تعهدات سفرهای شهرستانی آذربایجان غربی محقق می شود – | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر پنجشنبه در جمع شهروندان شهر محمودآباد شاهین دژ با اشاره به اجرای طرح سفرهای شهرستانی، اظهار کرد: سفرهای شهرستانی در راستای تحقق مطالبات مردم و با برنامه ریزی کامل اجرا می‌شود و در دور اول سفرها توانستیم به تمامی شهرستان‌های استان سفر کنیم.

وی با اشاره به حمایت مالی از شهرداری‌های تازه تأسیس استان با هدف برآورد انتظارت مردم گفت: تسهیلات ارزان قیمت در اختیار این شهرداری‌ها قرار می‌گیرد تا این شهرداری‌ها بتوانند با اجرای طرح‌های مختلف، درآمد پایدار داشته باشند.

معتمدیان با بیان اینکه مطالبات مردم مناطقی که به شهر ارتقا یافته‌اند، بحق بوده و دولت نیز تلاش می‌کند این انتظارات را برآورده کند، گفت: قانون اختیاراتی به شهرداری برای تصمیم گیری و سرمایه گذاری در پروژه‌های شن و ماسه و یا بخش معادن داده تا بتواند درآمدزایی کند و در نهایت به نفع شهروندان خدمات ارائه دهد.

وی ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی را یکی دیگر از نیازهای شهرهای نوپا دانست و گفت: احداث فضاهای ورزشی و تفرجگاه، توجه به بخش سلامت و درمانگاه و پزشک از دیگر مطالبات بحق شهروندان است که در دستور کار قرار دارد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه افزود: چهار بانده کردن مسیر میاندوآب به شاهین دژ و شاهین دژ به تکاب از ضروریات این منطقه است که توسط اداره کل راه و شهرسازی پیگیری خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه سفر به شهرستان شاهین دژ با حضور در شهرک صنعتی این شهرستان، ضمن بازدید از زیر ساخت‌های این شهرک، از کارخانه تصفیه شکر بازید و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کرد.

همچنین به دنبال درخواست‌های مردم محمود آباد از استاندار آذربایجان‌غربی برای توسعه مرکز خدمات جامع سلامت این شهر و ارائه خدمات بیشتر درمانی در این مرکز، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی بصورت سرزده از این مرکز بازدید و برای توسعه خدمات در آن قول مساعد داد.