باید ۸ بازیکن جذب کنیم/۴ جای خالی داریم – | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی خانگی تیمش در جام حذفی در برابر تیم خوشه طلایی ساوه در نشست خبری اظهار کرد: تیم ما خوب و با برنامه بازی کرد تا حریف دچار اشتباه شود و بتوانیم گلزنی کنیم و خوشحالم که حزباوی گلزنی کرد و باید مراقبش باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به حریف بزنیم اما مهم بُرد بود و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد فهرست نفرات برای خرید و خروجی تیم فولاد، گفت: باید ۷-۸ بازیکن بگیریم. فهرست تیم ما چهار جای خالی دارد. دنبال جذب بازیکن هستیم. در برخی پست‌ها بازیکن نیاز داریم. در حال مذاکره هستیم اما نیم فصلی وجود ندارد و زمانی نداریم فقط امیدوارم که از امروز تا هفته آینده که بازی‌های دور برگشت لیگ شروع می‌شوند بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. حداقل یکی دو بازیکن به تیم اضافه کنیم.

نکونام ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر تیم را کامل کنیم، زیرا در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. اکنون شرایط سختی داریم. یک سری از بازیکنان ما فقط پشت سرهم بازی می‌کنند و بازیکن جایگزین نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد فهرست خروجی‌های تیمش گفت: فهرست ما چهار جای خالی دارد و ابتدا باید این جای خالی را پر کنیم و اگر بازیکنانی که خواستیم را گرفتیم بعد در مورد خروجی‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد. نهایتاً ۲ بازیکن در فهرست خروجی داشته باشیم که با توجه به ورودی ما مشخص می‌شود.