دلشکستگی برای دیترویت رد وینگز به عنوان امیدهای پلی آف در شکست در ضربات به کانادایی ها


را دیترویت رد وینگزتلاش برای حضور در پلی آف جام استنلی در سه‌شنبه شب به پایان دلخراشی رسید، علی‌رغم تلاش شجاعانه که باعث شد آن‌ها کسری سه گل مقابل مونترال کانادین را پاک کنند و در نهایت در ضربات بازی با نتیجه 5-4 شکست بخورند.

رد وینگز در حالی که زندگی خود را در مرحله پلی آف رو به اتمام بود، با نتیجه 4-1 شکست دادند تا بازی را در آخرین ثانیه های قانونی به تساوی بکشانند، اما زمانی که واشنگتن کپیتالز به آخرین موقعیت وایلد کارت در شرق رسید، امیدهای آنها ناامید شد. کنفرانس کمی بعد

دیلن لارکین، کاپیتان رد وینگز، گفت: «سخت است، حالش بد است. “ما در اینجا بسیار غمگین هستیم فقط برای اینکه ببینیم به پایان رسیده است. و ما یک گروه بزرگ از بچه ها داریم، می دانید، یک سال سرگرم کننده، یک سال عالی، و دیدن پایان دادن به آن، بسیار، بسیار ناراحت کننده، بسیار سخت است.

دیترویت وارد بازی شد و نیاز به یک برد و کمک داشت تا جایگاه خود را در پلی آف حفظ کند، و تقریباً به لطف یک بازگشت دراماتیک دیرهنگام، آن را به پایان رساندند. در حالی که رد وینگز با نتیجه 4-3 عقب بود و زمان به پایان رسید، دیوید پرون گل تساوی را تنها در پنج ثانیه باقی مانده به پایان بازی به ثمر رساند و امیدهای آنها را در فصل بعد – اگر فقط موقتا – زنده نگه داشت.

“این دیوانه است. بدیهی است که بسیار نیش می زند،» پرون گفت. شما به ساعت نگاه کنید، هفت ثانیه باقی مانده است، و سپس آن گل را به ثمر برسانید. و بعد از مدت کوتاهی می شنوید که به نیمکت بازگردید، مشخصا فیلی فکر می کند که ما در آن بازی شکست می خوریم، شاید آنها دروازه بان خود را می کشند، آنها کار خود را می کنند و (واشنگتن) گل می زند.”

پیشنهاد بازگشت رد وینگز در نهایت با شکست فیلادلفیا فلایرز توسط کپیتالز لغو شد و به جایگاه نهایی پلی آف دست یافت و رویاهای دیترویت را بر باد داد. برای تیمی که خیلی سخت جنگیده بود تا دوباره به مسابقه بازگردد، فهمیدن اینکه فصل آنها به پایان رسیده بود یک ضربه روحی بود.

“پس خیلی درد دارد. شما بچه ها را در اتاق می بینید که بسیار احساساتی هستند. این یکی از اولین شکست‌های بزرگ آنهاست، احتمالاً این بازی‌ها را برای همه انجام می‌دهند، اما برای بسیاری از بچه‌های جوان ما داشتن کمی عصبی بودن قبل از بازی، مرتکب اشتباهات کوچک که در نهایت به تور ما ختم می‌شود، بسیار زیاد است. پرون افزود: همه چیز خیلی دردناک است، فقط بزرگتر می شود.

رد وینگز در اواخر بازی با نتیجه 2-0-2 در چهار بازی پایانی خود به پیروزی رسیده بود، از جمله پیروزی 5-4 عقب مانده مقابل کانادایی ها در وقت اضافه یک روز قبل. این انعطاف پذیری دوباره در روز سه شنبه به نمایش گذاشته شد، زیرا آنها حاضر به رفتن بدون مبارزه نشدند.

لارکین گفت: “من بسیار مفتخرم که بخشی از آن هستم، این بچه هایی که هرگز دست از کار کشیدند.” ما امسال یک گروه بسیار نزدیک داشتیم و برای داشتن ماه آخر، دو هفته آخر که در آنجا بودیم، نمی رفتیم، نمی میریم. و بازگشت پس از بازگشت، و بسیار سرگرم کننده، و ای کاش با این گروه بیشتر بازی می کردیم و ای کاش فرصت بازی در پلی آف را داشتیم. خیلی سرگرم کننده بود.»

موریتز سیدر، جو ولنو و دنیل اسپرونگ برای رد وینگز گلزنی کردند، در حالی که جیمز ریمر 29 سیو در تلاش باخت انجام داد. این پایانی دلخراش برای فصلی امیدوارکننده برای دیترویت بود، دیترویت که تا اولین حضور خود در پلی آف از سال 2016 فاصله داشت.

برای کانادایی ها، این بازی ویترینی برای استعدادهای جوان آنها بود، ژوراج اسلافکوفسکی 20 ساله و لوگان مایلوکس، اولین بازی خود در NHL را انجام دادند و هر دو در این پیروزی سهیم بودند. اسلافکوفسکی یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز به ثمر رساند، در حالی که مایلوکس یک پاس گل در اولین آمار کانادایی ها دریافت کرد.

Mailloux گفت: “باحال بود.” «آن بیرون هاکی پلی آف بود. بنابراین بدیهی است که به نفع ما نبود، اما بازی خوبی بود.”

افزایش رد وینگز در اواخر فصل امیدهای آنها را در پلی آف زنده نگه داشته بود، اما در نهایت برای غلبه بر کسری که در اوایل سال ایجاد کرده بودند کافی نبود. با این حال، مقاومت و نگرش این تیم هرگز نگو در این فصل هواداران را به آینده امیدوار کرده است.

لارکین با ابراز تاسف گفت: “ما گروه بزرگی از بچه ها داریم، یک سال سرگرم کننده، یک سال عالی، و دیدن به پایان رسیدن آن، بسیار بسیار ناراحت کننده، بسیار سخت است.”

همانطور که رد وینگز توجه خود را به فصل خارج از فصل معطوف می‌کند، می‌توانند با این واقعیت که تمام تلاش خود را کردند و تقریباً یک بازگشت غیرمحتمل به دست آوردند، آرامش پیدا کنند. در حالی که نیش از دست دادن پلی آف ادامه خواهد داشت، تجربه به دست آمده توسط هسته جوان آنها باید در تلاش آنها برای بازگشت به فصل بعد در سال آینده مفید باشد.

در حال حاضر، تمرکز روی پلی آف جام استنلی است، جایی که کانادایی ها به دنبال بازی در نقش اسپویلر در مقابل نخبگان لیگ هستند. اما عملکرد جسورانه Red Wings در این بازی پایانی فصل عادی به زودی فراموش نخواهد شد، که گواهی بر شخصیت تیم و آینده درخشانی است که در پیش است.





منبع