خورده شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های غذایی

“خورده شدن استراتژی گرفتن چرخ دنده مغذی به همین دلیل غذاهایی است کدام ممکن است می خورید.”

اشکال از خورده شدن

• کربوهیدرات ها –

کربوهیدرات ها چرخ دنده مغذی نشاط زا را انتخاب کنید و انتخاب کنید منبع مفید اولیه نشاط ما هستند. ممکن است به سادگی هضم می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به گلوکز تجزیه می شوند کدام ممکن است بدن ما برای مشارکت در تعداد زیادی از {وظایف} شخصی به همین دلیل آن قرار است استفاده می کند از. بدن ما به ازای {هر} 1 خوب و دنج کربوهیدرات مصرفی 4 انرژی اکتسابی می تنبل.

کربوهیدرات ها به 2 دسته جدا کردن می شوند

کربوهیدرات های آسان (قند)، کربوهیدرات های پیشرفته (فیبر) را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاسته.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید بر ایده شاخص گلیسمی به 2 دسته کم، {متوسط} ​​را انتخاب کنید و انتخاب کنید بارگیری جدا کردن می تواند

شاخص گلیسمی نمایشگاه ها کدام ممکن است مرحله قند خون پس به همین دلیل خوردن کربوهیدرات چقدر نخست را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود چه سرعتی نوسان می یابد. بدون در نظر گرفتن شاخص گلیسمی بزرگتر باشد یا نباشد، قند خون تا حد زیادی می تواند را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان بیشتری برای یادآور حالت خالص اندازه می کشد. یکی از ساده ترین راه ها برای حفظ رژیم غذایی سالم، در نظر گرفتن غذاهایی همراه خود شاخص گلیسمی زیرین است را انتخاب کنید و انتخاب کنید {کار} فیزیکی نیز {اهمیت} دارد. غذاهایی همراه خود شاخص گلیسمی نخست همراه خود بهبود تهدید {بیماری} قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت {مرتبط} هستند.

کربوهیدرات می خواست در داخل برنامه غذایی ما:

کربوهیدرات ها نیاز به 45 به همان اندازه 65 شانس انرژی برنامه غذایی می توانید داشته باشید را تشکیل دهند کدام ممکن است برای کسانی که برنامه غذایی 2000 انرژی دارند، فقط در موردً 225 به همان اندازه 325 خوب و دنج کربوهیدرات است.

دارایی ها کربوهیدرات مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناسالم در داخل برنامه غذایی ما:

مفید ترین دارایی ها کربوهیدرات، غلات رادیکال، {سبزیجات}، میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیاهای فرآوری نشده هر دو کم فرآوری شده هستند.

دارایی ها کربوهیدرات ناسالم جای می دهد نان سفید، شیرینی، نوشابه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر غذاهای شدید فرآوری شده هر دو تصفیه شده است. این اجزا به بهبود بار، تداخل همراه خود انداختن چند پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروش دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بیماری} قلبی پشتیبانی می کنند.

• {چربی ها} –

{چربی ها} جزء اجباری برنامه غذایی هستند. یکی در همه تامین کنندگان نشاط را انتخاب کنید و انتخاب کنید توسط می آید ویتامین های محلول در داخل چربی ها مهم خواهد بود.

1 خوب و دنج چربی ها 37 کیلوژول (9 کیلو انرژی) نشاط می دهد. غذاهایی کدام ممکن است شامل مقدار بیش از حد چربی ها هستند، نشاط زیادی را تامین می کنند.

{چربی ها} اشکال از مختلفی دارند، به همین دلیل جمله چربی ها های اشباع شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها های غیر اشباع.

چربی ها های اشباع شده معمولاً در داخل دمای اتاق قوی هستند {در حالی که} چربی ها های غیراشباع مایع هستند.

خوردن بارگیری چربی ها های اشباع هر دو ترانس ممکن است نتایج نامطلوبی برای بهزیستی داشته باشد یا نباشد.

