ورزش کشتی لرستان در مسیر پیشرفت/ لزوم حمایت مالی و رسانه‌ای – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، فرید بهرامی شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با تقدیر از حمایت‌های اصحاب رسانه از هیئت کشتی و ورزش کشتی در لرستان، اظهار داشت: رسانه‌ها بدون هیچ‌گونه چشم داشتی در این حوزه فعالیت کرده‌اند و این امر قابل‌تقدیر است.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که در سال ۱۴۰۲، لرستان هم توانست مدال آسیایی ورزش کشتی را از آن خود کند و هم توانست مدال جهانی کشتی را کسب کند، افزود: همه باید از ورزش کشتی استان حمایت کنیم.

رئیس هیئت کشتی لرستان با تأکید بر اینکه همه عزیزان قبل از ما زحمت کشیده‌اند و الان مسئولیت در این حوزه به ما رسیده است، تصریح کرد: ما با ۳۵ نفر بیمه شده در این ورزش‌کار را شروع کردیم، فعالیت در زمان شیوع بیماری کرونا برای برگزاری مسابقات سخت بود.

بهرامی با اشاره به برنامه‌ریزی و تلاش برای عضویت کشتی‌گیران آزاد و فرنگی لرستانی در تیم‌های بزرگسالان و جوانان، عنوان کرد: در کشتی بانوان لرستان نیز هم کسب عناوین و مقام‌های جهانی را داریم، هم ملی‌پوش داریم، هم عنوان کشوری داریم و هم جز پنج تا شش استان اول کشور هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از سوی هیئت کشتی لرستان در حوزه آموزش مربیان و داوران، گفت: بعد از سال‌های سال لرستان توانست یک داور بین‌المللی داشته باشد و «ستوده» در آسیای و بحرین موفق به کسب عنوان درجه یک بین‌الملل شد.

رئیس هیئت کشتی لرستان، بیان داشت: همچنین در حوزه مربیان، «طالب نعمت‌پور» را در کشتی فرنگی بزرگسالان، «دل‌انگیز» در رده سنی جوانان، «دزفولی» در کشتی آزاد، «آزادی» در رده سنی را نونهالان داریم.

بهرامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کشتی لرستان اسپانسر خاصی ندارد، گفت: کمک‌ها دراین‌رابطه به‌صورت مقطعی است، بااین‌وجود همه تلاش ما این است که کشتی‌گیران لرستانی را در سطح ملی و جهانی معرفی کنیم.

وی، تأکید کرد: لرستان سرزمین ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی است، ورزشکارانی در لرستان هستند که به‌راحتی می‌توانند مدال المپیک و جهانی را از آن خود کنند، منتهی این امر به حمایت‌های مالی نیز بر می‌گردد که می‌طلبد از سوی بخش خصوصی و سایر بخش‌ها صورت گیرد.

رئیس هیئت کشتی لرستان با بیان اینکه انتظار داریم رسانه‌ها از کشتی‌گیران و ورزش کشتی لرستان حمایت کنند، بیان داشت: در انعکاس اخبار کشتی، رسانه‌ها کشتی‌گیران استان را حمایت و تقویت کنند.