۱۵۹ پروژه در میناب به بهره‌برداری می‌شود – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، مجید سلحشور، صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: در این هفته بیش از ۱۵۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد وهشتصد و هشتاد هزار ریال در شهرستان میناب افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. بیش از ۱۱ میلیارد و ۸۸۰ هزار ریال برای اجرا و بهره برداری از این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی، تعداد طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی محلات و مناطق میناب را اینگونه بیان کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان میناب تعداد ۱۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۷۶۹ میلیارد ریال نیز قابل بهره برداری می باشد، و ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۱۷ میلیارد ریال نیز کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۳۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۰۹ هزار ریال و همچنین تعداد ۱۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۶۰ هزار ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده، که با بهره برداری در این هفته نیز تقدیم مردم شریف شهرستان میناب خواهد شد.

سلحشور افزود: تعداد ۱۴۴ پروژه مورد افتتاح و بهره برداری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۷۶۹ هزار ریال و همچنین تعداد ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۱۱۷ هزار ریال نیز کلنگ زنی خواهد شد.

سلحشور با تعداد پروژه‌ها و اشتغال ایجاد شده به تفکیک هر حوزه اظهار کرد: در مجموع ۱۴۴ پروژه در ۱۱ فصل نیز افتتاح و تقدیم مردم شریف شهرستان میناب خواهد شد، که شامل فصل توسعه و خدمات شهری با ۱۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۴۶۷ میلیارد ریال، فصل توسعه و خدمات روستایی با ۵۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۲۷ میلیارد ریال، فصل کشاورزی ، منابع طبیعی و شیلات با ۱۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۱۳۹ میلیارد ریال،فصل بهداشت و درمان با ۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال در دست اقدام داریم.

وی در ادامه گفت: فصل آموزش آموزش و پرورش عمومی با ۱۹ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۵۹ میلیارد ریال، فصل حمل و نقل با ۱۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۷۵۵ میلیارد ریال، فصل انرژی (برق) با ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۳۸ میلیارد ریال،فصل بنیاد مسکن با مشارکت دهیاری با ۹ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال،فصل آب و فاضلاب با ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۷۱۱ میلیارد ریال،فصل ورزش با ۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال،فصل شهرک های صنعتی و صنعت و معدن با ۳ پروژه با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال، که امیدواریم با این اعتبارات بخش عمده‌ای از پروژه‌ها تکمیل شود.