انقلاب اسلامی پیشران و بزرگ جریان مقاومت در جهان است – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عزت زمانی صبح چهارشنبه در نشست با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و استکباری اظهار داشت: طبق فرمایش حضرت علی (ع) اگر ظلم ظالمی از حد گذشت فروپاشی و از بین رفتن آن نزدیک است.

وی وحشی گری و درندگی و حرامزادگی رژیم اسرائیل در مواجهه با ملت مظلوم در گوشه‌ای دنیا پذیرفتنی نیست، افزود: بیش از ۱۰ هزار شهید از مجموع ۱۴ هزار شهید در غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

وی با عنوان این که اوج وحشی گری رژیم غاصب صهیونیستی را شاهد هستیم، افزود: امروز شاهد آن هستیم که تصویری که حضرت امام از انقلاب محرومان و ستمدیدگان طراحی کرده بود، در مناطق مختلف از جمله یمن در حال تحقق است و سربازان آن مناطق درس گرفته انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان این که دشمنی که مدعی داشتن بزرگترین تسهیلات دفاعی است، دچار خفت شده است، افزود: فکر و باور انقلاب اسلامی سبب تغییر صحنه رویایی شده است و سازمان تبلیغات اسلامی افتخارش این است که در دستگاه ولایت فعالیت می‌کند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اظهار این که انقلاب اسلامی به عنوان پیشران و پیشرو وبزرگ جریان مقاومت به شمار می‌رود، افزود: یک صدم هجمه‌هایی که علیه ایران و ملت ایران می‌شود در هیچ جای دنیا وجود ندارد و مظلوم ترین مردم عالم، مردم ایران هستند و صدها شبکه ۲۴ ساعته تمامی اعتقادات، باورهای مردم را مورد صدمه و هجمه قرار می‌دهد.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان خط مقدم مواجهه و مقاومت ذکر کرد و گفت: اگر انقلاب اسلامی نبود این مقاومت را در دیگر مناطق شاهد نبودیم.

وی مواجهه سیاسی را اصلی ترین مواجه بیان کرد و گفت: پرچمی که حضرت امام راحل برافراشت امروز عالمگیر شده است.