چگونه در دو سال اول دانشکده پزشکی زنده بمانیم – Med Reach


دو سال اول دانشکده پزشکی پر از تست های بی پایان، ساعت ها مطالعه و فنجان های بی پایان قهوه بود. آنها شبیه هیچ تجربه دیگری نیستند که اکثر مردم تا به حال داشته اند. با افزایش فشار، سطح استرس شما افزایش می یابد. این 10 نکته به شما کمک می کند تا نه تنها با دیدگاهی مثبت از دانشکده پزشکی عبور کنید، بلکه باعث می شود در حرفه پزشکی اورژانس خود نیز پیشرفت کنید.

1. این واقعیت را بپذیرید که برای رفتن به دانشکده پزشکی به اندازه کافی باهوش هستید.

در دو سال اول به توانایی های خود برای پزشک بودن شک خواهید کرد. این طبیعی است. اجازه ندهید نمره ضعیف آزمون یا یک هفته سخت شما را به توانایی های خود شک کنید. شما هنوز در دانشکده پزشکی هستید. تو لایق این هستی که اینجا باشی هوش خود را بپذیرید و کنترل آن را در دست بگیرید. به کسی که در انتهای کلاس دانشکده پزشکی خود است چه می گویید؟ یک دکتر. این مانترا باید هر روز تکرار شود.

2. بسازید یک برنامه و آن را دنبال کنید.

دانشکده پزشکی یک ماراتن است و نه دوی سرعت. تمرین برای ماراتن زمان می برد. یادگیری نیاز به فداکاری، زمان و تعهد دارد. از اینکه در دو سال اول چقدر می توانید در یک بازه زمانی نسبتا کوتاه یاد بگیرید شگفت زده خواهید شد. مهم است که با خود صبور باشید و برنامه‌ای ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد اطلاعات را جذب کنید، چه جلسات قهوه شبانه در استارباکس یا دویدن صبحگاهی روی تردمیل. یک برنامه به شما کمک می کند منظم بمانید و درهم ریختگی ذهنی را کاهش دهید. لاک پشت باش خرگوش نباش.

3. یک شب تعطیل در هفته

هر هفته یک شب را به عنوان بخشی از برنامه کاری خود استراحت کنید. داشتن این واجب است. همانطور که در دانشکده پزشکی پیش می روید، اوقات مرخصی شما ارزشمندتر خواهد بود و می تواند برای کمک به شما در طول حرفه خود استفاده شود. زور خودت را ترک کنی از مدرسه ذهنت را پاک کن این زمانی است که با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنید، با دوستان غیرپزشکی خود استراحت کنید و با خانواده خود روابط برقرار کنید. وقتی به کلاس برگردید احساس تمرکز و شادابی خواهید داشت.

4. به خاطر داشته باشید که چرا اینجا در دانشکده پزشکی هستید.

وقتی دو سال را در مطالعات موردی و کتاب های درسی مدفون می کنید، جنبه انسانی پزشکی را می توان به راحتی فراموش کرد. یادگیری در مورد کمبود Sphingomyelinase در Niemann-Pick چیست؟ چون فرزند یک نفر آن را دارد و برای کمک به شما به شما مراجعه می کند. این یک امتیاز است که بیماران در آسیب پذیرترین لحظات خود به شما اعتماد کنند. به خود یادآوری کنید که چرا وقتی مدرسه سخت می شود، پزشکی حرفه انتخابی شماست.

5. یک شبکه حمایتی و متنوع از دوستان ایجاد کنید.

دانشکده پزشکی می تواند برای انواع مختلف دانشجویان باشد. شگفت انگیز است، درست است؟ برخی افراد به شدت رقابتی هستند و می توانند از تخته ها عبور کنند. آنها به احتمال زیاد جراح مغز و اعصاب خواهند شد. برخی از افراد قبلاً اقامت خود را از طریق ارتباطات خانوادگی تضمین کرده اند و فقط باید حداقل شرایط لازم را برای قبولی تکمیل کنند. شما می توانید با ایجاد دوستی با مردان و زنان، یک شبکه پشتیبانی قوی ایجاد کنید. به عنوان یک فرد، همه ما نقاط قوت و محدودیت هایی داریم که می تواند به ما کمک کند تا جهان بینی خود را یاد بگیریم و شکل دهیم. ما با هم یاد می گیریم و به دیگران نیاز داریم که ناامیدی هایمان را ابراز کنند، و موفقیت های ما را جشن بگیرند. گروه متنوعی از همسالان می توانند به شما کمک کنند تا به خودتان فشار بیاورید و پتانسیل کامل خود را درک کنید. برای زنده ماندن در دانشکده پزشکی، داشتن دوستانی حامی که بتوانند سبک زندگی زامبی شما را پس از یک شب طولانی جلسات شلوغی درک کنند، مهم است.

