مانور «ثبت نام نامزدهای انتخابات» در استان سمنان انجام شد – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، حسین شجاعی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته تا کنون در زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو در استان بیان کرد: مانور پیش ثبت نام از نامزدها در ستاد انتخابات یکی از اقداماتی است که بر اساس زمان بندی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دست اقدامات با هدف ارتقای آمادگی ستاد انتخابات برگزار می‌شود، افزود: اطلاع رسانی قوانین مرتبط با انتخابات دیگر اقدامی است که ستاد انتخابات استان سمنان تلاش دارد برای اجرای هر چه بهتر آن از ظرفیت رسانه‌های جمعی کمک بگیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه بازدید از فرمانداری‌ها و بخشداری و… از سوی ستاد انتخابات استان در دست اجرا است، ابراز داشت: یکی از اهداف این بازدیدها رصد شرایط، کمبودها و تأمین نیازها و تجهیزات است.

شجاعی همچنین از برگزاری جلسه با هیئت‌های اندیشه ورز نیز در استان خبر داد و گفت: هدف این نشست‌ها پیشبرد اهداف پیرامون ستاد انتخابات و برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو یعنی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

وی همچنین با اشاره به توجیه و آموزش مسئولان ستاد انتخابات سراسر استان افزود: شرح وظایف کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات استان به کمیته‌ها ابلاغ شده است.

حجت الله یحیایی مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان نیز ضمن اشاره به پیگیری اطلاع رسانی قوانین انتخابات از رسانه‌ها برای مردم، گفت: قانون خوانی و زیرنویس قانون از شبکه‌های صدا و سیما و همچنین رسانه‌های جمعی، در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین با بیان اینکه مجلد مستندات برگزاری انتخابات متشکل از اهم فعالیت‌ها و اقدامات شکل گرفته توسط کمیته اطلاع رسانی پس از پایان انتخابات تهیه و تدوین خواهد شد، افزود: از کارشناسان حوزه رسانه استان در راستای پیشبرد هرچه بهتر اهداف و امور در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان استفاده خواهد شد.