مردم در انتخابات دلسوزان به نظام و انقلاب را راهی مجلس کنند – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: بزرگترین برنامه دشمن اغوای خواص است و یکی از سنگین‌ترین جنگ‌های نرم تاریخ امروز همین مسأله است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که حرام‌خواری می‌کنند، حرام‌خوارسازی را رواج می‌دهند، تصریح کرد: نفوذ مسئولانی که به جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند اما در بدنه نظام نفوذ کرده‌اند، مشکل اصلی مملکت ما است.

امام جمعه مشگین شرقی با تاکید بر اینکه امروز مردم و مسئولان باید افرادی همچون امام (ره) و حاج قاسم سلیمانی را الگوی شخصیتی خویش قرار دهند، گفت: تمام این الگوها انسان‌های نجات‌بخش برای جامعه اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام صفری مسأله فلسطین را مسأله تمام جهان اعلام کرد و افزود: اگر فلسطین آزاد شود، کل کشورهای جهان بر علیه دیکتاتورهای جهان قیام خواهند کرد.

وی فلسطین را الگویی برای تمام ملت‌های مظلوم اعلام کرد و ادامه داد: فلسطین یک مسأله جهانی است که به دنبال بیداری ملت‌ها باید آن را از طریق رسانه‌ها به دنیا معرفی کرد.

حجت‌الاسلام صفری به فرا رسیدن ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: مسأله نمایندگان بسیار مسأله سرنوشت‌سازی است و مردم باید در انتخابات کسانی که به نظام، انقلاب و مردم محرم هستند را راهی مجلس کنند.

خطیب جمعه مشگین شرقی جلوگیری از سالمندی جمعیت، جوانی جمعیت را مهم اعلام کرد و افزود: کشور ما رفته رفته به سمت پیری حرکت می‌کند که ضروری است تا با جلوگیری از سقط جنین و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بتوانیم مسأله فرزندآوری را در کشور نهادینه کنیم.