90٪ به دلیل شهروندان آمریکایی یک پارچه مغذی را به دلیل کف دست می دهند – Eleat Sports Nutrition, LLC



تقریباً در مورد قانون سرانگشتی های غذایی 2020-2025 برای شهروندان آمریکایی، بیش به دلیل 90% پسران را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانمها میزان قابل توصیه شده فیبر هر روز را برآورده {نمی کنند}. در اینجا ذکر شده است به فواید بهزیستی فیبر، دارایی ها غذایی، بهترین راه‌های آسان برای بهبود بلعیدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید 5 مناسبت به دلیل میان‌وعده‌های پرفیبر می‌پردازیم.

فواید فیبر برای بهزیستی

فیبر غذایی عالی کربوهیدرات غیر قابل هضم است تخصصی ایجاد می کند اکثر غذاهای طبیعی کشف شد می تواند. نصب شده شده است کدام ممکن است رژیم های غذایی همراه خود {فیبر بالا} دارای فواید متعدد برای بهزیستی به دلیل جمله به کاهش تهدید {بیماری} های مداوم مشابه با {بیماری} قلبی، مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {فشار خون بالا}، {مدیریت} درجه قند خون هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانند بر {سطح کلسترول} {تأثیر} خوش بینانه بگذارند. فیبر غذایی یک پارچه مغذی بسیار مهم برای کسانی است کدام ممکن است {اهداف} {مدیریت} بار دارند در نتیجه به می توانید داشته باشید پشتیبانی می تنبل بعد به دلیل وعده های غذایی هر دو میان وعده واقعاً احساس سیری کنید.

در میان فیبرهای غذایی نیز شناخته شده به عنوان پری بیوتیک حرکت می کنند، به این به معنی کدام ممکن است آنها خواهند شد میکرو ارگانیسم های سودمند (پروبیوتیک ها) را مصرف شده می کنند کدام ممکن است به تشکیل میکروبیوم {روده} پشتیبانی می کنند. اثبات شده است کدام ممکن است میکروبیوم {روده} بر تعداد زیادی از فرآیندهای بدن ما به دلیل جمله حفاظت، تأمین نشاط را انتخاب کنید و انتخاب کنید خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی {تأثیر} می گذارد. افتخار داشتن عالی میکروبیوم متفاوت تر همراه خود پیامدهای بهزیستی بالاتر در کنار بود. تحقیقات نماد اطلاعات است {افرادی که} بلعیدن می کنند 30 هر دو تا حد زیادی گیاه مختلف در داخل هفته آنها خواهند شد نسبت به افرادی که 10 عدد هر دو خیلی کمتر می خورند، میکروبیوم متفاوت تری دارند. این به سادگی به میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} {محدود} نمی شود، غذاهای طبیعی به حبوبات، غلات فشرده، آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه ها نیز ردیابی دارد.

{در حالی که} مصرف کردن فیبر غذایی فواید قابل توجهی برای بهزیستی دارد، ورزشکاران نیاز به در داخل بلعیدن فیبر در داخل زمان اعمال مراقب باشند، در نتیجه اگر در دید به فعالیت های ورزشی بلعیدن شود، احتمالاً ممکن است باعث ناراحتی اسباب بازی گوارش شود. ورزشکاران نیاز به بلعیدن فیبر (را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها) را در داخل عالی به همان اندازه 2 ساعت در گذشته به دلیل اعمال {محدود} کنند.

دارایی ها غذایی فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهترین راه های آسان برای بهبود بلعیدن

بلعیدن هر روز قابل توصیه شده فیبر برای دختران کمتر از 25 خوب و دنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای پسران کمتر از 38 خوب و دنج است. فیبر غذایی در داخل تمام غذاهای طبیعی مشابه با غلات فشرده، میوه ها، {سبزیجات}، آجیل، دانه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات کشف شد می تواند. {در حالی که} غذاهای مختلف محتوای فیبر متفاوتی دارند، در داخل همین جا قبلی نکته را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترفند آسان تواند به شما کمک کند بهبود بلعیدن در کل روز ممکن است وجود داشته باشد:

میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} را اضافه کنید

عملکرد موقعیت قرار دادن میوه هر دو {سبزیجات} در داخل تمام وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا حد زیادی میان تضمین ها باشد یا نباشد. غذاهای غنی به دلیل فیبر تعداد زیاد هستند، با این وجود در میان مناسبت ها جای می دهد سبک ها توت ها، توت فرنگی، آووکادو، کلم بروکلی، گردو، سیب، گلابی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پرتقال است. گنجاندن میوه ها هر دو {سبزیجات} در داخل تمام وعده های غذایی به می توانید داشته باشید پشتیبانی می تنبل به همان اندازه نیازهای هر روز شخصی به ویتامین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی را تامین کنید.

دانه ها را اضافه کنید

دانه هایی مشابه با چیا هر دو کتان دارای چرخ دنده مغذی متراکم را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون سبک هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سادگی می توان آنها خواهند شد را به وعده های غذایی هر دو میان تضمین ها با بیرون اصلاح سبک اضافه کرد. من می روم واقعاً دوست دارم آنها خواهند شد را به بلغور محیط دوسر، ماست هر دو اسموتی اضافه کنم.

غلات فشرده را {انتخاب کنید}

غلات فشرده مشابه با برنج اسپرسو ای، کینوآ، محیط دوسر را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان غلات جوانه زده سرشار به دلیل فیبر و بسیاری از نه به دلیل ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی مورد نیاز هستند.

لوبیا، نخود هر دو عدس را به وعده های غذایی شخصی اضافه کنید

عالی فنجان لوبیا هر دو عدس پخته شامل حدود 15 خوب و دنج فیبر است. آنها خواهند شد را به سوپ، سالاد، کاسه غلات هر دو سیب زمینی سرخ شده اضافه کنید.

5 میان وعده همراه خود 5 خوب و دنج فیبر هر دو تا حد زیادی

اگر در کل روز همراه خود بهبود بلعیدن فیبر شخصی مسئله دارید، در داخل همین جا 5 اندیشه میان وعده همراه خود {فیبر بالا} ممکن است وجود داشته باشد که خواهید داشت بررسی کنید.

  • نان غلات جوانه زده همراه خود ½ آووکادو را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی تخم خروس آب پز

  • ماست یونانی همراه خود نصف فنجان تمشک را انتخاب کنید و انتخاب کنید 1 تن دانه چیا

  • کراکر غلات فشرده، {سبزیجات} دانش شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید ½ فنجان هوموس

  • اسموتی میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین (1 موز، 12 فنجان توت، پودر پروتئین، 1 تن بذر کتان)

  • نصف فنجان ادامام همراه خود عالی سیب