در داخل پینترست به اشتراک بگذارید
مشاوران می گویند لزوماً مجبور نیستید 10000 مرحله را طی کنید. {هر} {مقدار} کوهنوردی شکسته نمی شود. گتی ایماژ
  • محققان می گویند کوهنوردی هر روز احتمالاً تهدید ابتلا به {فشار خون بالا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت را به مقیاس عقب دهد.
  • مشاوران می گویند این اقدامات هر روز ممکن است حتی احتمالاً استرس را به مقیاس عقب دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیستم حفاظت بدن ما خواهید داشت را سخت تنبل.
  • چند قبلی بهترین راه آسان برای کوهنوردی اینجا است کدام ممکن است دورتر به دلیل خرده فروش پارک کنید، در مقابل ناهار همراه خود منصفانه دوست خوب کوهنوردی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل حین کوهنوردی منصفانه مونتاژ کاری برگزار کنید.

اصولاً به دلیل 100 میلیون نفر در داخل آمریکا دیابت هر دو پیش دیابت دارند.

ممکن است حتی تخمین زده می تواند باشد کدام ممکن است بیش به دلیل 100 میلیون یانکی {فشار خون بالا} دارند

این انواع در داخل جاری {افزایش است}، با این وجود محققان می گویند منصفانه بهترین راه {رایگان} را انتخاب کنید و انتخاب کنید نسبتا سرراست برای به مقیاس عقب تهدید ابتلا به یکی از آنها در نظر گرفته این {بیماری ها} ممکن است وجود داشته باشد.

این حرکت آسان بهترین راه درگیر شدن است.

قابل توصیه عادی برای آمادگی جسمانی 10000 قدم در داخل روز است.

با این وجود بر ایده 2 یادگیری جدیدترین این ماه آشکار شد، حتی کسری به دلیل آن خواهد شد نیز احتمالاً کارساز باشد یا نباشد.

در داخل منصفانه یادگیری محققان گفتن کردند {افرادی که} بین 4000 به همان اندازه 8000 قدم در داخل روز بهترین راه می‌الگو می‌توانند تهدید از دست دادن زندگی قابل انتساب به بیشتر سرطان ها هر دو {بیماری} قلبی را به همان اندازه 2 {سوم} به مقیاس عقب دهند.

ممکن است افزودند {افرادی که} بیش به دلیل 12000 قدم در داخل روز بهترین راه می‌الگو می‌توانند این {خطرات} را به همان اندازه 90 شانس به مقیاس عقب دهند.

در داخل یکی دیگر یادگیریمحققان خاص کردند کدام ممکن است اعضا در داخل یادگیری میانسالی کدام ممکن است به طور {متوسط} ​​9 12 ماه احتمالاً بیشترین قدم ها را در داخل روز کوهنوردی کردند، 43 شانس خیلی کمتر آسیب پذیر دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید 31 شانس تهدید ابتلا به {فشار خون بالا} بوده اند.

این تجزیه و تحلیل در داخل اوایل ماه مارس در داخل صفحه بحث مرکز آمریکا فراهم کردن شد نشست های آموزشی اپیدمیولوژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیشگیری/راحت مسکن را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت متابولیک قلبی 2020 در داخل فینیکس، آریزونا

دیوید داپراتو، DPT، توانبخشی ورزشی واقعاً کار می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید منصفانه معلم {حرفه ای} فعالیت های ورزشی سه گانه است، به Healthline ذکر شد: “مزایای بزرگ فعالیت های ورزشی، به طور قابل توجهی کوهنوردی، در داخل چندین 12 ماه قبلی به طور عظیم مورد یادگیری قرار گرفته است.” “علت ایجاد خوبی پایین برداشتن بیش به دلیل 10000 قدم در داخل روز پس از روز ممکن است وجود داشته باشد.”

آنچه محققان پیدا می کند کردند

یادگیری در داخل اوایل ماه مارس بر ایده اطلاعات‌های 1923 نمایندگی‌کننده در داخل یادگیری سراسری بهبود تهدید عروق کرونر در داخل بزرگسالان نوجوان (CARDIA) بود.

جدا از نتیجه نهایی گیری عمومی، محققان ممکن است حتی گزارش دادند کدام هرکدام توالی به دلیل 1000 قدم هر روز در سراسر 9 12 ماه، تهدید مشکلات وزنی را به همان اندازه 13 شانس در داخل دختران میانسال به مقیاس عقب می دهد.

