برنامه‌های باشکوه دهه فجر در آب‌پخش برگزار می‌شود – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد دوشنبه‌شب در نشست هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر با اشاره به اتفاقات ماه‌های آخر منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در تابستان سال ۱۳۵۷ سازمان سیا با انجام یک اشتباه راهبردی و طی گزارشی به دولت آمریکا اعلام کرده بود، هیچ تهدیدی تا ۱۰ سال آینده حکومت پهلوی را تهدید نخواهد کرد اما همین منابع جاسوسی و اطلاعی آمریکا چند ماه بعد و در ابتدای زمستان همان سال به رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند شاه رفتنی است و انقلاب مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی خواهد رسید.

وی با اشاره به اشتباه راهبردی دستگاه اطلاعاتی آمریکا عنوان کرد: ۲ عامل روحیه سازش‌ناپذیری و انقلابی حضرت امام خمینی (ره) و پشتوانه مردمی انقلاب دستگاه جاسوسی رژیم پهلوی و سیستم اطلاعاتی آمریکا را به اشتباه انداخت.

بخشدار آب‌پخش تاکید کرد: آمریکایی‌ها از یکسو تصور نمی‌کردند که امام بزرگوار ما از چنین روحیه انقلابی و آرمان‌خواهی برخوردار باشد و از سوی دیگر پشتوانه مردمی انقلاب را ناچیز می‌پنداشتند.

وی افزود: حکومت پهلوی در سال ۱۳۵۷ به حدی منفور بود که حتی یک نفر به حمایت از این رژیم به خیابان نیامد در حالی که میلیون‌ها ایرانی آنگونه که تمام جهانیان دیدند، زمینه حضور امامشان و برپایی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کردند و تا آخرین لحظه پیروزی انقلاب در خیابان‌ها ماندند.

سلیمی مفرد با اشاره به اهمیت ۲ رویداد بزرگ دهه مبارک فجر و انتخابات ۱۱ اسفند عنوان کرد: هیچ عذر و بهانه‌ای برای کم‌کاری دستگاه‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام مبارک دهه فجر و انتخابات ۱۱ اسفند پذیرفته شده نیست. تمامی دستگاه‌های اجرایی بخش آب‌پخش باید منابع و امکانات خود را در خدمت این دو رویداد بزرگ تاریخی قرار دهند.

وی اظهار کرد: دولت مردمی طی ۲۹ ماه گذشته خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده است و تمامی دستگاه‌ها موظف به ارائه خدمات و منعکس کردن فعالیت‌های خود در دهه فجر هستند. دهه مبارک فجر باید زمینه‌ساز افزایش شادی و نشاط در جامعه شود.

بخشدار آب‌پخش گفت: مردم ما در یوم‌الله ۲۲ بهمن و در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بار دیگر حمایت قاطع خود از جمهوری اسلامی را نشان خواهند داد.