راهنمای تغذیه سالم برای تعطیلات | 7 نکته برای یک فصل تعطیلات سالم – Eleat Sports Nutrition, LLC



فصل تعطیلات بهترین زمان سال است – برای جشن گرفتن با خانواده و دوستان و استراحت بسیار مورد نیاز از کار. متأسفانه، تعطیلات با خرید لحظه آخری، مسافرت، شیرینی‌های پخته شده و تعداد بی‌پایان اجتماعات اجتماعی که همگی حول محور غذا هستند، می‌توانند استرس‌زا باشند. داشتن برنامه ای برای پایبندی به عادات سالم در طول تعطیلات به شما این امکان را می دهد که از این فصل و در عین حال سالم ماندن لذت ببرید. در اینجا 7 عادت سالم که در تعطیلات باید رعایت کنید، آورده شده است.

وعده های غذایی را از دست ندهید

حذف وعده‌های غذایی برای «صرفه‌جویی» کالری در غذای اصلی، یک روند محبوب غذاخوری در تعطیلات است. به جای «فضایی ایجاد کردن» برای وعده غذایی خود، مطمئن شوید که وعده های غذایی معمولی خود را در وعده اصلی روز بخورید، حتی اگر مقدار کمتری باشد. خوردن قبل از زمان وعده غذایی جشن، احتمال احساس گرسنگی و پرخوری را کاهش می دهد.

کاهش چرا

در طول تعطیلات، ممکن است به نظر برسد که ما همیشه دور یک میز پر از پیش غذا و دسر هستیم. بین این خوراکی‌ها، غذاهای باقی‌مانده، یخچال و انباری، چرایدن و خوردن میان‌وعده در طول روز آسان می‌شود. با پایبندی به برنامه غذایی معمول خود و برخی از میان وعده های سفارشی، این را به حداقل برسانید. به این ترتیب در تمام روز یا ماه ناخودآگاه غذا نمی خورید!

کنترل بخش

تا زمانی که سیر شوید بخورید نه پر کردن. غذاهای تعطیلات مورد علاقه خود را در حالی که به وعده های کوچکتر می چسبید میل کنید. پر کردن نیم از بشقاب خود با سبزیجات و میوه ها، الف ربع از آن با پوره سیب زمینی یا سیب زمینی شیرین و ربع آن را با بوقلمون، گوشت خوک یا هر منبع پروتئینی که ترجیح می دهید ترکیب کنید. خوردن دسر کاملاً خوب است! من توصیه می کنم به جای امتحان کردن چندین نوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

خودتان را از غذاهایی که دوست دارید محدود نکنید. در عوض، این غذاها را بخورید و از هدر دادن فضای بشقاب خود با غذاهای اضافی که می دانید غذاهای مورد علاقه شما نیستند، خودداری کنید. اگر چندین غذا وجود دارد که می خواهید امتحان کنید، آنها را برای غذای باقی مانده به خانه ببرید و در طول هفته پخش کنید. نیازی نیست هر 10 غذای جانبی را در یک روز امتحان کنید!

رژیم لاغری سریع