امید ابراهیمی: بازی با ژاپن فراموش شد/ حمایت مردم قابل ستاش ایست – | اخبار



به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز دوشنبه تیم ملی فوتبال ایران به خبرنگاران گفت: در مورد بازی با ژاپن باید به تمام مردم ایران ابتدا تبریک بگویم. این دیدار با وجود خوشحالی مردم برای بازیکنان تمام شده و دیگر به تاریخ پیوست. می‌خواهیم قهرمان جام شویم.

هافبک تیم ملی ایران درباره خرید بلیت بخش زیادی از ورزشگاه توسط قطری‌ها ادامه داد: ما به عنوان بازیکن باید عملکرد خودمان را داشته باشیم. با بقیه مسایل کاری نداریم. به هر حال میزبان می‌خواهد بهترین استفاده را کند. انرژی و دعای خیر مردم با ماست و با تمام انگیزه به مصاف حریف می‌رویم.

او در پاسخ به اینکه آیا پیروزی مقتدرانه چهارماه قبل مقابل قطر در تورنمنت اردن باعث سهل انگاری آنها در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌ها می‌شود، گفت: فوتبال چهار ماه قبل کاملاً با امروز عوض می‌شود. آنها سرمربی جدید آورده اند و بازیکنان جدید هم دارند که از جوانان هم بهره می‌برند. تیم بسیار خوبی است آنها قهرمان دوره قبلی شدند با تمام احترامی که برای قطر قائل هستیم می‌خواهیم بهترین نتیجه را با توجه به توان و امکانات رقم بزنیم و اتفاق خوبی را رقم بزنیم تا بازی را ببریم.

او ضمن ستایش از حمایت مردم از تیم ملی ایران تصریح کرد: انرژی و حمایت مردم واقعاً قابل ستایش است. همه گونه انرژی به تیم داده اند. از هتل محل اقامت تا استادیوم‌های محل برگزاری بازی‌ها حمایت کافی را دیده ایم.

ابراهیمی درباره نگرانی اهالی فوتبال از غرور بازیکنان پس از بردن ژاپن خاطرنشان کرد: کادر فنی که با توجه سابقه قلعه نویی کاملاً مشخص است به این موضوع فکر نمی‌کند. او بعد از بازی هم گفت که بازی با ژاپن تمام شده است و به بازی بعدی فکر می‌کنیم هدف ما برد ژاپن نبود بلکه قهرمانی است. ژاپن را به عنوان یکی از رقیبان توانستیم شکست دهیم.