دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود – | اخبار



به گزارش ، سرهنگ عبدالرضا ضربت با اعلام این خبر گفت: شامگاه چهارشنبه از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر فروشندگان قرار می‌گیرند که یکی زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش بوده‌اند.

سرهنگ ضربت افزود: این مساله سبب می‌شود که این مادر و دختر با مادر و دختر فروشنده مشاجره کرده و سپس با آنها درگیر شوند و آن گونه که در تحقیقات اولیه مشخص شده دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند و در ادامه درگیری، مادر این دختر ۱۱ ساله نیز با سلاح سرد دختر مقتول را مجروح کرده و سپس فرار می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند و سپس موفق شدند امروز پنجشنبه مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ ضربت با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی عنوان داشت: عاقبت‌اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرایم این چنینی جلوگیری کند.