بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات «وعده صادق» – | اخبار



به گزارش به نقل از المیادین، حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای انجام حمله منحصر به فرد و بی‌سابقه علیه رژیم ستمکار و متجاوز صهیونیستی در قالب عملیات تنبیهی «وعده صادق» را به ملت مجاهد و رهبری ایران تبریک گفت و تصمیم شجاعانه و حکیمانه جهت پاسخ قاطع به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را ستود.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: با وجود تهدید، ارعاب و فشاری که صورت گرفت، جمهوری اسلامی حق طبیعی و قانونی خود را عملی ساخت و وعده صادق خود را با شجاعتی بی‌نظیر، حکمتی بزرگ و والا و برآوردی دقیق از مواضع در سطح منطقه و جهان به اجرا گذاشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: با وجود مشارکت آمریکا، هم‌پیمانان بین‌المللی و بازوهای منطقه‌ای آن در واکنش به این حمله برق‌آسا، این عملیات اهداف نظامی تعیین‌شده خود را به دقت محقق کرد.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: اهداف سیاسی و راهبردی درازمدت این تحول بزرگ در آینده با گذر زمان آشکار خواهد شد و مرحله‌ای جدید را در سطح مساله فلسطین و جدال تاریخی با این دشمن در راه پیروزی حتمی امت عرب، امت اسلام و ملت مقاوم و مظلوم فلسطین بنا خواهد نهاد.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.