دیدار نماینده منتخب مردم دشت ورامین با امام جمعه این شهر – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زمانی افشار عصر یکشنبه با همراهی اعضای ستاد انتخاباتی خود، با حضور در بیت آیت الله محمودی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین، دیدار کرد.

آیت الله سید مرتضی گلپایگانی محمودی، امام جمعه ورامین در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان، وی را فردی با تجارب بسیار مفید در سطوح عالی مدیریتی عنوان کرد.

امام جمعه ورامین گفت: ضروری است که نماینده منتخب از ظرفیت‌های مذکور برای حل مشکلات مردم بهره بگیرند.

محمودی با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی، عنوان کرد: از همه مردم عزیز شهرستان و کشور که در انتخابات حضور پیدا کردند تشکر ویژه دارم که به تکلیف سیاسی خود عمل کردند و با حضور و مشارکت خود حماسه باشکوهی را رقم زدند.

وی با تشکر از همه گروه‌ها، احزاب و دست اندر کاران برگزاری انتخابات، گفت: تشکیل این فضا ناشی از دست به دست هم دادن تمام گروه‌ها بود تا زمینه برای مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.

در ادامه این دیدار مهدی زمانی افشار، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکلات حل نشدنی وجود ندارد و همه آنها در منطقه با همدلی مسئولین قابل حل خواهد بود که به فضل الهی توفیق خدمت به مردم را با تصویب قوانین و لوایح را ادا خواهیم کرد.

آیت الله مرتضی محمودی، امام جمعه ورامین ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای حسین نوش آبادی ایشان را فردی با تجارب بسیار مفید در سطوح عالی ملی و بین المللی کشور برشمرد که می‌توانند از این ظرفیت برای حل مشکلات مردم بهره گیرند.