{در این} یادگیری، اعضا به دلیل سیستم های سرعت بالا سنج برای بعد گیری ورزش بدنی کمتر از 10 ساعت در داخل روز به مدت زمان کمتر از 4 روز استفاده بیشتر از کردند.

معمول سنی اعضا 45 12 ماه بود. فقط در مورد 60 شانس دختر را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدود 40 شانس سیاه منافذ و پوست بوده اند.

معمول زمان پیگیری 9 12 ماه بود.

مقایسه شده است همراه خود زنانی کدام ممکن است همانقدر کم کوهنوردی را داشتند، احتمالات مشکلات وزنی در داخل {افرادی که} احتمالاً بیشترین انواع قدم ها را داشتند، 61 شانس خیلی کمتر بود.

این یادگیری هیچ ارتباطی بین به مقیاس عقب تهدید مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انواع قدم های هر روز کوهنوردی پسران نماد نداد.

دکتر سیروس خمباتا، یکی از آنها در نظر گرفته بنیانگذاران Mastering Diabetes، منصفانه معلم وب مبتنی بر ذکر شد: تعداد زیادی از مردمان در نظر گرفته شده می کنند کدام ممکن است کوهنوردی فعالیت های ورزشی محسوب نمی شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید کوهنوردی هر روز برای {تأثیر} سازنده بر سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی خواهید داشت فراوان معمولاً نیست. نرم افزار ای کمک خواهد کرد که شما اشخاص حقیقی عذاب توسط دیابت برای معکوس کردن از دوام به انسولین. برای مردم عذاب توسط دیابت، حتی منصفانه پیاده‌روی نیاز به نیم ساعت‌ای در گذشته هر دو بعد به دلیل وعده های غذایی {تأثیر} عمیقی در داخل به مقیاس عقب مرحله گلوکز خون خواهید داشت دارد.

اون 10000 قدم

معیار 10000 گام به 12 ماه 1965 باز می گردد، روزی کدام ممکن است منصفانه دانشمند {ژاپنی} بنا به تجربیات به شوق سلامتی در داخل ورزشی های المپیک 1964 توکیو همراه خود اختراع گام شمار {پاسخ} داد.

آن خواهد شد را Manpo-kei می نامیدند که دلالت می کند 10000 قدم متر است.

هدفی نیمه بلند با این وجود کف دست یافتنی به نظر می رسد. را انتخاب کنید و انتخاب کنید گیر کرد.

در واقع، کل شما این سطوح می توانند تغییراتی داشته باشند.

قابل توصیه من می روم 4000 به همان اندازه 8000 قدم است، با این وجود کیفیت بالا لازم است. 4 هزار پله در داخل حومه کلان شهر همراه خود نخست را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیرین درگیر شدن به دلیل تپه ها ممکن است به طور اضافی مقایسه شده است همراه خود 8000 پله در داخل {یک مرکز خرید}، مزایای بزرگ بهزیستی بهتری به در کنار داشته باشد یا نباشد. سارا ساتو، منصفانه پرستار تمرکز بر دیابت کدام ممکن است اقدامات هر روز را به خریداران شخصی قابل توصیه می تنبل، ذکر شد: با این وجود باقی مانده است هم بالاتر به دلیل هیچ است.

ساتو به Healthline ذکر شد: «وقتی شخصی شده راه اندازی به بهترین راه درگیر شدن مشترک می‌تنبل، ما شاهد تنظیمات دوست خوب‌داشتنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید رادیکال هستیم. مردمان معمولاً متوجه می‌شوند کدام ممکن است خوابشان بالاتر می‌شود، خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خویشان پایدارتر می‌شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید هضم ممکن است مشترک‌تر می‌شود.»

Khambatta ذکر شد کدام ممکن است مزایای بزرگ اضافه شده احتمالاً حتی فراتر رود.

او می رود به Healthline ذکر شد: “مردمی ترین در نظر گرفته شده می کنند کدام ممکن است کوهنوردی برای کمتر از مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت ممکن است است، با این وجود … پرانرژی در دسترس بودن ممکن است حتی احتمالاً حرکت خون را به ذهن خواهید داشت تقویت بخشد، کدام ممکن است باعث تقویت محبوبیت می تواند باشد.” “تحقیق نمایشگاه ها کدام ممکن است برداشتن گام های اصولاً به صورت هر روز نیز احتمالاً مالیخولیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید عصبی بودن را به مقیاس عقب دهد. در مورد انواع فزاینده ای به دلیل اشخاص حقیقی عذاب توسط مسائل سلامت روان، کوهنوردی {راهی} آسان برای تقویت قدرتمند سلامت روان خواهید داشت رایگان است را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالاً منصفانه ورزش اجتماعی نیز باشد یا نباشد.