6. فعال باشید و خوب غذا بخورید

به احتمال زیاد فقیر خواهید بود مگر اینکه بخت برنده شدن در لاتاری را داشته باشید یا یک همسر شکری. همه ما هستیم. دانشجو بودن سخت است زیرا پول کمیاب است و غذای خوب گران است. باید گزینه سالم تری را انتخاب کرد. شما می توانید به اندازه مک دونالدز محصول تهیه کنید، بنابراین به جای سیب زمینی سرخ کرده، هویج را انتخاب کنید. می توانید برای ورزش کردن و پاکسازی ذهن خود از مطالعه خود استراحت کنید. اگر بتوانید هر روز 15 دقیقه را به ورزش اختصاص دهید، سلامت روان شما تا حد زیادی بهبود می یابد. استقامت، توجه و توانایی شما برای حفظ اطلاعات را بهبود می بخشد. تضمین ما این است که 15 دقیقه ای که به جای مطالعه برای سلامتی شما صرف شده است، امتیاز کمتری به همراه نداشته باشد. به یاد داشته باشید که عادت هایی که در دانشکده پزشکی ایجاد می کنید به حرفه شما به عنوان یک پزشک منتقل می شود.

7. پس بدهید.

کمک به جامعه خود و دور شدن از میز کار راه بسیار خوبی برای حفظ دیدگاه مثبت در طول دو سال اول است. فرصت های داوطلبانه فراوان است. باید از این فرصت ها استفاده کرد. داوطلبانه در یک کلینیک کم‌خدمت، در برنامه‌های ارتقای باشگاه مشارکت داشته باشید، یا به دانشجویان دوره پیش‌پزشکی در مقطع کارشناسی مشاوره دهید. مطالعه را متوقف کنید و هر چند وقت یکبار پس بدهید. کار داوطلبانه چیزی است که پشیمان نخواهید شد. حتی ممکن است به شما کمک کند تا باتری های خود را دوباره شارژ کنید و دوباره تجدید کنید.

8. از اشتباهات خود درس بگیرید و شکست را در آغوش بگیرید.

همه ما در یک نقطه شکست خواهیم خورد. یک آزمون قبول نمی شود. تشخیصی دریافت نخواهید کرد. متاسفانه اشتباهات اجتناب ناپذیر هستند. هر شکست، مهم نیست کوچک یا بزرگ، فرصتی برای یادگیری است. شکست ها فرصتی برای درس گرفتن از اشتباهات و ایجاد پیشرفت در آینده است. آنچه را که از همه آنها آموخته اید بگیرید و مطابق با آن سازگار شوید. به خود یادآوری کنید که رد شدن در آزمایش بهتر از حضور در بیمارستان است. از اشتباهات خود درس بگیرید و از آنها به عنوان یک فرصت یادگیری استفاده کنید.

9. خوشبین باشید.

مسلم است که دو سال اول سخت خواهد بود. خوشبین باش. انعطاف پذیری کلیدی است. با این حال، شما باید انعطاف پذیر باشید. بسیاری از همکلاسی ها با تغییر برنامه، امتحانات یا سؤالات آزمون خونسردی خود را از دست می دهند. این ناراحتی های به ظاهر جزئی هنوز در طرح بزرگ برای زندگی مهم هستند. بعید است. شما باید چشمان خود را باز نگه دارید و متوجه شوید که قدرت انتخاب واکنش خود را دارید. برای اینکه بتوانید در عمل با ناملایمات کنار بیایید، مهم است که یاد بگیرید چگونه با آن کنار بیایید. در طول اقامت، چرخش و تمرین با موقعیت های زیادی روبرو خواهید شد که خارج از کنترل شما هستند. در این موارد، شما دو راه دارید: وحشت کنید یا شرایط را بپذیرید و ادامه دهید.

10. لذت ببرید

ما فقط می توانیم به شما توصیه کنیم که در دو سال اول تحصیل در دانشکده پزشکی سرگرم شوید. اگر کاری سرگرم کننده نباشد ارزش انجام دادن ندارد. در حالی که آزمایشات انجام می شود، سلامت روان شما همان چیزی است که همچنان بر درمانگاه، بخش ها و اتاق عمل و همچنین بخش اورژانس تأثیر می گذارد. شما باید مراقب خود باشید و از خانواده و دوستان خود لذت ببرید.