سخنان نتانیاهو ماهیت فاشیستی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد – | اخبار



به گزارش به نقل از قدس پرس، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در واکنش به سخنان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این سخنان آشکارا، پرده از اهداف این رژیم فاشیستی در زمینه نسل کشی و توسعه شهرک سازی به دور از شعارهای دروغین حامی صلح، برمی دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: رهبران تشکیلات خودگردان فلسطین و سازمان آزادی بخش فلسطین در سایه این سخنان نتانیاهو، باید در همکاری‌های خود با اشغالگران و روند سازش و مذاکرات بیهوده با تل آویو تجدید نظر کنند. آنها باید تمام همکاری‌های و هماهنگی‌های امنیتی خود با تل آویو را متوقف کرده و یک موضع گیری ملی علیه اشغالگران بر اساس قاعده تداوم مبارزه با صهیونیست‌ها تا نابودی کامل آنها از سرزمین فلسطین، اتخاذ کنند.

جنبش حماس تاکید کرد: تشکیل کشور فلسطین و حقوق ملی مردم فلسطین جز با استفاده از زور محقق نخواهد شد و نباید از دشمنان کمک بخواهیم. برادران عرب ما نیز باید رژیم صهیونیستی را تحریم کرده و تمام اشکال عادی سازی روابط با تل آویو را متوقف کنند.

در این بیانیه آمده است: عادی سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی تنها باعث افزایش تجاوزات و قلدری‌های این رژیم و غارت بیشتر سرزمین فلسطینی‌ها شده است. جامعه بین الملل و سازمان ملل نیز باید سخنان نتانیاهو را که ساده‌ترین حقوق مردم فلسطین و قطعنامه‌های این سازمان را زیر سوال می‌برد، محکوم کنند.

نتانیاهو روز گذشته مدعی شده بود که رژیم صهیونیستی باید تمام مسیرها را پیش روی فلسطینی‌ها برای تشکیل کشور مستقل فلسطین ببندد.

نتانیاهو همچنین گفته بود که رژیم صهیونیستی خود را برای دوره بعد از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آماده می‌کند و شدیداً با تشکیل کشور مستقل فلسطین مخالف است.

این سخنان نتانیاهو در جریان نشست کمیسیون امور خارجه و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی پشت درهای بسته مطرح شد.