دختربچه اهوازی با سقوط در چاه فاضلاب جان باخت – | اخبار



ابراهیم قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵۶ دقیقه بامداد امروز به وقوع پیوست.

قنبری افزود: این کودک که به همراه خانواده اش بود هنگام پیاده شدن از خودرو به درون چاه فاضلاب که عمق آن چهار متر بود، سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه امدادگران آتش نشانی با هشت خودرو امداد و نجات و نور به محل اعزام و مشغول امدادرسانی شدند ولی این کودک هنگام سقوط جان خود ر ا از دست داده بود که پیکر وی توسط دو آتش نشان از درون چاه خارج می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: فرد دیگری که در حال تصویربرداری از این حادثه بود نیز درون فاضلاب سقوط می‌کند که با تلاش مأموران آتش نشانی نجات پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در فروردین ماه نیز یک کودک هنگام بازی به درون چاه فاضلاب در کوی مدرس اهواز سقوط و جان خود را از دست می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این خصوص توضیح داد: ساعت ۰۰:۵۶ امروز (اول اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع سقوط یک دختر بچه سه ساله در چاه فاضلاب در منطقه کوی مدنیان اهواز اطلاع‌رسانی شد.

عارف شرهانی اصل افزود: این کودک که جنان نام داشته، همراه با پدرش بوده و از خودرو پدر پیاده شده و در همان جا به چاه فاضلاب سقوط کرده‌است.

شرهانی گفت: پدر کودک با ۱۱۵ و ۱۲۵ تماس گرفته و کودک توسط عوامل آتش‌نشانی از چاه فاضلاب خارج و توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) اعزام شد اما از همان ابتدا علائم حیاتی نداشته و در جا فوت شده بود.