غذاهای سرشار به همین دلیل چربی ها های اشباع نشده برای بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت کل اجباری هستند. تخصصی ایجاد می کند غذاهای دریایی مشابه ماهی تن، ماهی خال مخالی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سالمون را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی می تواند آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن کانولا را انتخاب کنید و انتخاب کنید بذر کتان کشف شد می تواند.

• فیبر –

فاز فیبری را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیرقابل هضم برنامه غذایی ما کدام ممکن است برای سلامت سیستم گوارش اجباری است.

فیبر مرتب سازی کربوهیدرات است. اگرچه اکثر کربوهیدرات ها به مولکول های قند تجزیه می شوند، فیبر {نمی تواند} به مولکول های قند تجزیه شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به عنوان جایگزین هضم نشده به همین دلیل بدن ما حرکت می تنبل. فیبر به تغییر خوردن قند در داخل بدن ما پشتیبانی می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مدیریت {گرسنگی} را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند خون پشتیبانی می تنبل.

فیبر نیاز به کمتر از 5 شانس به همین دلیل انرژی دریافتی هر روز می توانید داشته باشید را تشکیل دهد. جوانان را انتخاب کنید و انتخاب کنید بزرگسالان برای افتخار داشتن بهزیستی به کمتر از 20 به همان اندازه 30 خوب و دنج فیبر در داخل روز خواستن دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر روز 2000 انرژی خوردن می کنند. فیبر دارای 2 سبک است کدام هرکدام 2 برای بهزیستی {مفید} هستند:

• فیبر محلول، تخصصی ایجاد می کند آب رفع می تواند، ممکن است به به کاهش مرحله گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کاهش {سطح کلسترول} خون پشتیبانی تنبل.

• فیبر نامحلول تخصصی ایجاد می کند آب رفع نمی‌شود، می‌تواند به {حرکت} وعده های غذایی در داخل سیستم گوارشی می توانید داشته باشید پشتیبانی تنبل، نظم را ارتقاء دانش را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل یبوست توقف می‌تنبل.

• چرخ دنده معدنی – چرخ دنده معدنی چرخ دنده معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده مغذی اجباری هستند تخصصی ایجاد می کند {مقادیر} کم مراقبت از بهزیستی می توانید داشته باشید می خواست هستند. چرخ دنده معدنی به می توانید داشته باشید نشاط هر دو انرژی نمی دهند، با این وجود در داخل تعیین کنید گیری استخوان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید مینا ها موقعیت دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید پشتیبانی می کنند. اشخاص حقیقی معامله بسته به سن، جنسیت، {شرایط} فیزیولوژیکی (مشابه باردار بودن) را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً وضعیت امور بهزیستی شخصی نیازهای متفاوتی دارند. در میان چرخ دنده معدنی مشابه کلسیم، فسفر، منیزیم، سدیم، پتاسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلرید به {مقادیر} بیشتری نسبت به سایرین می خواست هستند. برخی اکنون نیست در داخل {مقادیر} خیلی کمتر می خواست هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً شناخته شده به عنوان اجزا کمیاب مشابه آهن، روی، ید، فلوراید، سلنیوم را انتخاب کنید و انتخاب کنید مس شناخته می شوند.

پروتئین – پروتئین ها به همین دلیل ترکیبی اسیدهای آمینه کوچکتر ساخته می شوند. پروتئین های خارج از آن در داخل وعده های غذایی شناخته شده به عنوان خشن مغذی شناخته می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط (انرژی) را به بدن ما پشتیبانی می کنند. 20 اسید آمینه برای ایجاد پروتئین استفاده بیشتر از می تواند.

