عادات و نکات مطالعه برای دانشجویان موفق پزشکی – Med Reach


دانشجوی پزشکی بودن یک شغل چالش برانگیز است.

صرف نظر از علاقه شما به پزشکی یا نه، زندگی دانشجویی می تواند طاقت فرسا باشد. این به دلیل ساعات طولانی و کار سخت مورد نیاز برای تقسیم زمان بین دوره های آموزشی در بیمارستان و مطالعه است. در حالی که پزشک بودن مزایای زیادی دارد، باید بدانید که این کار آسانی نیست. آموزش هایی که دریافت می کنید تاثیر قابل توجهی بر زندگی بیماران شما خواهد داشت. به عنوان یک پزشک، باید بتوانید تحت فشار و در شرایطی که ممکن است منجر به مرگ شود، کار کنید. در تمام این مدت، شما باید کار خود را به خوبی انجام دهید تا از بیماران مراقبت شود و جان افراد نجات یابد. در این حرفه جایی برای اشتباه وجود ندارد. به عنوان یک دانش آموز، تعهد شما بسیار مهم است. برای تبدیل شدن به یک پزشک ماهر و بسیار آموزش دیده باید آماده کار سخت باشید. مهم نیست که با چه چالش هایی روبرو هستید یا غلبه بر آنها در دوران دانشجویی چقدر دشوار است. بالاخره دکتر میشی

ما چند نکته و عادات موثر را جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کند هوشمندتر یاد بگیرید و به بهترین دانشجوی پزشکی تبدیل شوید.

هوشمندانه یاد بگیرید

دانشکده پزشکی به شما نیاز دارد که چیزهای زیادی یاد بگیرید. بدون فداکاری و تلاش لازم برای مطالعه، کسب مهارت ها و دانش لازم برای تبدیل شدن به یک پزشک ماهر دشوار خواهد بود. هر دانشجوی پزشکی روش خاص خود را برای یادگیری، سازماندهی اطلاعات و مطالعه خواهد داشت تا بتواند بهره وری بیشتری داشته باشد. در حالی که برخی از دانش آموزان ترجیح می دهند در یک محیط گروهی مطالعه کنند، برخی دیگر ترجیح می دهند به تنهایی کار کنند. گروه های مطالعه می توانند راهی عالی برای تبادل نظر دانشجویان و توضیح مطالب برای یکدیگر باشند. همچنین به آنها کمک می کند تا تلفظ اصطلاحات پزشکی را تمرین کنند. مطالعه به تنهایی به شما کمک می کند از حواس پرتی سایر دانش آموزانی که به اندازه شما فداکار نیستند جلوگیری کنید.

مهم است که روش مناسب را برای خود پیدا کنید زیرا در طول تجربه دانشکده پزشکی شما یادگیری زیادی وجود خواهد داشت. همچنین باید آماده باشید تا روش های جدید مطالعه را امتحان کنید، زیرا به شما کمک می کند بهترین روش را برای خود پیدا کنید.

بیاموزید که با چه چیزی راحت هستید. همچنین می‌توانید در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید، داوطلب شوید و در دوره‌های دیگری شرکت کنید تا به پیشرفت خود کمک کنید. همه اینها ابزارهای یادگیری عالی هستند که به شما در یادگیری و گسترش دانش پزشکی خود کمک می کنند.

استراحت کافی داشته باشید

دانش‌آموزان معمولاً در فصل امتحانات از سلامت خود غافل می‌شوند تا روی کارشان تمرکز کنند. این می تواند منجر به کم خوابی شود. به عنوان یک دانشجوی پزشکی، درک اهمیت خواب بسیار مهم است. یک استراحت خوب شبانه به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید، در مدرسه بهتر، شادتر و با انگیزه باشید. اگر همیشه احساس خستگی یا خواب آلودگی داشته باشید، نمی توانید به عنوان یک پزشک موفق شوید. شما باید عادات خواب خود را ثبت کنید، یک برنامه زمانی ایجاد کنید و آن را دنبال کنید. شما قادر خواهید بود با ایجاد یک علامت تمرکز کنید و سالم بمانید عادات خواب خوب

در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید.

پزشکان بیشتر از انجام جراحی، تجویز دارو یا درمان بیماران انجام می دهند. پزشکان بزرگ می توانند با بیماران، خانواده ها و دوستانشان ارتباط برقرار کنند. هنگامی که بیماران درد شدید دارند، برقراری ارتباط با آنها ممکن است دشوار باشد. پزشکان اغلب با بیمارانی با پیشینه ها، شخصیت ها یا رفتارهای متفاوت مواجه می شوند. شرکت در فعالیت های اجتماعی در حالی که در دانشکده پزشکی هستید به شما کمک می کند تا خود را توسعه دهید مهارت نرم و به شما کمک می کند تا شغل پزشکی مورد نظر خود را بدست آورید.

سازماندهی کنید

سازماندهی شده بودن بخش اساسی دانشکده پزشکی است. مهم این است که زمان و اولویت های خود را مدیریت کنید. یک پزشک باید سازماندهی شود تا از اشتباهاتی که می تواند جان بیماران را به خطر بیندازد جلوگیری کند. در طول دانشکده پزشکی، یاد خواهید گرفت که چگونه سازماندهی کنید و اولویت های خود را اولویت بندی کنید. شما باید هر مرحله را به عنوان یک دانشجوی پزشکی سازماندهی کنید. منظم بودن یک عادت کلیدی برای یک دانشجوی موفق پزشکی است. این عادات شامل این می شود که به خود فرصت بیشتری برای پوشش موضوعات دشوار بدهید، مواد مطالعه خود را سازماندهی کنید و در زمان سنجی و سایر مهارت های سازمانی دقت کنید. این زمینه ها شما را برای امتحانات آماده می کند و به شما کمک می کند تا در پزشکی موفق شوید.

آروم باش

دانشجویان پزشکی احساس خواهند کرد خسته و اگر بازی کافی نداشته باشند غرق می شوند. با کار در بیمارستان ها و همچنین مطالعه در اوقات فراغت خود چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. اما شما باید بتوانید اطلاعات را دریافت کنید، تا احساس غمگینی نکنید. برای طراوت و شارژ مجدد، باید به ذهن و بدن خود اجازه دهید تا کمی استراحت کنند. اگر یک روز تعطیل داشته باشید کمتر موفق نخواهید بود. این به شما کمک می کند با انگیزه بمانید و روی هدف خود متمرکز شوید. اگر بتوانید تعادل مناسبی بین آرامش و مطالعه ایجاد کنید، متعهد ماندن به اهدافتان آسان تر خواهد بود.

جستجو برای یافتن مربیان.

برای تبدیل شدن به یک پزشک شایسته، دانشجویان پزشکی موفق باید این کمک را بپذیرند از مربیان پزشکانی که در دانشکده پزشکی نیز سخنرانی می کنند، می توانند ارزش واقعی برای آینده شغلی شما فراهم کنند و به شما در آمادگی کمک کنند. این پزشکان در زمینه خود متخصص هستند، بنابراین بهتر است از مربیان خود راهنمایی بخواهید. مربیان برای دانشجویان دانشکده پزشکی شامل اساتید، دستیاران آموزشی و مشاوران تحصیلی هستند.