سفره‌ای به قدمت ۴۰ سال به عشق امام زمان (عج) – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، سفره نذری «صفر پوسه» آزاده و جانباز و همسرش سال‌ها است که در شب نیمه شعبان نه تنها میزبان اهالی محله سید صفا است بلکه از دیگر نقاط شهر نیز بر سر این سفره حاضر می‌شوند.

داستان این سفره نذری برخاسته از عشق و ارادت همسر این جانباز و آزاده به ساحت مقدس امام زمان (عج) و اعتقاد ویژه او به آخرین ذخیره عالم هستی و عدالت گستر جهان است.

همسر این آزاده به خبرنگار مهر گفت: روزی که همسرم می‌خواست به جبهه برود چهار فرزند داشتیم که کوچک‌ترین آنها دو ماهه و بزرگترینشان هم هفت سال داشت؛ فرزندانم به سختی دل از پدر کندند در حالی که دو نفرشان مریض و بیماری سرخک داشتند.

بتول ابراهیمی با بیان اینکه برای من افتخاری است که همسرم آزاده و جانباز است، افزود: در طول دورانی که همسرم جبهه بود سختی‌های زیادی کشیدیم و تا مدت‌ها از سرنوشت او خبری نداشتیم و نمی‌دانستیم که اسیر شده است.

وی بیان داشت: به امام زمان (عج) متوسل شدم تا از سرنوشت همسرم مطلع شوم؛ شب در خواب دیدم که در مسیر رفتن به منزل خواهرم کنار حسینیه خواهران شهر دیر، آقای بزرگواری ایستاده و سینی پر از رطب در دستش بود، به من گفت این سهمیه شما است و نگران نباشید همسرتان سالم است؛ رطب‌ها را گرفتم و به خانه خواهرم که رسیدم دیدم همسرم به همراه شوهر خواهرم نشسته‌اند و ساک‌هایشان هم بغلشان است و من خوشحال شدم؛ بعدها از طریق نامه صلیب سرخ فهمیدم که همسرم اسیر شده است.

ابراهیمی ابراز کرد: به برکت خوابی که دیدم هر سال نیمه شعبان برای امام زمان (عج) سفره می‌گیرم و این کار از همان سال ۶۱ که همسرم اسیر شد تا الان که ۴۰ سال می‌گذرد، ادامه دارد و هر سال پرشورتر برگزار می‌شود و حتی یکی از افراد که سردرد شدیدی داشت نیز به برکت این سفره شفا گرفت.