آرسنال مقابل برایتون: ترکیب و اخبار تیم


آرسنال و برایتون اند هوو آلبیون اف سی قرار است در یک دیدار حساس در لیگ برتر این هفته به مصاف هم بروند. هر دو تیم به دنبال به دست آوردن قوی ترین ترکیب ممکن خود هستند زیرا هدفشان کسب سه امتیاز ارزشمند است.

ترکیب آرسنال:

تیم میکل آرتتا اخیراً در فرم قابل توجهی بوده است و آنها مایلند به تلاش خود برای صعود به جمع چهار تیم برتر ادامه دهند. انتظار می‌رود توپچی‌ها یک ترکیب اصلی قوی داشته باشند و چندین بازیکن کلیدی از مصدومیت بازگردند.

ترکیب پیش بینی شده آرسنال (4-2-3-1):

دروازه بان: آرون رمزدیل

مدافعان: بن وایت، گابریل ماگالهاس، ویلیام سالیبا، الکساندر زینچنکو

هافبک ها: توماس پارتی، مارتین اودگارد

مهاجمان: بوکایو ساکا، گابریل مارتینلی، لئاندرو تروسارد

مهاجم: گابریل عیسی

آرسنال با بازگشت گابریل ژسوس که به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده تقویت خواهد شد. حضور مهاجم برزیلی در خط حمله، تهدیدی مهم برای حمله خواهد بود. انتظار می‌رود لئاندرو تروسارد که در ژانویه به توپچی‌ها پیوست، از جناح چپ شروع کند، در حالی که بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی در کناره‌ها عرض و سرعت را ارائه خواهند کرد.

در خط میانی، توماس پارتی و مارتین اودگارد به دنبال کنترل سرعت بازی خواهند بود و دومی نیز با خلاقیت و توانایی گلزنی خود به بازی هجومی کمک می کند.

در خط دفاعی، بن وایت، گابریل ماگالهاس، و ویلیام سالیبا یک مثلث دفاعی مستحکم را تشکیل می‌دهند و الکساندر زینچنکو از پست دفاع چپ پشتیبانی می‌کند.

ترکیب برایتون اند هاو آلبیون:

شاگردان روبرتو دزربی در این فصل فرم خوبی داشته اند و به دنبال ایجاد ناراحتی در برابر رهبران لیگ هستند. برایتون بر ساختار دفاعی سازمان یافته و تهدیدات ضدحمله خود تکیه خواهد کرد.

ترکیب پیش بینی شده برایتون (4-2-3-1):

دروازه بان: روبرت سانچز

مدافعان: پرویس استوپینان، لوئیس دانک، آدام وبستر، جوئل ولتمن

هافبک ها: مویزس کایسدو، الکسیس مک آلیستر

مهاجمان: کائورو میتوما، پاسکال گراس، سولی مارس

مهاجم: ایوان فرگوسن

دفاع برایتون توسط دو باتجربه لوئیس دانک و آدام وبستر، با پرویس استوپینان و جوئل ولتمن از پست های دفاع کناری پشتیبانی می شود.

در خط میانی، مویزس کایسدو و الکسیس مک آلیستر به دنبال کنترل سرعت و شکست بازی آرسنال خواهند بود، در حالی که با توانایی خود در دویدن های دیرهنگام در محوطه جریمه، تهدیدی را در آینده ایجاد می کنند.

خط حمله برایتون توسط ایوان فرگوسن جوان و بااستعداد هدایت خواهد شد که در این فصل فرم چشمگیری داشته است. او با خلاقیت و حیله پاسکال گراس، کائورو میتوما و سولی مارچ حمایت خواهد شد، که به دنبال سوء استفاده از فضاهای باقی مانده توسط مدافعان کناری تهاجمی آرسنال خواهند بود.

هر دو تیم مشتاق کسب یک نتیجه مثبت خواهند بود و ترکیب ها منعکس کننده کیفیت و عمق استعدادهای موجود برای هر مربی هستند. این وعده می دهد که یک رویارویی سرگرم کننده و رقابتی نزدیک باشد.



منبع