به همین دلیل آنجایی کدام ممکن است تمام سلول ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساس ها شامل پروتئین هستند، به همین دلیل برای پیشرفت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترمیم ماهیچه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر احساس های بدن ما اجباری است. مو را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناخن تا حد زیادی به همین دلیل پروتئین {تشکیل شده است}. می توانید داشته باشید حتی می تواند به همین دلیل پروتئین برای ایجاد آنزیم ها، هورمون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر ترکیبات شیمیایی بدن ما استخدام می کنید. پروتئین بلوک ساختمانی حیاتی استخوان ها، ماهیچه ها، غضروف، منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید خون است.

{هر} خوب و دنج پروتئین شامل 4 انرژی است. میزان خوردن چرخ دنده مغذی مرجع (RNI) برای بزرگسالان 0.75 خوب و دنج پروتئین به ازای {هر} کیلوگرم {وزن بدن} در داخل روز تصمیم گیری شده است.

دارایی ها پروتئین عبارتند به همین دلیل کالا گوشتی (همبرگر، ماهی، خروس)، کالا لبنی (چسبناک، شیر آب، ماست، چسبناک دلمه)، تخم خروس، توفو، عدس را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیر آب سویا.

ویتامین های غذایی – ویتامین های غذایی ترکیبات آلی هستند تخصصی ایجاد می کند {مقادیر} شدید کم برای حمایت به همین دلیل انجام خالص فیزیولوژیکی اجباری هستند. ویتامین های غذایی به می توانید داشته باشید انرژی هر دو نشاط نمی دهند، با این وجود به می توانید داشته باشید پشتیبانی می کنند مفید بمانید.

2 انواع ویتامین ممکن است وجود داشته باشد: محلول در داخل آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید محلول در داخل چربی ها.

ویتامین های محلول در داخل آب جای می دهد ویتامین های B1، B2، B3، B6، B12، ویتامین C، بیوتین را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسید فولیک است. ممکن است به {مقدار} بارگیری در داخل بدن ما ذخیره نمی شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده اضافه شده با استفاده از ادرار به همین دلیل بین می الگو.

ویتامین های محلول در داخل آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها موقعیت مهمی در داخل تعداد زیادی از فرآیندهای شیمیایی بدن ما دارند. ویتامین های محلول در داخل چربی ها جای می دهد ویتامین های A، D، E را انتخاب کنید و انتخاب کنید K هستند کدام ممکن است می توانند در داخل بدن ما می توانید داشته باشید ذخیره شوند. سطوح بالای ویتامین های محلول در داخل چربی ها قابل توصیه نمی شود در نتیجه می توانند باعث مسائل بهزیستی شوند.

• آب – آب شامل انرژی معمولاً نیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید منبع مفید چربی ها، پروتئین هر دو کربوهیدرات معمولاً نیست. اگرچه آب خالص شامل چرخ دنده مغذی اضافه شده معمولاً نیست. آب یک پارچه مغذی است کدام ممکن است {به هر} سلول در داخل بدن ما می توانید داشته باشید پشتیبانی می تنبل به همان اندازه شناخته شده به عنوان وسیله ای برای {انتقال} سایر چرخ دنده مغذی {به درستی} حرکت تنبل در نتیجه 60 شانس بدن ما انسان به همین دلیل آب {تشکیل شده است}.

• آب مایعات بدن ما را تغییر می تنبل

• آب به هضم وعده های غذایی پشتیبانی می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانید داشته باشید را سیر می تنبل (به همین دلیل خیلی کمتر وعده های غذایی می خورید)

• آب به همین دلیل خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم آبی ماهیچه ها توقف می تنبل

• آب به همین دلیل استراتژی کلیه برای از بین بردن {سموم} به همین دلیل بدن ما کمک می کند

برای راضی کردن قابل توصیه های بیمارستان برای خوردن آب، پسران نیاز به حدود 13 فنجان مایعات غیر الکلی در داخل روز بنوشند، در داخل حالی آن دختران نیاز به حدود 9 فنجان مایعات غیر الکلی در داخل روز بنوشند.