن است برای مفید در دسترس بودن نیاز به تمام پروتئین حیوانی را جدا بگذارید. با این وجود، نیاز به در کل مسکن شخصی به ثبات بین بلعیدن پروتئین طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حیوانی در نظر گرفته شده کنید.

گوشت فوایدی برای بهزیستی دارد.

د سانتیس اظهار داشت: «برای اکثر مردمان، {کار} متعادلی ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است نیاز به در داخل آنجا مشارکت در شود. با این وجود پروتئین حیوانی، جدای به دلیل اینکه به طور عظیم به دلیل آن قرار است لذت بردن می‌برند، دارای خوب ارزش غذایی مخصوصاً شبیه به محتوای آهن، پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید B12 است.

وی افزود: به طور قابل توجهی ماهی کدام ممکن است سرشار به دلیل ویتامین D را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا 3 است، غذای فوق العاده مفیدی است.

آنچه نیاز به بخورید

کرک پاتریک اظهار داشت کدام ممکن است به مشتریانش می‌گوید «در داخل وعده‌های غذایی‌شان تعداد زیاد در نظر گرفته شده نکنند».

نزدیک به آنچه آموزش داده شده است شد، راهی که در آن های متعددی برای بهبود روز به روز پلی فنول ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین های طبیعی ممکن است وجود داشته باشد.

د سانتیس اظهار داشت کدام ممکن است چاشنی ها، میوه ها، {سبزیجات}، حبوبات، آجیل، دانه ها، چای، شراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات رادیکال قابل مقایسه با گندم را انتخاب کنید و انتخاب کنید چاودار پلی فنول های {مرتبط} همراه خود نتایج خوش بینانه بر سلامت مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق را انتخاب کنید و انتخاب کنید متابولیک خارج از آن {در این} پیدا کردن را فراهم کردن می دهند.

کرک پاتریک اظهار داشت کدام ممکن است او می رود به مردمان واقع مفید می‌تدریجی سویای رادیکال قابل مقایسه با تمپه را انتخاب کنید و انتخاب کنید توفو، را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی می تواند لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدس، مخمر خورده شدن‌ای، آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسپیرولینا (عالی جلبک بی تجربه آبی متراکم، غیرسمی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غنی به دلیل داروها مغذی) بلعیدن کنند.

“ما دوست داریم [these foods] به دلیل آنجایی کدام ممکن است پروتئین عالی جزء مورد نیاز برای بهزیستی است، به دلیل جمله نگه داشتن ماهیچه ها، تامین منبع مفید قدرت، را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگه داشتن بلوک های ساختمانی کل شما سلول ها.

کرک پاتریک اظهار داشت کدام ممکن است مناسبت‌های وعده های غذایی شامل می شود عالی بشقاب هوموس، پیتای گندم رادیکال را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلافل، ماکارونی همراه خود لوبیا همراه خود پستوی طبیعی هر دو سس گوجه‌فرنگی هر دو تاهینی همراه خود {سبزیجات} برشته را انتخاب کنید و انتخاب کنید کینوا است.