کارفرمایان و Delta-8 THC – آنچه شما باید بدانید


آیا ماری جوانا می تواند از شکاف های برنامه معیوب مواد مخدر و الکل عبور کند؟

به عنوان یک کارفرما، یکی از اولویت های اصلی شما تضمین یک محیط کاری امن و مطمئن برای کارمندان است. با ظهور محصولات THC مانند delta-8 و قانونی شدن آنها، ممکن است حفظ یک محل کار عاری از مواد مخدر برای شما دشوار باشد.

برای حفظ انطباق با قوانین ایالتی و فدرال و پرورش فرهنگ سلامت، تندرستی و ایمنی، چگونه باید به آزمایش دلتا-8 نزدیک شوید؟ آیا حتی باید در رادار شما باشد؟ بیایید ابتدا نگاهی به چیستی آن بیندازیم و سپس در مورد اینکه شما به عنوان یک کارفرما چگونه باید به آزمایش آن برخورد کنید، بحث کنیم. بیایید شیرجه بزنیم!

delta-8 THC چیست؟
Delta-8 THC، همچنین به عنوان دلتا-8 تتراهیدروکانابینول شناخته می شود، یک ماده شیمیایی طبیعی است که توسط گیاه شاهدانه تولید می شود. دلتا-8 یک کانابینوئید است که معمولاً از کنف استخراج می شود، جداسازی می شود و در آدامس ها، قلم های ویپ و نوشیدنی ها قرار می گیرد. این “علف هرز رژیمی” ممکن است بی ضرر و کمتر از THC دلتا-9 به نظر برسد، اما نگرانی هایی وجود دارد. بیایید به برخی از سؤالات متداول در مورد دلتا-8 و محل کار نگاهی بیندازیم و توضیح دهیم که چگونه شما به عنوان یک کارفرما می توانید از کارمندان و شرکت خود محافظت کنید.

آیا محصولات دلتا-8 تحت نظارت هستند؟
Delta-8 توسط FDA تنظیم نشده است. FDA هیچ یک از محصولات دلتا-8 را که به طور مرتب در پمپ بنزین ها و مغازه های دودفروشی فروخته می شود، نظارت، تأیید یا نظارت نمی کند. بسیاری از مواد شیمیایی مانند آلاینده ها، آفت کش ها، فلزات سنگین و کپک در کنف مورد استفاده برای ساخت دلتا-8 یافت می شوند و می توانند در محصول نهایی باقی بمانند. علاوه بر این، بسیاری از محصولات دلتا-8 به درستی برچسب گذاری نشده اند یا حاوی موادی هستند که اصلاً برچسب گذاری نشده اند، و بسیاری از آنها با دلتا-9 و دلتا-10، اشکال قوی تر THC مخلوط شده اند.

چرا delta-8 THC برای کارفرمایان بسیار مهم است؟
دلتا-8، مانند CBD قبل از آن، می تواند سیاست و برنامه آزمایش مواد مخدر و الکل شما را پیچیده کند. از آنجایی که از کنف (3٪ یا کمتر از THC وزن خشک) و نه ماری جوانا (بیشتر از 0.3٪ THC از نظر وزن خشک) می آید، دلتا-8 در برخی ایالت ها قانونی است. در این ایالت ها می توان آن را در مقادیر مشخص و با کارت شناسایی صادر شده توسط پزشک یا به عنوان یک داروی تفریحی خریداری کرد، اما در بسیاری از ایالت های دیگر استفاده از دلتا-8 به هر دلیلی ممنوع شده است و وجود دارد. شانس خوبی است که ایالت های بیشتری به دنبال داشته باشند، بنابراین، این عارضه است.

به همین ترتیب، دولت فدرال همچنین به کارفرمایان اجازه می دهد تا استفاده از هر ماده کنترل شده برنامه 1 را ممنوع کنند – دارویی که در حال حاضر استفاده پزشکی پذیرفته نشده و پتانسیل بالایی برای سوء استفاده دارد – صرف نظر از قوانین ایالتی. به عنوان مثال، وزارت حمل و نقل (DOT)، کارگران تحت پوشش – معمولاً رانندگان کامیون های تجاری – را از رانندگی در حالی که تحت تأثیر پنج ماده مختلف است، منع می کند که یکی از آنها دلتا-8 است.

به همین دلیل، ممکن است عاقلانه باشد که آن را در غربالگری خود بگنجانید زیرا استفاده از دلتا-8 ممکن است تصمیم گیری و هماهنگی فیزیکی را مختل کند، که باعث خطرات ایمنی عمده می شود. برعکس، ممکن است تصمیم بگیرید که آزمایش را از قبل از استخدام یا آزمایش تصادفی حذف کنید، اما آن را برای آزمایش مشکوک منطقی نگه دارید، زیرا علائم اختلال THC همراه با آزمایش مثبت برای THC یک نتیجه مثبت تایید شده در نظر گرفته می شود. مطمئن شوید که یک خط مشی دقیق و به روز، مطابق با مقررات ایالتی و فدرال دارید تا از دعاوی حقوقی و سایر مشکلاتی که ممکن است از ابهام ناشی می شود جلوگیری کنید.

آیا کارفرمایان می توانند برای دلتا-8 آزمایش کنند؟
فناوری مقدماتی وجود دارد که می تواند دلتا-8 را از سایر اشکال THC مانند دلتا-9 متمایز کند، اما اکثر آزمایشات موجود در حال حاضر، دلتا-8 را به عنوان هر شکل دیگری از THC علامت گذاری می کنند.

به عنوان یک کارفرما، این به شما (و قوانین فدرال و ایالتی) بستگی دارد که تصمیم بگیرید آیا می خواهید آزمایش THC را انجام دهید یا خیر. اگر مطمئن نیستید که کدام داروها را آزمایش کنید و نگران استفاده از دلتا-8 در محل کار خود هستید، لطفاً با آزمایشگاه های ARCpoint محلی خود تماس بگیرید و با یکی از متخصصان دارای مجوز ما برای دریافت اطلاعات بیشتر صحبت کنید.

ما به شما کمک می کنیم تا گزینه های خود را برای برنامه مواد مخدر و الکل سفارشی تعیین کنید تا بتوانید ایمنی و امنیت در محل کار خود را تضمین کنید. ما اینجا هستیم تا پاسخ دهیم و راه حل ارائه دهیم. امروز با ما تماس بگیرید!



منبع