۳۵۰۰ اثر به سومین جشنواره دستاوردهای دانشجویی پیام نور ارسال شد – | اخبار



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه بعد از شرایط کرونا و رکود کانون‌های فرهنگی هنری چنین جشنواره‌ای یک رویداد عظیم بود اظهار کرد: استان اصفهان میزبانی را تقبل کرد و زحمت بسیاری را متحمل شد.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره اختتامیه ای وجود ندارد، تصریح کرد: اینجا برای پیوند آثار شما با شرایط جامعه دور هم جمع شده‌ایم و این جشنواره شروعی برای آغاز حرکت‌های نو و رویشی جدید شما خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه برای تبدیل آثار جشنواره به ثروت و ایجاد کسب و کار در حاشیه برگزاری جشنواره تصمیماتی اتخاذ شده خاطرنشان کرد: قرار شد فرم‌هایی برای ایجاد ارتباط با فضای کسب و کار تهیه شود، همین الان مشتری برای تعامل و خرید آثار در زمینه فناوری اعلام حضور کرده است.

وی با بیان اینکه باید تمام کارپردازان استان‌ها ملزم شوند همه هدایا و ارکان اداری خود را از محصولات تولیدی دانشجویان در این جشنواره تهیه کنند اظهار کرد: آقای دکتر تقی زاده از این موضوع استقبال کردند چرا که ایشان نگاه فرهنگی اجتماعی والایی دارند، بسیار دغدغه مند هستند و برگزاری این جشنواره با پشتیبانی ایشان انجام پذیرفت.

محمدی با بیان اینکه انتظار داریم روند کار به سمت فروش محصولات و بازاریابی پیش برود اذعان کرد: ما بر آن هستیم فضای کاری شما را به فضای کسب و کار جامعه پیوند دهیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به سمت کانون‌های اختصاصی دخترانه و پسرانه است خاطرنشان کرد: ما فضایی را فراهم می‌کنیم که دانشجویان کارهای اقتصادی را آغاز کنند و ما اجازه می‌دهیم با برند دانشگاه، فعالیت‌های اقتصادی را تجربه کنند تا در صورت شکست ضرر اندکی را متحمل شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: ۱۱۶ مرکز و واحد بالای هزار دانشجو داریم و با سازمان فنی و حرفه‌ای و مراکز مهارت آموزی صحبت کرده‌ایم مشاوران مراکز نو ظهور به این مراکز خواهد پیوست و گواهی‌های با امضای فنی حرفه‌ای به افراد عطا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما شناسایی استعدادها در زمینه فرهنگی هنری اجتماعی و فراهم آوردن زمینه‌هایی برای رشد استعدادها است ابراز کرد: بیش از سه هزار و ۵۰۰ اثر معرفی شده که از این بین، ۱۸۰ نفر برگزیده شدند.

محمدی پیرامون کانون‌ها و انجمن‌های فعال در دانشگاه پیام نور در سطح کشور یادآور شد: تعداد ۷۳۴ کانون شناسنامه‌دار در سراسر کشور داریم، تعداد ۶۸۰ انجمن علمی فعال و ۲۶۰ نشریه علمی که از ظرفیت آن‌ها در این جشنواره بهره‌مند شدیم.