ادارات شهرستان گناوه با ستاد اربعین همکاری کنند – | اخبار


به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد اربعین شهرستان گناوه با تقدیر از همه دست اندر کاران آئین‌ها و برنامه‌های سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت اظهار داشت: حضور مردم شهرستان گناوه در آئین‌های محرم و همکاری و همراهی همه دست اندر کاران این برنامه قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه با اشاره به کمک‌های مردمی برای تجهیز مواکب اعزامی به مراسم اربعین حسینی افزود: مردم و خیرین شهرستان گناوه همواره در کارهای خیر و کمک به برنامه‌های معنوی و مذهبی پیشتاز و زبانزد هستند و امسال نیز در امر کمک به مواکب حسینی از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

وی گفت: شهرستان گناوه در مسیر کاروان‌های اعزامی به مراسم اربعین نیز قرار دارد و مردم این شهرستان مهمانداران کاروان‌های زیارتی کربلا و زائران حسینی نیز هستند و در این زمینه پیشتاز هستند.

وی ادامه داد: از همه مردم و خیرین شهرستان درخواست می‌کنیم که به منظور ارائه خدمات هر چه شایسته‌تر به زائران حسینی در این ایام هر کسی به نوبه خود کمک و همکاری کند تا بتوانیم امسال نیز میزبانان خوبی برای زائران امام حسین (ع) باشیم.

 ادارات شهرستان گناوه با ستاد اربعین همکاری کنند

فرماندار گناوه با تاکید بر هماهنگی همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان گناوه در کمک به ستاد اربعین شهرستان گفت: هماهنگی‌های لازم از سوی دستگاه‌های مختلف با ستاد اربعین شهرستان به منظور ارائه خدمات مناسب انجام شود.

صفری بیان کرد: ستاد اربعین شهرستان گناوه نیازمندهای موکب ها را به طور رسمی اعلام کند تا برای تأمین آنها هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف شهرستان گناوه همکاری لازم را با ستاد اربعین شهرستان برای تجهیز مواکب، رفع نیازمندی‌ها و خدمت رسانی شایسته به زائران حسینی در ایام اربعین هم در سطح شهرستان، مسیر و در کربلای معلی داشته باشند.

وی تصریح کرد: آدرس موکب ها، بعد مسافت، مسئولان موکب ها، محل استقرار و اطلاعات مربوط به موکب‌های شهرستان تهیه و به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

فرماندار گناوه یادآور شد: پوشش رسانه‌ای مطلوب از فعالیت‌ها، مشارکت و نظرات مردم، حضور، نظارت و همکاری‌ها در این ایام تهیه و منعکس شود تا ضمن بیان نقاط قوت، نقاط ضعف احصا و رفع شود.

وی گفت: هیئت‌های مذهبی در این ایام موکب‌های سطح شهرستان را تجهیز و کمک کنند تا از زائران حسینی پذیرایی مطلوب مانند همیشه انجام شود.