یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی و پشتیبانی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان اظهار کرد: یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی استان است که در هشت روز مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع فرهنگی و ارزشی را شامل می‌شود.

وی افزود: از مجموعه مردمی برگزار کننده این یادواره می‌خواهیم با کار سپاری، دولت را نیز در این کار ارزش مند و مهم سهیم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت همواره پشتیبان و حامی گروه‌ها و تشکل‌های مردمی بوده است، گفت: در خصوص یادواره‌های مردمی شهدا نیز همه مدیران مشتاقانه با تمام ظرفیت، تجهیزات و امکانات خود پای کار خواهند بود.

وی یادآور شد: این فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اکنون که با هجمه‌های بی‌سابقه و همه جانبه تبلیغات سو رسانه‌ای و فرهنگی مواجه هستیم، بیش از همیشه ملموس است.

مهاجر اظهار کرد: عملیات وعده صادق پاسخ دندان شکن به تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود. افکار، اذهان، باورها و اعتقادات جوانان و نوجوان نیز مورد هجوم و تعرض دشمنان قرار دارد که باید برای آن پاسخ مناسب داشته باشیم.

وی افزود: یادواره شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند مقابله‌ای با جنگ نرم دشمنان و پاسخی به تعرض به اذهان افکار و اعتقادات جامعه و جوانان ایران اسلامی باشد.