اقدام حرفه‌ای در هاکی روی‌یخ/ ملی‌پوشان هاکی الگوی فوتبالیست‌ها – | اخبار


به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جهانی هاکی روی یخ در حالی از روز سه‌شنبه به میزبانی بوسنی آغاز خواهد شد که تیم ملی ایران برای صعود به یک سطح بالاتر رقابت سختی در «دیویژن ۳» خواهد داشت.

ملی‌پوشان هاکی ایران سال گذشته برای نخستین بار در رقابتهای «دیویژن ۴» به روی یخ رفتند و توانستند با کسب عنوان نایب قهرمانی به دیویژن ۳ صعود کنند. ملی پوشان کشورمان در این دوره از مسابقات و برای راهیابی به یک سطح بالاتر باید به مصاف تیم های بوسنی، قرقیزستان، هنگ کنگ، سنگاپور و مالزی بروند.

فرزاد هوشیدری، فرشاد مقدسی، دانیال باقری، امیر حیدری، جلال کیهانفر، آرمان بحری، محمدرضا شیخ جعفری، متین قهار زاده، محسن آقا محمدی، امیر مهدیون، نیما مهربان، مازیار قربانی، امین کره ای، عباس دهقانی، عرشیا غفوری، اویس حسن زاده، علیرضا مهدوی. کاوه صدقی (سرمربی)، ولادیسلاو لومکین (مربی)، یوری لومکین (مربی)، پرهام طالبیان (پزشک) و علی صحرایی (مسئول تجهیزات) اعضای تیم ملی ایران در این مسابقات را تشکیل می دهند.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران که تنها دو سال است از یک پیست بین المللی و استاندارد برخوردار شده است، باید به مصاف کشورهایی برود که بین ۳۰ تا ۷۰ سال در این رشته قدمت دارند و بهترین و مجهزترین پیست ها را هم در اختیار دارند.

با این حال ملی پوشان کشورمان در شروع مسابقات اقدام حرفه ای انجام داده اند که باید الگویی برای همه ملی پوشانه در رشته های مختلف به ویژه فوتبالیست ها باشند که همواره با حاشیه های ریز و درشت در فضای مجازی دست و پنجه نرم می کنند.

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ ایران روز یکشنبه و در فاصله دو روز مانده تا اولین مسابقه خود با انتشار استوری مشترکی تاکید کردند که برای تمرکز داشتن روی مسابقات هیچ فعالیتی در فضای مجازی نخواهند داشت.

اقدام حرفه‌ای در هاکی روی‌یخ/ ملی‌پوشان هاکی الگوی فوتبالیست‌ها
استوری مشترک بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ

این در حالی است که برخی فوتبالیست ها و ملی پوشان رشته های دیگر از شروع مسابقات مهم خود فعالیت هایشان را در فضای مجازی چند برابر می کنند و به حاشیه ها دامن می زنند!

برنامه مسابقات تیم ملی هاکی روی یخ ایران در مسابقات جهانی بوسنی به شرح زیر است:

* دوشنبه ۸ اسفند
– ایران – مالزی – ساعت ۱۹

* سه شنبه ۹ اسفند
– ایران – هنگ کنگ – ساعت ۱۹

* پنج شنبه ۱۱ اسفند
– ایران – بوسنی – ساعت ۲۲:۳۰

* جمعه ۱۲ اسفند
ایران – قرقیزستان – ساعت ۱۹

* یکشنبه ۱۴ اسفند
– ایران – سنگاپور – ساعت ۱۵:۳۰