در پینترست به اشتراک بگذارید
یک فیزیکی لوکس جدید تست ها و مشاوره های اضافی را ارائه می دهد. عکس توسط Elitra Health
  • یک کلینیک خدمات فیزیکی 10000 دلاری لوکس ارائه می دهد که شامل آزمایش اضافی، توصیه های تغذیه ای و حتی یک ماساژ اختیاری است.
  • اما برخی از کارشناسان این سوال را مطرح می کنند که آیا آزمایشات اضافی برای سلامتی شما مفید است یا خیر.
  • این نوع داروی دربانی در ایالات متحده در بحبوحه افزایش هزینه های پزشکی در حال افزایش است.

شما می توانید با 10000 دلار چیزهای زیادی بخرید – یک تعطیلات رویایی، یک سیستم سینمای خانگی شگفت انگیز، یک کیف دستی طراح کمیاب.

اما شما همچنین می توانید از این پول برای چیزی استفاده کنید که بسیاری از آمریکایی ها قبلاً از طریق بیمه درمانی خود به صورت رایگان دریافت می کنند: یک بیمه سالانه فیزیکی.

این چکاپ معمولی شما نیست – این یک تلاش یک روزه است که شامل غربالگری های گسترده، کار آزمایشگاهی یک روزه، و حتی ماساژ در مرکز “پنج ستاره” Elitra Health در منهتن است.

در حالی که سطح پایه ساعت های فیزیکی 4900 دلار است، اگر بیمار آزمایش های اضافی انجام دهد، مانند سی تی اسکن تمام بدن، به راحتی می تواند پنج رقم را به دست آورد.

با این حال، سوال میلیون دلاری این است که آیا امتحانات گران قیمت مانند این واقعا به نتایج سلامتی بهتری منجر می شود یا خیر.

آزمون های اجرایی و سرویس “دستکش سفید”.

آزمون جامع الیترا با ارائه خدمات به مدیران ارشد، ورزشکاران نخبه و افراد مشهور، “کامل ترین تحلیل سلامت و تندرستی شما” را ارائه می دهد.

دکتر اورام نمتز، مدیر پزشکی Elitra Health گفت: «اگر به دنبال یک معاینه کامل هستید، احتمالاً این بهترین معاینه کلی است که می توانید انجام دهید.

حدود 60 درصد از کسب و کار این عمل از طریق شرکت‌هایی مانند استی لادر و کلگیت-پالمولیو انجام می‌شود که این آزمون را به عنوان یک مزیت به مدیران ارشد خود ارائه می‌دهند. Ari Cukier، مدیر عملیات Elitra Health گفت که بقیه مستقیماً به افراد مربوط می شود، در درجه اول کسانی که در “درآمد 1 درصدی هستند”.

پس چه چیزی در آزمون الیترا گنجانده شده است؟ در حالی که آزمایش دقیق ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، بسته به ترجیحات و مشخصات سلامتی آنها، بیماران می توانند انتظار داشته باشند که روز را با آزمایش خون و سپس یک وعده غذایی سبک شروع کنند.

سپس، آنها ممکن است تصویربرداری از کل بدن را در مجموعه رادیولوژی، معاینه فیزیکی سر تا پا، الکتروکاردیوگرام (EKG)، تست استرس قلبی، تست‌های بینایی و شنوایی، مشاوره تغذیه، ارزیابی تناسب اندام، و تجزیه و تحلیل چربی انجام دهند. خدمات دیگر (مانند تجزیه و تحلیل توالی DNA کامل و MRI مغز).

بیماران با یک ماساژ درمانی و گفتگوی عمیق با پزشک در مورد نتایج آزمایشات و کارهای آزمایشگاهی از بین می روند.

Cukier گفت: «کاری که ما در یک روز و در یک مکان انجام می‌دهیم، همه با نتایج یک روزه، سه یا چهار قرار دیگر طول می‌کشد اگر از دنیای استاندارد بیمه عبور کنید.»

“مردم مشغول هستند و از آنجایی که ما چنین مدل مراقبت کارآمد و کارآمدی را ارائه می‌دهیم، مردم در واقع آزمایش‌هایی را که می‌خواهند انجام دهند و برای بسیاری ضروری است، انجام می‌دهند.”

بیماران با گزارش دقیق نتایج و توصیه های بهداشتی امتحان را ترک می کنند.

گفت: «با فناوری موجود و تجربه ما از انجام این آزمون‌ها به نقطه‌ای رسیده است که می‌توانیم همه آن‌ها را برای افراد به‌گونه‌ای با هم پیوند دهیم که از نظر فیزیکی دقیقاً در کجا هستند و به چه چیزی باید توجه کنند، آگاه شوند». نمتز.

در پینترست به اشتراک بگذارید
بیماران همچنین می توانند در طول دوره فیزیکی خود با یک متخصص تغذیه ملاقات کنند. عکس توسط Elitra Health

آیا آزمایش های پزشکی گسترده سلامت را بهبود می بخشد؟

شکی وجود ندارد که آزمایشات پزشکی، از جمله امتحانات انتخابی که بخشی از استانداردهای فیزیکی نیستند، اطلاعات نجات بخشی را در اختیار برخی بیماران قرار داده است.

