15 نکته در مورد سلامت روان برای معلمان – Med Reach


در مورد برخی از نکات و ترفندهای بهداشت روان برای معلمان چطور؟

معلمان بیش از هر زمان دیگری مسئولیت و وظایف دارند. این شامل ایجاد قدرت عاطفی و دانش آموزان سالم است.

متأسفانه جامعه از مراقبت و یا حتی صحبت از سلامت روانی و عاطفی معلمان غفلت می کند. دو مشکل عمده ناشی از این بی توجهی است: فرسودگی معلمان و کمبود معلمان واجد شرایط.

بسیاری از مربیان به دلیل افزایش مسئولیت‌هایشان، همگام شدن با تقاضاهای در حال تغییر را دشوار می‌دانند. یک نظرسنجی اخیر از بیش از 30000 معلم که توسط فدراسیون معلمان آمریکا انجام شد نشان داد که 75٪ از پاسخ دهندگان گفتند که کارکنان کافی برای انجام کار خود ندارند و 78٪ از آنها اغلب در پایان هر روز خسته می شوند.

سه چهارم معلمان احساس خستگی و کار بیش از حد می کنند، زیرا آنها ابتکارات جدیدی را بدون آموزش یا پیشرفت حرفه ای انجام داده اند.

در مورد نیروی کار، ثبت نام آموزش معلمان بین سال های 2009-2014 240000 نفر (کاهش 35 درصدی) کاهش یافت. با این حال، حدود هشت درصد از معلمان هر سال نیروی کار را ترک می کنند، از جمله بسیاری از آنها که بسیار کمتر از میانگین سن بازنشستگی هستند.

برای جلوگیری از این مهاجرت و نگه داشتن معلمان برتر کشور در کلاس درس، مهم است که اطمینان حاصل شود که آنها از حمایت و پیشرفتی برخوردار می شوند که برای شادی و سلامت در زندگی شخصی و حرفه ای خود نیاز دارند.

حمایت از سلامت روان معلمان

نظرسنجی اخیر دانشگاه فینیکس در مورد سلامت روان نشان داد که 31 درصد از آمریکایی‌های مورد بررسی، انگ اجتماعی را مانعی برای دسترسی به مراقبت‌های بهداشت روان می‌دانستند. این یک آمار مهم و نگران‌کننده برای مربیان است، زیرا بسیاری از معلمان ممکن است احساس کنند که مشاوره گرفتن نشان‌دهنده ضعف یا ناتوانی در مدیریت حجم کاری آنها است.

این یک واقعیت است که اکثر معلمان با عملکرد بالا در ایجاد تعادل بین وظایف کاری و خانوادگی خود مشکل دارند. در واقع، بیش از نیمی از این معلمان در عرض پنج سال دچار فرسودگی می شوند. این نیز دلیل دیگری است که چرا متخصصان صنعت مشتاق هستند معلمان را تشویق کنند تا به دنبال کمک باشند تا بتوانند در شغل خود شادتر، سازنده تر و با رضایت بیشتر باشند.

منابع بهداشت روان مانند برنامه های آموزش مداوم و مشاوره تخصصی باید در اولویت قرار گیرد تا از مربیان در سراسر کشور حمایت شود.

ما می‌توانیم مراقبت‌های بهداشت روانی را برای مربیان قابل دسترس‌تر کنیم و به آنها کمک کنیم تا به‌عنوان حرفه‌ای و فردی رشد کنند. در عین حال، می‌توانیم ننگ مرتبط با جستجوی درمان برای بیماری‌های روانی را از بین ببریم.

در اینجا چند نکته دیگر برای معلمان در مورد سلامت روان وجود دارد.

15 نکته برای معلمان در مورد سلامت روان

1. سلامت روان باید در اولویت باشد

که در برای موفقیت در تدریس، ضروری است که اقدامات بهداشت روانی و تندرستی در مراحل اولیه تربیت معلم گنجانده شود. آموزش عالی و هیئت های صدور گواهینامه دولتی باید مسئولیت ایجاد این برنامه ها را بر عهده بگیرند. این تضمین می کند که بهزیستی ذهنی اولویت اصلی در مدارس است و معلمان ابزار و منابع لازم برای موفقیت را دارند.

معلمان خوب استعفا دادند

2. منابع، برنامه ها یا سیاست ها را توسعه و جستجو کنید.

