اختصاص مرحله دوم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری – | اخبار


به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری عصر پنجشنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به این استان در خردادماه اتفاق افتاد و اولین اعتبار در آذرماه ابلاغ شد که به دلیل شرایط جغرافیای استان عملاً نمی‌شد کاری انجام داد.

وی افزود: در مرحله اول ۷۴ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مقرر شد اواخر تیرماه مرحله دوم اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان اختصاص یابد.

حیدری عنوان کرد: با وحدت، همدلی و کار جهادی باید تلاش کنیم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: برای برون رفت از مشکلات استان تلاش شد یک نقشه راه طراحی و با استفاده از توان نخبگان مسائل را حل کنیم، با ۱۶ هدف، ۳۸ برنامه و ۹۶ راهبرد برای توسعه استان حرکت کردیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اشتغال‌زایی، توسعه صادرات، گسترش کشورهای هدف صادرات محصولات چهارمحال و بختیاری، بهبود معیشت، توزیع عادلانه منابع، تأمین آب پایدار برای طرح‌های کشاورزی و صنعتی، تلاش برای کاهش نرخ تورم، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و… ازجمله راهبردهای مطرح شده هستند.

حیدری بیان کرد: راهبرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد یک میلیون شغل است و سهم چهارمحال و بختیاری ۱۹ هزار فرصت شغلی بود، در حال حاضر در این استان بیش از سهم مشخص شده شغل ایجاد شده است.