نتایج سیگار بر سلامتی

انتخاب برای {کشیدن} سیگار تصمیم گیری در مورد شماست، با این وجود سیگار می‌تواند تاثیر قابل توجه بر {اهداف} سلامتی ممکن است داشته باشید داشته باشد یا نباشد. این متن {خطرات} سیگار {کشیدن}، نتایج آسیب رسان سیگار بر بدن ما ممکن است داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ابزارهای کل تواند به شما کمک کند انصراف این رفتار را روشن سازی می دهد. کانون اصلی مهمترین ممکن است داشته باشید در داخل همین جا به ساده گوش دادن به آن عوضی من می روم نزدیک به اینکه چرا {نباید} سیگار بکشید نباید باشد. من می روم سعی می‌کنم به ممکن است داشته باشید پشتیبانی کنم به همان اندازه سیگار را انصراف کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عبارات تشویقی خوش بینانه به ممکن است داشته باشید بگویم به همان اندازه به ممکن است داشته باشید در داخل موفقیت در {اهداف} {ترک سیگار} {کمک کنید}.

از قبلً این را شنیده اید: “سیگار {کشیدن} ناسالم است”، “سیگار باعث بیشتر سرطان ها ریه می تواند باشد”، بلا مطمئنا بلا. با این وجود خواه یا نه واقعا چرا برای ممکن است داشته باشید خطرناک است هر دو چرا باعث بیشتر سرطان ها ریه می تواند باشد؟ دلیلش اینجا است می توانید به ماده مخدر نیکوتین معتاد هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {هر} موارد کدام ممکن است سیگاری را درخشان می کنید اصولاً هوس می کنید. این عادت ممکن است خوب 12 ماه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی سال ها یکپارچه داشته باشد یا نباشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث مسائل بهزیستی شبیه همدلی، {بیماری} قلبی، برونشیت، بهبود تهدید {حمله} قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر سرطان ها دهان شود.

سیگار {کشیدن} برای ریه ها طاقت فرسا است را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامتی را به کاهش می دهد در نتیجه مونوکسید کربن قابل دریافت در داخل دود برای اکسیژن در داخل ریه ها جنگ می تنبل. خواه یا نه به همان اندازه به فعلی سعی کرده اید بعد به همین دلیل {کشیدن} سیگار، دویدن هر دو وزنه برداری را مشارکت در دهید؟ احتمالاً متوجه عدم وجود {انگیزه}، خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسئله در داخل اتمام دنبال کردن شده اید. عجیب ترین مسئله این سه نفر خستگی است، در نتیجه میل به ایجاد یک بتوانید دنبال کردن شخصی را همراه خود عجله مشارکت در دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {به روز} شخصی با آن همراه باشید، {درست است}؟ 9 همراه خود سیگار! سیگار احتمالات کمی فقط برای عالی دنبال کردن مولد به ممکن است داشته باشید می دهد، را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگرچه دنبال کردن مولد داشته باشید، نیاز به به عناصر اکنون نیست نیز آگاه باشید کنید.

پس گلوله جادویی برای {ترک سیگار} {چیست}؟ اولیه یک چیز کدام ممکن است خواستن دارید {انگیزه} است. از هر نظر چرا دوست داری انصراف کنی؟ دوم، ممکن است داشته باشید ممکن است بخواهید حمایت خوش بینانه دارید. اصرار می‌کنم به صفحه بحث {ترک سیگار} وب مبتنی بر بپیوندید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل سایر انصراف‌کنندگان سودآور توصیه بگیرید. ممکن است حتی می‌توانید پشتیبانی‌های {ترک سیگار} شبیه چسب‌های نیکوتین، آدامس نیکوتین، را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت می کند‌هایی شبیه Smoke Away، چای {ترک سیگار}، ویتامین C را انتخاب کنید و انتخاب کنید L-Taurine را خریداری کنید. ممکن است حتی اگر رفتار سیگار {کشیدن} ممکن است داشته باشید به سختی کافی با کیفیت حرفه ای باشد یا نباشد، می توانید لیبان را مشتاق در مورد پزشکتان تجویز کنید.

به همین دلیل {افرادی که} این مفهوم را {تبلیغ} می کنند کدام ممکن است سیگار به اندکی کاهش ممکن است داشته باشید پشتیبانی می تنبل، اجتناب کنید. سیگار {کشیدن} به ساده اشتهای ممکن است داشته باشید را کم می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث می تواند باشد کدام ممکن است به سختی کافی وعده های غذایی نخورید. جلوگیری از این مسئله، همه وقت سرزنده بمانید! همراه خود سیگاری ها معاشرت نکنید در نتیجه این {تأثیر} باعث می تواند باشد کدام ممکن است بخواهید درخشان شوید. کارهای پر از سرگرمی مشارکت در دهید به همان اندازه افکار شخصی را مشغول حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر واقعاً احساس آسیب رسان بر ممکن است داشته باشید وارد شد، آن خواهد شد را روی وزنه بردارید. به هر طریقی نیاز به این {کار} را بکنید! به همان اندازه دفعه بعد، بعداً!

*[http://www.muscletalk.co.uk/Smoking_or_drinking%3F/m_661732/tm.htm]

*https://www.redcross.org/services/hss/tips/smoking.html

*http://www.purchon.com/health/dangers.htm

*[http://radar.smh.com.au/archives/jack_marx_comment/000778.html]

*[http://lababit.nutritional-meals.info/]

*http://www.quitsmoking.com/products.htm

*http://www.soyouwanna.com/site/syws/quit/quit.html