نقش رهبران مناطق نیز در ایجاد فرهنگ سلامت روان و تندرستی در مدارس سراسر کشور حائز اهمیت است. مدارس همچنین باید با سرمایه گذاری روی سلامت روانی، جسمی و اجتماعی خود، روی ارزشمندترین منبع خود یعنی معلمان سرمایه گذاری کنند. مدیران می توانند با پاداش دادن به زحمات معلمان (حتی کوچکترین) تأثیر مثبت و قابل توجهی بر زندگی معلمان بگذارند.

3. به روشی سالم، سلامت روان را در ذهن خود قرار دهید.

اگر اصطلاحی مانند “بهزیستی” را ترجیح می دهید، به آن به عنوان “سلامت روان” اشاره نکنید.

4. یک PLN سالم ایجاد کنید.

قوی شبکه حرفه ای – چه در داخل و چه خارج ساختمان مدرسه.

5. شما در نقطه مناسبی هستید.

آنها در کاری که به آنها پیشنهاد شده است راحت هستند. این می تواند به شکل موقعیت معلم، سیاست های مدرسه یا حتی نمره آنها باشد. هر شغلی برای همه نیست. اگرچه ممکن است مردم به شما بگویند که فرزندانتان به شما نیاز دارند، اما شما باید مراقب خودتان باشید. در غیر این صورت، پایدار نیست.

6. تعیین حد و مرز

مرزهای روشن بین خانه و مدرسه باید تا حد امکان حفظ شود.

7. اجتناب از سموم

اجتناب از چیزهایی – افراد، بخش ها، کمیته ها، رویدادها، و غیره – که “سمی” هستند در حالی که در حال توسعه استراتژی هایی برای مقابله با سایر موقعیت های آموزشی نه سمی، اما همچنان چالش برانگیز هستند.

8. هدف شما چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید

هدف خود را از معلمی به خاطر بسپارید. به همین دلیل است که شما معلم شدن را انتخاب کردید. اگر این دیدگاه ممکن نیست، سعی کنید آن را با شرایط فعلی خود تطبیق دهید. اگر قادر به تحقق بخشیدن به آن چشم انداز نیستید، این ایده به شما می دهد که چه چیزی ممکن است آینده باشد.

9. به عنوان یک معلم، باید ذهنیت رشد داشته باشید.

دانش آموزان و معلمان می توانند از ذهنیت های رشد بهره مند شوند.

10. با سپاسگزاری آموزش دهید

تا می توانید سپاسگزاری کنید، آموزش دهید.

11. اگر می توانید از کوچک شروع کنید.

سعی کنید روی چیزهای مثبت تمرکز کنید و سعی کنید هر روز بهتر از بد باشید. این شروع خوبی است.

12. مراقب خودت هم باش.

شما می توانید با ورزش، یوگا و خواب کافی از بدن خود مراقبت کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا بدنتان احساس خوبی داشته باشد.

13. اگر به کمک نیاز دارید، کمک بگیرید.

قهرمان نباش. هیچ دلیلی وجود ندارد که به دنبال حمایت رسمی از سلامت روان نباشید، چه دارو یا درمان باشد. آن را دریافت کنید. منتظر نباشید که واقعاً ناراضی باشید.

14. زندگی کاملی غیر از تدریس داشته باشید.

زندگی ای داشته باشید که بر آموزش متمرکز نباشد. باید سرشار از خلاقیت، امید، مردم و امکان باشد. مهم نیست که آموزش چقدر می تواند لذت بخش باشد و ارزش سلامتی شما را ندارد.

15. احساس نمی کنید در دام افتاده اید.

هرگز در جایی که احساس می کنید باید آموزش دهید یا تسلیم شوید، گیر نکنید. همیشه راهی برای خروج وجود دارد. اگر احساس می کنید گیر کرده اید، می تواند باعث شود که بدتر از آنچه هست به نظر برسد.

معلمان هر روز کار می کنند تا به کودکان کمک کنند تا از نظر عاطفی سالم و قوی رشد کنند و آنها را برای رهبران آینده و تغییر دهندگان آماده کنند. ما باید از سلامت روان مربیان حمایت کنیم، زیرا مسئولیت آنها افزایش می یابد. “کل معلم” باید حمایت شود.

ما می‌توانیم حمایت عاطفی را که معلمان برای رشد حرفه‌ای به آن نیاز دارند و شایسته آن هستند و آنها را شادتر کنیم، ارائه کنیم. این در حالی است که به مبارزه با کمبود روزافزون معلم در آمریکا کمک می کند.