7 شغل هیجان انگیزی که برای سفر به شما پول می دهد


دریافت دستمزد برای سفر به دور دنیا رویایی است که برای بسیاری از مردم به حقیقت پیوسته است. این ایده که بتوانیم مکان‌ها و فرهنگ‌های جدید را کشف کنیم در حالی که در ازای آن غرامت زیادی دریافت می‌کنیم، خیلی خوب به نظر می‌رسد که درست باشد.

اما حقیقت این است که بسیاری از مشاغل عالی وجود دارند که به شما این فرصت را می دهند که دقیقاً این کار را انجام دهید! از نویسنده آزاد گرفته تا راهنمای تورهای بین المللی، در اینجا 7 شغل شگفت انگیز وجود دارد که برای زندگی رویایی خود در حال حرکت به شما دستمزد می دهد.

مهماندار هواپیما

مهماندار بودن یکی از محبوب ترین مشاغلی است که فرصت سفر را برای شما فراهم می کند. اگر فردی مردمی هستید و دوست دارید در یک محیط پویا کار کنید، این شغل می تواند بهترین شغل برای شما باشد.

نه تنها می‌توانید از مکان‌های جدید دیدن کنید، بلکه فرهنگ‌های مختلف را نیز می‌بینید و با مردم سراسر جهان ملاقات خواهید کرد. این شغل با چالش های خود همراه است، اما پاداش های آن باورنکردنی است. علاوه بر این، مزایای متعددی مانند پروازهای رایگان یا با تخفیف و اقامت در طول توقف دریافت خواهید کرد.

پرستار مسافرتی

اگر یک پرستار ثبت نام شده هستید که عاشق سفر هستید، این شغل فرصتی عالی برای شماست تا هر دو علاقه را با هم ترکیب کنید. پرستاری مسافرتی شامل سفر به نقاط مختلف کشور یا حتی خارج از کشور برای کار برای یک قرارداد کوتاه مدت در یک بیمارستان یا کلینیک است.

نه تنها مکان های جدید را می بینید، بلکه تجربیات ارزشمندی را در تنظیمات مختلف مراقبت های بهداشتی نیز به دست خواهید آورد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال شغل پرستاری مسافرتی با درآمد خوب در کشور یا شهر خود بگردید و شغلی را بیابید که به شما امکان می دهد بال های خود را گسترده تر کنید.

راهنمای تور

اگر دوست دارید دانش خود را در مورد فرهنگ ها و مناظر مختلف به اشتراک بگذارید، راهنمای تور می تواند شغل مناسبی برای شما باشد.

به عنوان یک راهنمای تور، شما مسئول نشان دادن گردشگران در اطراف مکان های مختلف، به اشتراک گذاشتن تاریخ و اهمیت فرهنگی هر مکان، و بهترین بخش، لذت بردن از غذاهای محلی خواهید بود. راهنمای تور بودن نیاز به مهارت های ارتباطی و سازمانی عالی دارد.

با این حال، اگر مشتاق سفر و به اشتراک گذاری دانش خود با دیگران هستید، این می تواند شغل رویایی شما باشد.

بلاگر/نویسنده سفر

آیا می خواهید برای سفر به دنیا دستمزد دریافت کنید؟ آیا شما نویسنده بزرگی هستید که عاشق به اشتراک گذاشتن داستان های تجربیات سفر خود هستید؟ برای فرصت های باورنکردنی برای تجربه مقاصد جدید به روش خود، یک وبلاگ نویس یا نویسنده سفر شوید!

این شغل چیز خاصی را ارائه می دهد: آزادی بی نظیر و فرصتی هیجان انگیز برای کسب درآمد از وبلاگ خود. سپس، اسکرین شات هایی از اقامتگاه های مختلف، محله های منحصر به فرد، مقاصد ماجراجویی و فرهنگ خود را به اشتراک بگذارید. زمان آن فرا رسیده است که کار و زندگی را به گونه‌ای ترکیب کنیم که لذت بخش شود!

شما در تمام جنبه های مکان های جدید – مکان های هرگز دیده نشده، غذاهای محلی، جاذبه ها و مکان های تاریخی متخصص خواهید شد. در نهایت، هدایای خود را با ارائه بینش‌های صادقانه فوق‌العاده در مورد مکان‌های مختلف، درست تا زمان اعلام حضور، به اشتراک بگذارید.

Au Pair

آیا علاقه ای به کار نزدیک با کودکان دارید؟ تبدیل شدن به یک Au Pair می‌تواند راهی عالی برای کشف سرزمین‌های جدید و در عین حال دریافت پول باشد! به عنوان یک Au Pair، در کنار خانواده‌ای خوش‌آمد خواهید ماند و در مراقبت از کودکان آن‌ها کمک خواهید کرد.

علاوه بر این، ممکن است آموزش زبان ها و فرهنگ های مختلف به فرزندان میزبان خود نیز به شما سپرده شود. بهترین از همه، Au Pairs از اوقات فراغت زیادی برخوردار است که در آن می توانند مناظر را بگردند و با منطقه محلی آشنا شوند. به طور خلاصه، دنبال کردن یک تجربه Au Pair می‌تواند فوق‌العاده پاداش‌دهنده و چشم‌گشا باشد!

عکاس ماجراجویی

عاشق عکس گرفتن هستید؟ زیبایی را در فضای باز پیدا کنید؟ در این صورت ممکن است یک عکاس ماجراجویی باشید! این شغل نه تنها باعث می شود با مناظر باورنکردنی از جنگل های ایالات متحده و دشت های آفریقا سفر کنید، بلکه می توانید روزها یا شاید ماه ها یا سال ها را در سفر به نقاطی از جهان بگذرانید.

تصور کنید با دوربین خود از کوه بالا می روید، خاطرات زیبا و عکس های منظره باشکوه را به موقع ثبت می کنید. یا شاید غواصی در میان استخرهای جزر و مد در اقیانوس ها برای گرفتن عکس های زنده از موجوداتی که به این سو و آن سو می چرخند و احساس می کنند بخشی از بسیاری از فرهنگ های مختلف در سراسر جهان هستند.

هیچ دو لحظه ای احساس زائد نمی کند. این شغل پویا یک راه پر جنب و جوش و دائماً جدید از زندگی را در طول هر ماجراجویی نشان می دهد. این یک ترن هوایی است که نمی خواهید آن را از دست بدهید!

برای کار در کشتی های کروز شغلی پیدا کنید

رویای سفر به دنیا را دارید؟ کار در کشتی کروز یک گزینه عالی است! چه نقشی میدانی داشته باشید و چه نقشی پشتیبان، فرصتی است برای دیدن مکان‌ها، فرهنگ‌ها و تجربیات زیبا.

در حالی که پول می گیرید دنیا را ببینید! به‌علاوه، می‌توانید با صرف وعده‌های غذایی، محل اقامت، و بسیاری از مزایای دیگر که با کار در کشتی همراه است، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. مجموع همه اینها کشتی های کروز را به گزینه ای عالی برای تامین مالی اهداف سفر شما تبدیل می کند.

به آن به عنوان یک موقعیت رویایی فکر کنید که به شما امکان می دهد درگاه های مختلف تماس را کاوش کنید (و برای آن پول دریافت کنید! خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد؟ دیگر لازم نیست – پس چرا منتظر بمانیم؟ درباره فرصت های کار در کشتی و شروع سفر خود از امروز بیشتر بدانید.



منبع