9 مکمل برای کاهش استرس


کار زیر و رو شد. شما در داخل خانه می مانید. شما در مورد نتیجه شکستن حباب نامرئی 6 فوتی وابستگی اجتماعی عصبی هستید. اکنون زمان بسیار خوبی برای مراقبت از خود است که به شما کمک می کند آرام شوید. مطمئن شوید که خوب بخوابید، ورزش کنید و ویتامین های متعادل مصرف کنید. اما اگر می‌خواهید چیز اضافی دریافت کنید، برخی از ویتامین‌ها و مکمل‌های خاص این نژاد به شما کمک می‌کنند خونسرد بمانید و واقعاً احساس انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید. در اینجا بهترین گزینه های مطلق برای به دست آوردن دوز اضافی آرامش وجود دارد.

9 مکمل برای کاهش استرس

  1. ال-تیروزین

این مکمل یک بلوک ساختمانی اساسی برای مواد شیمیایی در ذهن است. ال-تیروزین پیش ساز ضروری ترین انتقال دهنده های عصبی در مغز شما از جمله دوپامین، نوراپی نفرین و آدرنالین است. برای تقویت تمرکز بر روی کارهایی که نیاز به قدرت روانی دارند، ال تیروزین مصرف کنید.

  1. ال-تیانین

اگر چای سبز بنوشید، اثرات آرام بخش تیانین را احساس کرده اید. این ترکیب یک جزء طبیعی از برگ چای است که آرامش و نقطه کانونی ذهنی را تشویق می کند. هنگامی که ال تیانین با کافئین ترکیب می شود، یادآوری روانی شما را افزایش می دهد و خستگی ذهنی را کاهش می دهد. به آن به عنوان دلیل دیگری برای امتحان یک فنجان چای بی تجربه فکر کنید.

  1. قهوه

اگر به دنبال چیزی هستید که به شما حس آرامشی شبیه یک کوزه شراب یا یک کوکتل بدهد، کاوا را امتحان کنید. یک ارزیابی کاکرین کشف کرد که کاوالاکتون، ترکیبات زنده موجود در کاوا، به طور قابل توجهی سطوح اضطراب را بدون عوارض جانبی یا تهدید عادت ناشی از داروها کاهش می دهد. کاوا باید به صورت چای، پودر، کپسول یا تنتور مصرف شود.

  1. سیترات منیزیم

منیزیم یک ماده معدنی است که برنده وضعیت MVP می شود. این موضوع از ساخت پروتئین گرفته تا تنظیم قند خون و کنترل نورون ها بسیار جالب است. شکل منتخبی از منیزیم و سیترات منیزیم برای تقویت آرامش ذهنی و عضلانی کشف شده است. همچنین گرفتگی عضلانی را که می تواند در عصر رخ دهد کاهش می دهد. مکمل سیترات منیزیم را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا واقعاً احساس آرامش بیشتری داشته باشید و در شب بهتر بخوابید، از جمله مزایای دیگر.

  1. رودیولا

رودیولا گیاهی است که در ارتفاعات بالا یا در عرض های جغرافیایی شمالی رشد می کند. این یک آداپتوژن است – یک ماده گیاهی که دارای خواصی است که به لاستیک کمک می کند تا با فرت سازگار شود.

مطالعات متعدد نشان داد که رودیولا خستگی را پس از یک دوره دو هفته تا 28 روز کاهش داد و برخی از مشارکت کنندگان نیز بهبودی در سلامت کلی خود احساس کردند. برای تأیید عواقب، تجزیه و تحلیل بیشتری لازم است. افرادی که رودیولا مصرف می کنند عوارض جانبی ناخواسته بسیار کمی را تجربه می کنند، که باعث می شود این مکمل کم خطری برای رژیم ضد استرس آنها باشد.

  1. گیلاس زمستانی – پنیر باد

آشواگاندا گیاهی است سازگار بومی شمال آفریقا و هند. حاوی میوه ها و ریشه های نارنجی مایل به قرمز است که هزاران سال است در آیورودا استفاده می شود. نشان داده شده است که این حالت دهنده به تعادل رابطه بین غدد هیپوفیز و آدرنال، که اغلب به عنوان محور HPA شناخته می شود، کمک می کند. در مدل های حیوانی، از کاهش ویتامین C ناشی از استرس در غدد فوق کلیوی جلوگیری می کند. درباره مزایای Nutrition c بیشتر بدانید.

  1. ریحان مقدس

ریحان مقدس، همچنین به عنوان تولسی شناخته می شود، یکی دیگر از گیاهان آیورودا است که قدمت آن به هزاران سال قبل بازمی گردد – و علم تازه شروع به تأیید فواید آن کرده است. مطالعات نشان داده اند که ریحان مقدس به طور موثری اضطراب و استرس مرتبط را کاهش می دهد.

مطالعه دیگری نشان داد که در مقایسه با دارونما دارای 39 درصد رشد بیشتر است که معمولاً نشانه‌های استرس است. همچنین، شرکت کنندگان هیچ اثر مخالفی را در طول مدت مطالعه شش هفته ای گزارش نکردند، که این مکمل کم خطر دیگری برای افزودن به رژیم شماست.

  1. زعفران

این ادویه تاریخی از پرچم های گل زعفران می آید و هزاران سال است که به غذاها اضافه می شود. عصاره زعفران از نظر بالینی ثابت شده است که از خلق و خوی شما حمایت می کند. در آزمایشی که بر روی 60 نفر دیگر انجام شد، نشان داده شد که زعفران در مقایسه با افرادی که دارونما مصرف می‌کنند، بر خلق و خوی خود اثر محرکی دارد.

برای دریافت طبیعی آن، زعفران را در غذای خود مخلوط کنید. کد ماهی سرخ شده را در دستور پخت آب گوجه فرنگی امتحان کنید. مملو از ماکروهای سالم است و با گیاهان غنی از مواد مغذی، همراه با زعفران تا حد کمال چاشنی شده است. در مورد پوشیدن پیش بند در نتیجه این ادویه مایل به قرمز که لکه های ابدی باقی می گذارد، مثبت باشید.

حالت Zen ضد گلوله حاوی زعفران و همچنین مواد آرام بخش مختلف در این لیست است. به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چرا ممکن است بخواهید این مکمل را به رژیم روزانه خود اضافه کنید.

  1. حالت ZEN

این خلق و خوی بدون دارو یک مکمل قدرتمند را ایجاد می کند که برای مدت کوتاهی شما را به سطح جدیدی از آرامش می رساند. Zen Mode با ترکیبی از داروهای گیاهی آزمایش‌شده و بالینی آزمایش‌شده و مواد مغذی عصبی قدرتمند، از برنامه‌های شخصی‌سازی‌شده بدن برای کاهش استرس پشتیبانی می‌کند تا به اندازه‌گیری استرس بازگشتی کمک کند.