مجتمع‌ خدماتی رفاهی خادم الرضا(ع) در استان سمنان کلنگ زنی شد – | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی شامگاه دوشنبه در بازدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان و در دیدار با مسئولان این اداره کل بیان کرد: توجه به مقوله ایجاد و راه اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین جاده‌ای در راه‌های استان در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات راهداری و کاهش تصادفات تقویت شود.

وی افزود: در راستای افزایش ماندگاری مسافر، رفع خستگی، ایجاد تنوع در راه‌ها و کاهش تصادفات، روز گذشته مجتمع خدماتی رفاهی خادم الرضا (ع) با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در استان کنگ زنی شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تردد بالای مسافران از مسیرها و راه‌های استان، عملکرد و ارزش خدمات ارائه شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده را بیش از پیش نمایان‌می سازد، تاکید کرد: حجم بالای تصادفات در راه‌های استان یکی دیگر از مباحثی است که اهمیت توجه به امر راهداری و تلاش برای ایجاد تنوع در راه‌ها را دو چندان می‌سازد.

هاشمی افزود: استان سمنان از لحاظ ظرفیت‌های میراثی و گردشگری بسیار غنی است که ضرورت دارد در راستای اطلاع رسانی این پتانسیل‌ها برای مسافران عبوری از راه‌های استان اقدام شود.

وی گفت: عدم وجود تنوع در راه‌های ارتباطی استان در مسیر کریدور اصلی غرب به شرق کشور، یکی از دلایل خستگی و خواب آلودگی و نهایتاً افزایش تصادفات است که ضرورت دارد در راستای بهبود شرایط و افزایش ماندگاری مسافر، کاهش تصادفات و افزایش کیفیت خدمات، اقدامات لازم صورت گیرد.