مطالعات موردی منتشر شده توسط Elitra Health داستان‌های آزمایش‌های خود را به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد وجود لوسمی حاد در یک پدر 29 ساله سالم، نارسایی شدید کلیه در یک مدیر صندوق تامینی 50 ساله، و سل در یک. مدیر بازاریابی 37 ساله.

در حالی که پزشکان ممکن است مزایایی را در سطح فردی ببینند، برخی از کارشناسان متقاعد نشده‌اند که آزمایش‌های گسترده نتایج سلامتی را در کل جمعیت بهبود می‌بخشد.

دکتر الکس کریست، نایب رئیس گروه ویژه خدمات پیشگیرانه ایالات متحده (USPSTF)، یک پانل مستقل و مبتنی بر داوطلب که شواهدی را ارائه می دهد، گفت: “فکر کردن به آن چیز عجیبی است، اما آزمایش ها و روش های پزشکی هم فواید و هم مضرات دارند.” -توصیه های مبتنی بر غربالگری های پزشکی و سایر خدمات پیشگیرانه.

او هشدار می دهد که قرار گرفتن مکرر در معرض تشعشعات چیزهایی مانند اسکن CAT می تواند منجر به سرطان شود. در حالی که مزایای استفاده از اسکن CAT ممکن است در هنگام بررسی سرطان ریه در افراد سیگاری طولانی مدت بیشتر از خطرات اشعه باشد، این ممکن است برای بیمارانی که هرگز سیگار نکشیده اند و بنابراین خطر ابتلا به سرطان ریه بسیار کمتر است، صادق نباشد.

کریست گفت: «بسیاری از خدمات فیزیکی اجرایی شامل خدمات پیشگیرانه ای هستند که به طور معمول توصیه نمی شوند و ممکن است به بیماران یا پزشکان کمک نکنند.

من برخی از مدیران اجرایی را دیده ام که به طور معمول تست استرس یا EKG انجام می دهند. ما [the USPSTF] او اضافه کرد که به آن امتحان یک توصیه درجه D برای انجام در افراد کم خطر تا متوسط ​​بدهید زیرا ضرر بالقوه دارد یا منفعت خالص وجود ندارد.»

کریست توضیح داد که انجام غربالگری های اضافی همچنین می تواند منجر به مثبت کاذب شود، موارد مشکوک و احتمالاً خوش خیم را در بدن کشف کند و منجر به روش های تهاجمی تر شود.

اضطراب ناشی از ترس از سلامتی و درد و عوارض احتمالی ناشی از عمل جراحی ممکن است در نهایت وضعیت بیمار را بدتر از زمانی که هرگز تحت آزمایش اضافی قرار ندهد، به همراه داشته باشد.

او گفت: «فرض نادرستی وجود دارد که آزمایش‌های پزشکی پاسخ‌های قطعی را به ما می‌گویند، اما اینطور کار نمی‌کند». سی تی اسکن هنوز شامل یک پزشک است که به تصویر نگاه می کند و معنای آن را تفسیر می کند. در آن تنوع وجود دارد.»

دستورالعمل های USPSTF توصیه ها هستند، نه دستورات. و برخی از پزشکان ممکن است احساس کنند که آزمایش های گسترده تر تصویر کامل تری از سلامت بیمار به آنها می دهد.

پزشکی دربان در حال رشد است

این آزمون Elitra و موارد مشابه در دسته ای از مراقبت های بهداشتی قرار می گیرند که به عنوان “پزشکی دربان” شناخته می شود. این به بیماران وعده زمان کمی یا بدون زمان انتظار برای قرار ملاقات، دسترسی شبانه روزی به پزشکان خود، و گاهی اوقات آزمایشات پزشکی پیشرفته برای حق عضویت ماهانه یا سالانه را می دهد که به ندرت توسط بیمه پوشش داده می شود.

دکتر Natasha Lewry Beauvais، که داروی نگهبانی مبتنی بر عضویت (از جمله عوامل فیزیکی اجرایی) را در مرکز درمانی خانواده ویرجینیای شمالی ارائه می‌کند، گفت: «هزینه عضویت به ما این امکان را می‌دهد که پانل بیماران خود را بسیار کوچک نگه داریم و زمان بسیار بیشتری را با بیماران خود صرف کنیم.

معاینات اجرایی او هرگز شامل مواردی مانند سی تی اسکن تمام بدن و توالی یابی کل ژنوم نمی شود، زیرا او معتقد است که این موارد به اندازه کافی برای بیمار مفید نیست، حتی اگر پزشکان دیگر رویکرد متفاوتی داشته باشند.

در عوض، او از مزایای پزشکی دربان (مخصوصاً زمان بیشتری در طول قرار ملاقات) برای شناختن بیماران در سطح عمیق استفاده می کند.

بووایس گفت: «وقتی یک پزشک زمان کافی برای بررسی دقیق داشته باشد، می‌توانیم کار بهتری انجام دهیم و موارد بیشتری را انتخاب کنیم.

پزشکی دربان ممکن است به پزشکان کمک کند تا رابطه بهتری با بیماران خود داشته باشند، اما این دارو فقط برای کسانی در دسترس است که می توانند هزینه های اضافی را علاوه بر حق بیمه پرداخت کنند.