طوفان الاقصی مقدمه نابودی استکبار است – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه گچساران، افزود: دشمنان در آینده نظم نوین جهانی هیچ جایگاهی نداشته و طوفان الاقصی مقدمه‌ای برای نابودی استکبار خواهد بود.

وی با بیان اینکه جنایت و کودک کشی امروز رژیم صهیونیستی همه آزادی‌خواهان را به صحنه آورده است، اظهار کرد: محور مقاومت ضربه سنگینی به بدنه رژیم صهیونیستی وارد کرد.

هاشمی منش تصریح کرد: هر کسی از این غده سرطانی حمایت کند در تیررس مقاومت خواهد بود و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

خطیب جمعه گچساران با بیان اینکه امروز شاهد جنایت‌های بی‌شمار از استکبار جهانی در غزه هستیم اظهار کرد: آمریکا محور شرارت و ام الفساد قرن در جهان است.

وی ابراز داشت: ایران نیز خیانت‌های آمریکا را هرگز فراموش نخواهد کرد و هر کجایی که آمریکایی‌ها قدم گذاشتند، جز خسارت کشتار و ویرانی چیزی به همراه نداشته است.

امام جمعه گچساران با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین تصریح کرد: سلاح امروز جهاد تبیین است و برای اینکه دشمن به اهداف خود نرسد، باید جهاد تبیین را به شکل مستمر داشته باشیم.

وی اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان تصریح کرد: حضور گسترده در یوم الله ۱۳ آبان و دیگر عرصه‌های انقلاب بلای جان دشمنان خواهد بود.

هاشمی منش گفت: ۱۳ آبان نشان داد هرکجا که ظلم باشد، باید ایستادگی کرد.

امام جمعه گچساران با اشاره به اهمیت خدمات رسانی مطلوب به مردم تصریح کرد: شهرستان گچساران ظرفیت‌های بزرگی دارد و باید نسبت به توسعه ظرفیت‌ها و خدمات رسانی به ویژه برای اشتغال جوانان اقدامات لازم اجرایی شود.