ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران/۴ دستیار معرفی شد – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، محمد مسگریان عصر یکشنبه با تاکید بر اهمیت مردمی سازی، از ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در فرمانداری‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طی اعلام‌های قبلی و برنامه ریزی های صورت گرفته چهار شهرستان بهارستان، فیروزکوه، پاکدشت و ملارد نسبت به معرفی دستیار اقدام کرده اند.

دستار استاندار تهران با بیان اینکه نقش مردم در انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: این اهمیت تا جایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با پیگیری امام راحل، کمیته امداد و جهاد سازندگی که از ارگان‌های مردم نهاد بودند تشکیل شدند.

مسگریان خطاب به فرمانداران استان تهران عنوان کرد: از فرماندارانی که تاکنون نسبت به معرفی «دستیار مردمی سازی» اقدام نکرده اند می‌خواهیم در کوتاه‌ترین زمان، گزینه‌های مورد نظر را جهت ایجاد ساختار مردمی، از بین حلقه‌های میانی و نخبگان انتخاب و معرفی کنند.

وی در ادامه با تشریح جزئیات بیشتر این اقدام گفت: هدف اصلی ایجاد این شبکه حل مشکلات مردم با کمک خود مردم است و در این فرآیند دستیاران معرفی شده از سوی فرمانداران، با بکار گیری حلقه‌های میانی و گروه نخبگان و اتصال آنها به فرمانداری‌ها و تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز این اقدام را انجام می‌دهند.

دستیار استاندار تهران کاهش ناکارآمدی را یکی از دستاوردهای این اقدام دانست و اظهار کرد: هدف نهایی ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» افزایش رضایتمندی مردم می‌باشد که با یاری خداوند و تلاش فرمانداران و دستیاران معرفی شده، این امر محقق خواهد شد.

مسگریان در ادامه از دیدار با «دستیار مردمی سازی» چهار فرمانداری بهارستان، فیروزکوه، پاکدشت و ملارد خبر داد و گفت: در این دیدار عملکرد دستیاران در موضوع امر مردمی سازی بررسی و حول اجرای این شیوه نامه تبادل اطلاعات صورت گرفت.