روز جهانی قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی است – | اخبار



به گزارش ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

روز جهانی قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان و روز وحدت انسان‌های آزاده و عدالتخواه و روز ستیز بی امان با ظلم و بیداد است.

روز قدس، این یادگار امام راحل عظیم الشان، امروز به یک باور عمیق و به شاخص و شعار نظام اسلامی ما تبدیل شده، ابتکاری که آرمان‌های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست شهرالله پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

حرکت و قیام آزادگان جهان در حمایت از قدس به عنوان قبله اول مسلمانان و نیز مردم مظلوم فلسطین در این مقطع کنونی با استمرار همان صلابت و تدبیر امام راحل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی» از مرز جغرافیا، سیاست و ملیت فراتر رفته و آن را به سر منشأ جریانی جهانی تبدیل کرده است.

امروز در سایه بیدارگری‌های ایران اسلامی، برای مردم جهان دنیا واضح و مبرهن است که ملت فلسطین اگرچه هنوز مظلوم است، اما تنها نیست و اسرائیل، رژیم کودک کش، دشمن بشر و دولت ترور است؛ دولتی که در بزرگداشت جنایت‌هایش فریاد شادی سر می‌دهد و به آن افتخار می‌کند. رژیمی جعلی که افزون خواهی‌اش نه تنها برای جهان اسلام، بلکه برای تمام بشر خطرساز است.

اینجانب از مردم روزه دار و شهیدپرور استان لرستان درخواست می‌کنم در لبیک به ندای امامین انقلاب همراه با امت اسلامی و ملت شریف ایران، با گام‌هایی استوار و مشت‌های گره کرده، در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و برائت و تنفر خود را از کانون قتل و فساد در روی زمین اعلام نمایند.

حضور پرشور آحاد مردم، اقشار مختلف به ویژه جوانان انقلابی و حزب الهی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در راهپیمایی روز قدس، نویددهنده متلاشی شدن پیکره نحس رژیم غاصب صهیونیست، آزادی قدس عزیز و پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین برای رسیدن به صلح جهانی خواهد بود.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

«سید احمدرضا شاهرخی»