فاجعه بزرگ در انتظار خدمات درمانی غزه/خدمات حیاتی رو به اتمام است – | اخبار



به گزارش به نقل از المیادین، در ادامه محاصره همه‌جانبه و بمباران بامدادی امروز (پنجشنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت اسف بار مصدومان و بیماران در بیمارستان‌های غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ارائه خدمات پزشکی و منابع تأمین سوخت به مرحله اضطراری و دشواری رسیده و اقلام دارویی رو به اتمام است.

وزرات بهداشت در نوار غزه با هشدار به جامعه جهانی اعلام کرد که با کارشکنی صهیونیست‌ها در تأمین سوخت، آب و برق به ساکنان غزه، بیماران و مجروحان در وضعیت خطرناکی قرار گرفته‌اند و هم‌اینک بیمارستان‌ها آکنده از مجروحان جنگی و اجساد شهدا هستند و در اطراف بیمارستان به علت کمبود خدمات درمانی و محاصره شدید بر روی زمین دراز کشیده‌اند.

به گزارش منابع بیمارستانی در غزه هم‌اینک، ظرفیت بیمارستان‌های غزه پر شده است و در هر دقیقه ۱۰ فلسطینی در غزه به علت بمباران مداوم اشغالگران شهید می‌شوند و در هر دقیقه ۴ کودک نیز به علت کمبود خدمات و اقلام پزشکی شهید می‌شوند.

تصاویر و ویدئوهای دریافتی از غزه حاکیست که به علت شرایط وخیم در غزه، ️مبادی ورودی مراکز درمانی آکنده از ترافیک اجساد شهدا و مجروحان است.

از سوی دیگر، منابع خبری از بمباران شدید بامدادی نقاط مختلفی از نوار غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی خبر می‌دهند در همین ارتباط، وزارت بهداشت فلسطین مستقر در غزه بامداد امروز تأیید کرد که تنها در یک ساعت گذشته، در حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ۵۱ فلسطینی شهید شدند.

این کشتار شدید مردم فلسطین در حمله صهیونیست‌ها به مناطقی همچون صبرا، الزیتون، النفق و تل الهواء رخ داده است.

وزارت بهداشت فلسطین در آخرین آمار خود از شهدای حملات چند روز گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف فلسطین، اعلام کرد که تاکنون یک هزار و ۱۲۸ نفر شهید و ۵۳۳۹ فلسطینی نیز مجروح شدند.