دستگیری ۶ شرور مخل امنیت مردم در مشهد – | اخبار



به گزارش ، سرهنگ عباسعلی دهقانی اظهار کرد: ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در مشهد با تلاش و پیگیرهای پلیس شناسایی و دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها هشت قبضه سلاح سرد کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت ۶ مرد جوان در محدوده پارک کوهسنگی شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی ضربتی آنها را قبل از فرار از محل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان هشت قبضه سلاح سرد را کشف کردند.

دهقانی بیان کرد: متهمان جرایمی نظیر شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: برخورد پلیس با اراذل و اوباشی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، به صورت قاطع ادامه دارد.

بی احتیاطی جان کارگر میانسال را گرفت

وی در ادامه از مرگ کارگر میانسال حین کار در یک ساختمان در حال احداث در خیابان امام رضا (ع) مشهد خبر داد و افزود: پس از اعلام این حادثه در هفته جاری، با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۴۵ ساله در حال جابجا کردن گچ‌های پیش ساخته با دستگاه بالابر به طبقات بالا بوده که تعدادی از آنها روی سر این کارگر ریزش کرده بود.

دهقانی اظهار کرد: در این حادثه کارگر میانسال به طبقه پایین سقوط کرد و به علت ضربه وارده بر سر جان خود را از دست داد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.