قطره درمانی تقلبی IV – وبلاگ من


مشکل:

کسب‌وکارهای NSW ادعاهایی برای درمان قطره‌ای IV دارند که فاقد شواهد علمی است و مصرف‌کنندگان را مورد سوء استفاده قرار می‌دهد. این ادعاها عبارتند از “مبارزه با خماری”، “از بین بردن سموم”، “رفع چربی”، “ضد پیری”، “جلوگیری از سرماخوردگی”، “تقویت ایمنی،” “تسکین خستگی”، “ارائه شفافیت ذهنی” و “بهبود عملکرد حافظه”. ‘

برخی از کلینیک‌ها برای شرایط شدید، مانند «درمان حملات حاد آسم»، «سینوزیت مزمن»، «آلرژی‌های فصلی»، «افسردگی» و «بیماری‌های قلبی عروقی»، درمان قطره‌ای IV را تبلیغ می‌کنند. این ادعاها نقض شدید کد تبلیغات کالاهای درمانی و قانون کالاهای درمانی است.

برخی از کسب‌وکارها یک سرویس سیار ارائه می‌کنند که در آن به شما مراجعه می‌کنند و در عروسی‌ها، مهمانی‌های پولی و مرغی یا حتی کنار استخر پس از یک شب بزرگ، قطره‌درمانی IV را انجام می‌دهند.

آنها ادعا می کنند که از پرستاران و کادر پزشکی ثبت نام شده و واجد شرایط استفاده می کنند. آنها از 149 دلار به 299 دلار می پردازند و مشوق هایی را ارائه می دهند: «ده بخر و 350 دلار پس انداز کن».

نگرانی های من:

شرکت های مربوطه و کارکنان پزشکی و پرستاری که آنها استخدام می کنند، ماده 133 قانون ملی را نقض می کنند. زیرا ادعاهای مطرح شده نادرست، گمراه کننده و فریبنده است. اکثر آنها قابل اثبات نیستند، انتظارات غیرمنطقی از درمان سودمند ایجاد می کنند و استفاده غیر ضروری از خدمات بهداشتی را تشویق می کنند.

به‌علاوه، کارکنان داروخانه‌های پزشکی، پرستاری و ترکیبی که در درمان قطره‌ای IV دخیل هستند، احتمالاً کدهای رفتار مربوطه خود را نقض می‌کنند، زیرا با ارائه این خدمات، به نفع بیمار خود عمل نمی‌کنند.

اقدام انجام شده:

آ شکایت ارائه شده است به کمیسیون شکایات مراقبت‌های بهداشتی نیوساوت ولز و TGA، از آنها می‌خواهد این کلینیک‌ها و متخصصان بهداشتی ثبت‌شده را که درمان‌های ترویجی را ترکیب و اجرا می‌کنند، بررسی کنند. اگر توافق شده است که همه دست اندرکاران قانون را زیر پا بگذارند، پس من خواهش می کنم که دست اندرکاران به طور کامل تحت پیگرد قانونی قرار گیرند. می‌توانم تأیید کنم که مسائل با اهپرا باز است، مسائل مربوط به پزشکان خاص با تیم تبلیغاتی ما است و سایر موارد به واحد جرایم جنایی ما ارجاع شده است.

رویه استاندارد ما برای این موارد این است که وقتی پرونده را نهایی می کنیم، شاکیان را به روز می کنیم، مگر اینکه شاکی به عنوان شاهد مورد نیاز باشد.