یک کلاهبرداری دیگر برای کاهش وزن – وبلاگ من


در این تبلیغ دکتر توماس کلمنت گویر، جف جووت و موسسه پزشکی کاهش وزن حضور داشتند. ادعاها شامل:

به لطف تیم پزشکی GTC و موسسه پزشکی کاهش وزن (MWI)، استرالیایی‌ها اکنون می‌توانند وزن خود را بدون ورزش سنگین و شمارش کالری کاهش دهند – به لطف درمانی که هورمون‌ها را برای سوزاندن چربی برای سوخت تنظیم می‌کند.

من در تمام عمرم اضافه وزن داشتم و همه چیز را امتحان کردم. هیچی کار نکرد سپس با دکتر تام مشورت کردم و همه چیز را تغییر داد. اکنون 42 کیلوگرم وزن کم کرده ام و صادقانه بگویم که احساس شگفت انگیزی دارم. از روز اول برنامه انرژی بیشتری داشتم. من به همه کسانی که گوش می دهند می گویم. نازیه حمزه از سیدنی (32 ساله) می گوید: آنها باید موسسه پزشکی کاهش وزن را امتحان کنند.

من دارم شکایتی ارائه کرد به AHPRA و ACCC با این ادعا که این تبلیغ، که هم دکتر گویر و هم موسسه کاهش وزن پزشکی را در بر می گیرد، گمراه کننده، فریبنده، و استثمارگرانه است، فاقد پایه شواهد است، و جمعیت آسیب پذیر، افراد دارای اضافه وزن و چاق را طعمه می کند.

AHPRA / شورای پزشکی NSW باید دکتر گویر را در دادگاه قاضی (قسمت 7 قانون ملی) تحت تعقیب قرار دهد و او را با ارجاع به یک دادگاه تنبیه کند (قسمت 8 قانون ملی). همچنین، ACCC باید حکم فوری دادگاه را علیه مؤسسه کاهش وزن پزشکی دریافت کند تا محتوای وب‌سایت را حذف کند و (با استفاده از یک تعهد قابل اجرا) آن را با یک بازپس گیری قابل توجه و با عبارت مناسب جایگزین کند. بازپس گیری تمام صفحه مشابه نیز باید در ویرایش بعدی «راهنمای سبز عصر» و هر درج دیگری از این آگهی منتشر شود. کمیسیون رسیدگی به شکایات NSW باید علیه جف جووت اقدام کند، زیرا به نظر می رسد او قوانین رفتاری NSW را برای پزشکان ثبت نام نشده نقض می کند.

در همین حال گزارش زیر را در مورد دکتر توماس گویر متذکر می شوم.

در میان پزشکان AMI که شهادت دادند، این بود دکتر توماس گویر. او به دادگاه گفت که شغل AMI مخصوصاً برای یک پزشک سخت نیست «زیرا هیچ کس به دلیل اختلال نعوظ نمی میرد» و آنقدرها هم «وحشتناک» نیست که به عنوان یک پزشک عمومی عمل کنید. اگرچه او گفت که این کار تکراری است، اما دکتر گویر روزانه 1000 دلار دستمزد می گرفت. “دکتر. گویر به عنوان یک پزشک متعهد به مراقبت از بیمار حاضر نشد.