حماسه ۶ بهمن میراث مردم آمل و مازندران است – | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه حماسه اسلامی مردم آمل باید در تقویم انقلاب ثبت و ضبط شود، بیان کرد: باید به دنبال این پرسش باشیم که طی سال‌ها چرا این افتخار و حماسه مردم به گونه‌ای تبیین نشده و اهمیت آن برشمرده نشده است که در تقویم ملی و انقلاب جای گیرد.

وی با بیان اینکه مردم آمل هر ساله انتظار دارند که دیدار رهبری به مانند سال ۸۸ برایشان مهیا شود، تصریح کرد: زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مازندران به بهانه سالروز حماسه اسلامی سال ۶۰ آرزویی است که برای آن باید نهایت تلاش و کوشش را به کارگیریم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حماسه اسلامی سال ۶۰، سرمایه و میراث مردم آمل و مازندران است، بیان کرد: بنده از رشادت و دفاع مردم آمل، به حماسه و عرفان نام می بریم که باید به عنوان الگو تبیین شده و به همه نشان داده شود.

وی با اشاره به دشمنی‌های دیرینه غرب با ایران، تحریم نهادهای انقلابی را نتیجه رشادت‌ها و اعتقادات ایرانی‌ها به حوزه دین و شهادت بیان کرد و گفت: باید بر روی نقاط حساسی که دشمن برای آن برنامه دارد بیشتر مانور داد، دنیا با اسلامیت ایران مشکل دارد و آن را مانع تحقق اهداف خود می‌داند.

امام جمعه آمل با بیان اینکه آنها از اسلامیت ما به ستوه آمده‌اند و این نشان می‌دهد ما باید بر روی نقاط قوت خود کار کنیم، بر تلاش شبانه روزی مدیران در راستای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.