هنری کاویل و ناتالی ویسکوزو منتظر اولین بچه خود هستند


برای هنری کاویل، نقش یک زندگی تازه شروع شده است – پدر شدن. این بازیگر بریتانیایی که بیشتر به خاطر زنده کردن سوپرمن دی سی در فیلم های DCEU شناخته می شود، در انتظار اولین فرزندش از دوست دخترش ناتالی ویسکوزو است.

این خبر هیجان انگیز را خود کاویل روی فرش قرمز برای نمایش فیلم جدیدش وزارت جنگ غیرقانونی در 15 آوریل فاش کرد. این مرد 40 ساله که از شادی می درخشید، به Access Hollywood گفت: “من و ناتالی بسیار بسیار هیجان زده هستیم” برای پدر و مادر شدن.

این سفری به سوی پدر و مادر شدن است که کاویل سال‌ها به دنبال آن بوده است، با الهام از تربیت خودش. او در سال 2017 به Men’s Health UK گفت: “اگر روزی بچه دار شوم، می خواهم پدری باشم که دنبال آنها می دود.” مصمم بود و گفت: «می‌خواهم بابای تناسب اندام و سالمی باشم، نه این‌که در این اطراف غر بزنم، «باشه، من فقط می‌خواهم نفس بکشم».

اکنون، کاویل به ماه رسیده است تا با ویسکوزو در کنارش این گام را بر دارد. در گفتگوی اختصاصی با E! خبر، ستاره شکست خورده نمی‌توانست جلوی گاس را بگیرد

h در مورد شریک زندگی اش او در مورد مدیر ورتیگو اینترتینمنت گفت: «من هرگز کسی را نشناختم که به اندازه او سخت کار کند.

در حالی که هر دو رابطه خود را نسبتاً خصوصی نگه می‌دارند، کاویل کمی پرده از زندگی آرام آنها در خانه را کنار زد. «ما از یک مهمانی رقص آشپزخانه خجالت نمی‌کشیم، خیلی به شما می‌گویم. یک بطری شراب پایین می‌آید،» او به اشتراک گذاشت و به سرعت با خنده اضافه کرد: «بدیهی است که اکنون نه – اما قبلاً» با اشاره به بارداری ویسکوسو.

این کودک هم برای کاویل و هم برای ویسکوزو اولین فرزند خواهد بود که از حدود سال 2020 پس از معرفی شدن در دنیای سرگرمی با هم قرار می‌گیرند. عاشقانه آنها زمانی که بازیگر مرد فولادی در آوریل 2021 تصویری بازیگوش از رابطه آنها را در اینستاگرام منتشر کرد، علنی شد.

کاویل با به اشتراک گذاشتن عکسی از او و ویسکوزو در حال انجام یک بازی شطرنج مانند نوشت: “هواداران و فالوورهای عزیز، می خواستم رسمی کنم … که در عشق و زندگی بسیار خوشحال هستم.” او خطاب به منتقدان، افزود: «اگر از من راضی بودید بسیار سپاسگزار خواهم بود. اگر نمی‌توانید خود را با من خوشحال کنید، حداقل سعی کنید به خودتان افتخار کنید و بهترین نسخه از خودتان باشید.»

از آن زمان به بعد، این زوج فوق خصوصی به طرفداران خود فقط نگاهی اجمالی به دنیای مشترکشان دارند – جشن تولدها و نقاط عطف شغلی با فریادهای شیرین گهگاهی در رسانه های اجتماعی. آنها حتی اولین حضور رسمی خود در فرش قرمز را تا زمان نمایش فیلم Argylle به کارگردانی کاویل در اواخر سال 2022 انجام ندادند.

ویسکوزو در مراسم ادای احترامی که در اینستاگرامش منتشر کرد، هنگامی که در سال 2021 از هالیوود ریپورتر خبر داد، گفت: “من خیلی به تو افتخار می کنم، هنری.”

به نوبه خود، کاویل در مورد حمایت ارزشمند Viscuso ابراز نگرانی کرده است. او سال گذشته به Deadline گفت: «او یک سیستم پشتیبانی باورنکردنی برای من بود، و واقعاً چشمانم را به چیزهای زیادی باز کرد و دروازه‌ای را برای من باز کرد تا سخت‌تر رانندگی کنم و بیشتر دنبال کنم. و من برای همیشه سپاسگزار آن هستم.»

اکنون، با یک نوزاد در راه، این همکاری تنها زمانی عمیق‌تر می‌شود که کاویل و ویسکوزو بزرگترین ماجراجویی مشترک زندگی خود را آغاز می‌کنند – پدر و مادر شدن.

در حالی که راه طولانی تا این نقطه عطف بود، به نظر می‌رسد که ستاره بریتانیایی پدر و مادر کاملی را در Viscuso پیدا کرده است. تربیت منحصربه‌فرد او، که شامل حضور در برنامه واقعیت‌نمای MTV My Super Sweet 16 در دوران نوجوانی بود، به وضوح به زنی مستقر امروزی شکل داده است.

علاوه بر این، تجربه Viscuso در دنیای سرگرمی به عنوان یک مدیر اجرایی ضروری خواهد بود، زیرا آنها برای تربیت کودک در چشمان عمومی حرکت می کنند. این زوج با انتقاد و موشکافی غریبه نیستند، این زوج قبلاً در حفظ حریم خصوصی خود متانت و وقار باورنکردنی از خود نشان داده اند.

البته، آن جنبه چالش برانگیز زندگی در کانون توجه، چیزی است که کاویل سال‌ها در مورد رویاهایش برای پدر شدن پرسیده بود. در مصاحبه‌ای با مجله Elle در سال ۲۰۱۹، او اعتراف کرد: «یک چیز فوق‌العاده در مورد آن وجود دارد، زیرا من آن تجربه را از طرف دیگر داشتم. نمی‌دانم قرار است چگونه باشد.»

اکنون، او در حال کشف کردن است – با یک زن فوق العاده واقعی در کنارش. در حالی که بدون شک گاهی اوقات چالش برانگیز است، این فصل بعدی بزرگترین نقش کاویل خواهد بود. و اگر پشتکار گذشته او و پایه محکمی که با ویسکوزو ساخته است نشانه ای باشد، این بخشی است که او برای بازی کردن به دنیا آمده است.

چه آنها تصمیم بگیرند اجمالی از سفر خود را به اشتراک بگذارند یا خانواده خود را از کانون توجه دور نگه دارند، یک چیز مسلم است – والدین آینده وارد بزرگترین فیلم پرفروش زندگی خود می شوند. شنل های خود را نگه دارید، این یک سواری هیجان انگیز خواهد بود!





منبع