7 گام در مورد نحوه تبدیل شدن به یک پرستار مسافرتی


اگر یک پرستار ثبت نام شده و علاقه مند به سفر هستید، تبدیل شدن به یک پرستار مسافرتی ممکن است انتخاب شغلی مناسبی برای شما باشد. پرستاری مسافرتی به شما این امکان را می دهد که در مکان های مختلف در سراسر کشور کار کنید و در عین حال تجربه ارزشمندی کسب کنید و حقوق رقابتی کسب کنید.

اگر از ایده ملاقات با افراد جدید یا ساختن رزومه‌ای که تجربیات حرفه‌ای مختلفی را در مراکز پزشکی مستند می‌کند لذت می‌برید، وقت آن است که به پرستار سفر فکر کنید.

در این پست وبلاگ مراحل پرستار شدن در سفر را مورد بحث قرار خواهیم داد.

نقش یک پرستار مسافرتی را درک کنید

در ابتدا، شما باید نقش خود را به عنوان یک پرستار مسافرتی درک کنید، اگر مایل به تبدیل شدن به یک پرستار هستید. پرستاران مسافرتی برای شرکت های مستقل کار می کنند که پرستاران را برای پر کردن موقعیت های خارج از کشور استخدام می کنند. علاوه بر کمک به حل مشکلات کارکنان، پرستاران مسافرتی همچنین می توانند برای پر کردن شکاف های موقتی که پرستاران به تعطیلات می روند، وارد شوند.

آنها قراردادی را امضا می کنند که موقعیت های موقتی را پر می کند که می تواند روزها، هفته ها، ماه ها یا حتی بیشتر طول بکشد. هنگامی که قراردادها منقضی می شود، پرستاران مسافرتی می توانند انتخاب کنند که در همان مکان بمانند یا به مقصد جدیدی نقل مکان کنند. این موضوع به دست آوردن تجربه کافی در تخصص پرستاری برای دنبال کردن فرصت هایی به عنوان یک پرستار دوره گرد است.

مدرک و پروانه پرستاری دریافت کنید

برای تبدیل شدن به یک پرستار مسافرتی، ابتدا باید مدرک پرستاری را از یک برنامه پرستاری معتبر دریافت کنید. شما می توانید مدرک کاردانی در پرستاری (ADN) یا مدرک لیسانس در پرستاری (BSN) را انتخاب کنید.

شما می توانید دوره کاردانی را در 20 تا 24 ماه تکمیل کنید در حالی که مدرک کارشناسی حدود 3 تا 4 سال طول می کشد. بسیاری از دانشگاه ها قبل از شروع آموزش در بیمارستان، کلاس های آنلاین نیز برگزار می کنند.

پس از تکمیل مدرک خود، باید در آزمون مجوز شورای ملی (NCLEX) بگذرید تا مجوز پرستاری خود را دریافت کنید.

کسب تجربه پرستاری

اکثر آژانس های پرستاری مسافرتی حداقل به یک سال تجربه پرستاری در یک بیمارستان نیاز دارند. این تجربه به شما کمک می کند تا مهارت های لازم برای کار در مراکز مختلف مراقبت های بهداشتی و سازگاری با محیط های جدید را توسعه دهید.

اگر بعد از لیسانس خود در رشته ای تخصص داشته باشید، باید مجوز بیشتری دریافت کنید.

بسیاری از مکان‌ها از شما می‌خواهند که حداقل دو سال تجربه در تخصص پرستاری خود داشته باشید، چه مراقبت‌های ویژه، اطفال، نوزادان، جراحی‌ها یا بخش پرستاری بالینی. سوابق بالینی شما فرصت های ویژه ای را که به عنوان پرستار مسافرتی واجد شرایط آن هستید تعیین می کند.

تحقیق آژانس های پرستاری مسافرتی

بسیاری از آژانس های پرستاری مسافرتی قراردادهایی را در نقاط مختلف در سراسر کشور ارائه می دهند. در آژانس های مختلف تحقیق کنید تا بهترین آژانس مسافرتی را پیدا کنید که متناسب با نیازها و ترجیحات شما باشد. عواملی مانند نرخ دستمزد، مزایا و گزینه های مسکن را در نظر بگیرید. در زیر عواملی وجود دارد که می تواند به شما در انتخاب آژانس مسافرتی کمک کند:

  • رتبه بندی آژانسی را که پرستاران دوره گرد سابق در وب سایت ها رتبه بندی کرده اند را بررسی کنید.
  • از وب سایت های تولید سرنخ برای تماس با شما بر اساس اطلاعاتی که ارائه کرده اید استفاده کنید تا بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند.
  • از همکارانی که قبلاً به عنوان پرستار مسافرتی کار کرده اند، توصیه هایی بخواهید. آنها ممکن است به شما کمک کنند با کسی که می شناسند در یک آژانس کار می کند در تماس باشید.
  • به یک سایت شبکه حرفه ای بپیوندید تا با دیگران در این زمینه تماس بگیرید. ممکن است ارجاعات بیشتری دریافت کنید یا با استخدام کنندگان در تماس باشید.

برای آژانس های پرستاری مسافرتی اقدام کنید

هنگامی که آژانس های پرستاری مسافرتی مختلف را بررسی کردید، وقت آن است که درخواست دهید. شما باید مجوز پرستاری، رزومه و مراجع خود را ارائه دهید. همچنین ممکن است نیاز به تکمیل ارزیابی مهارت و بررسی پیشینه داشته باشید.

قبل از درخواست به آژانس، حتما مدارک خود را کامل دریافت کنید. پس از تکمیل تمام مدارک لازم، باید برای مصاحبه آماده شوید.

اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد، آژانس شما به شما کمک می کند تا در اسرع وقت جای خود را پیدا کنید. پس از پذیرش، می توانید به دنبال مسکن و سایر ملزومات به صورت آنلاین برای کشوری که قصد بازدید از آن را دارید، بپردازید.

پذیرش تکالیف

پس از پذیرش توسط آژانس پرستاری مسافرتی، می توانید شروع به پذیرش تکالیف کنید. شما این فرصت را خواهید داشت که در مراکز مختلف مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور کار کنید و تجربه ارزشمندی کسب کنید و مهارت های پرستاری خود را گسترش دهید.

تبدیل شدن به یک پرستار مسافرتی می تواند یک انتخاب شغلی ارزشمند برای پرستاران ثبت نام شده که علاقه زیادی به سفر و ماجراجویی دارند باشد. شما می توانید مکان های زیادی را در حین کسب درآمد و کسب تجربه کاری بیشتر کاوش کنید.

پروانه پرستاری خود را حفظ کنید

برای ادامه کار به عنوان پرستار مسافرتی، باید گواهینامه پرستاری خود را حفظ کنید. این شامل تکمیل الزامات آموزش مداوم و تمدید مجوز خود بر اساس مقررات ایالت شما است. برای گسترش دانش و بهبود رزومه می توانید در سمینارهای پزشکی یا حتی دوره های کوتاه مدت شرکت کنید.

با دنبال کردن مراحل ذکر شده در بالا، می توانید سفر خود را برای تبدیل شدن به یک پرستار مسافرتی آغاز کنید و تمام مزایایی که در این مسیر شغلی هیجان انگیز به همراه دارد را تجربه کنید.



منبع