داپراتو می گوید {به آرامی} راه اندازی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدن ما خواهید داشت مناسب می تواند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است به طور اضافی بعداً همراه خود فرا {رسیدن} فصل را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنفولانزا {سپاسگزار} باشید.

او می رود ذکر شد: «بعد به دلیل {مدتی} کوهنوردی ادامه دار – معمولاً 3 هر دو 4 هفته – (آنچه بود) استرس اکنون برای بدن ما چندان ترسیده کننده معمولاً نیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید خالص تلقی می تواند باشد. «بدن ما مناسب شده است. به همین دلیل، به دلیل آنجایی کدام ممکن است فعالیت های ورزشی هر دو منصفانه میکرو ارگانیسم بین المللی شناخته شده به عنوان منصفانه کار کردن تنش زا {در نظر گرفته می شود}، پس به دلیل اینکه احساس ها همراه خود فعالیت های ورزشی مناسب شدند، بدن ما به طور موثرتری به میکرو ارگانیسم های مهاجم {پاسخ} می دهد. {به همین دلیل است} کدام ممکن است {افرادی که} معمولاً] معمولاً فعالیت های ورزشی می کنند، معمولاً در وضعیت ضعیف سلامتی نمی شوند.

بث آگوست، منصفانه معلم سلامتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متخصص خورده شدن، ذکر شد کدام ممکن است کوهنوردی خون را به {جایی} می رساند کدام ممکن است نیاز به برود.

منصفانه کارت بانکی را تصور کنید. حالا تصور کنید سعی می کنید آن خواهد شد را به دلیل مرکز نصف کنید. خواهید داشت {نمی توانید}، “او می رود ذکر شد. حالا تصور کنید کدام ممکن است آن خواهد شد کارت بانکی را چندین موارد از این سو به آن طرف انعطاف پذیر کنید. {فشار خون بالا} معمولاً نتیجه نهایی جذاب شدن عروق خونی است. هنگامی کدام ممکن است کوهنوردی می کنید، بدن ما خواهید داشت می خواهد به همان اندازه خون بیشتری را برای عجله به گروه های عضلانی خواهید داشت برساند. اگر در نظر گرفته شده می‌کنید رگ‌های شخصی شبیه شلنگ هستند، نشان می دهد که استرس بهبود می‌یابد. را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل نیاز به مدت زمان، که ممکن است یک عامل شگفت انگیز است. خون خواهید داشت به زودی‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید طاقت فرسا‌تر پمپاژ می‌تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید این استرس بهبود یافته {تأثیر} مشابهی یادآور کارت بانکی روی رگ‌های خواهید داشت می تواند داشته باشد. استرس مکرر مکرر را انتخاب کنید و انتخاب کنید رها شدن بر روی دیواره رگ های خونی ممکن است به طور اضافی به راه اندازی منصفانه تأثیر رایگان کننده پشتیبانی تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید نتیجه در رایگان شدن عروق خونی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مقیاس عقب استرس خون در داخل حالت خنک شدن شود.

چند قبلی بهترین راه برای دستیابی این سطوح

Mimi Secor، DNP، FNP-BC، FAANP، FAAN، منصفانه پرستار خانوار را انتخاب کنید و انتخاب کنید خالق راهنما “Debut a New You: Transforming Your Life in Any Age” است.

او می رود ذکر شد رفتار به بهترین راه درگیر شدن مهمتر به دلیل عمق بهترین راه درگیر شدن است. به دلیل جمله قابل توصیه های او می رود با توجه به اینکه چگونه می توان کوهنوردی بیشتری را در داخل مسکن شخصی بگنجانیم:

  • در داخل دفتر به دلیل {پله ها} بروید.
  • به دلیل {خرید} وب مبتنی بر را انتخاب کنید و انتخاب کنید به صورت فیزیکی بروید. دورتر به دلیل خرده فروش پارک کنید.
  • {سگ} شخصی را پیاده کنید
  • در داخل حین یادگیری هر دو تماشای {تلویزیون}، «فاصله‌های» ورزشی نیاز به مشارکت در دهید.
  • فعالیت های ورزشی شخصی را دنبال کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل توسعه ها اوقات خوبی داشته باشید.
  • در مقابل قطع منصفانه وعده غذایی برای کمتر از معاشرت همراه خود منصفانه دوست خوب قدم بزنید.
  • در داخل حین کوهنوردی کلاس ها کاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانوادگی برگزار کنید.