کلینیک هورمون مردانه استرالیایی (AMHC) – وبلاگ من


اکنون، با پیروی از موسسه پزشکی پیشرفته (AMI) و موسسه پزشکی کاهش وزن (MWI)، ما کلینیک هورمون مردانه استرالیایی (AMHC)!

رگولاتورها چه می کنند؟ آیا آنها فقط ببرهای کاغذی هستند؟

حمایت از مصرف کننده مستلزم آن است که افرادی که MWI و AHMC را پراکنده می کنند فوراً متوقف شوند.

قربانیان این کلاهبرداری‌ها نه تنها از نظر مالی از بین می‌روند، بلکه احتمالاً به طور مستقیم و غیرمستقیم به سلامت خود آسیب وارد می‌کنند. آسیب مستقیم به سلامتی می تواند ناشی از اثرات نامطلوب و تداخلات دارویی «صدها داروی مختلف» باشد که آنها برای یک فرد درست می کنند. آسیب غیرمستقیم سلامتی می تواند ناشی از عدم تشخیص بیماری های زمینه ای و تاخیر در جستجوی درمان مبتنی بر شواهد بیشتر باشد.

یک ابزار نظارتی مناسب، درخواست دستور (حکم دادگاه) برای حذف وب‌سایت‌های متخلف و مطالب فیس‌بوک و قرار دادن یک صفحه کامل پس گرفتن ادعاها در «راهنمای سبز عصر» است. پس‌گیری‌ها ضروری هستند زیرا اطلاعات نادرست فاحشی را که قبلاً منتشر شده‌اند تصحیح می‌کنند.

سپس جریمه ها باید دنبال شود. AHPRA و شورای پزشکی NSW باید دکتر گویر را از ثبت نام خارج کنند کمیسیون شکایات مراقبت های بهداشتی NSW همانطور که اخیراً برای MWI انجام دادند، باید در مورد AMHC هشدار عمومی بدهند. علاوه بر این، Jowett (یک پزشک ثبت نام نشده) باید برای همیشه از ارائه خدمات بهداشتی منع شود.

(24 ژوئن 2016) را ببینید.یک کلاهبرداری دیگر برای کاهش وزن (دکتر توماس گویر)

سپس (در 28 ژوئیه 2016) آگهی تمام صفحه دیگری در «راهنمای سبز عصر» با عنوان «تیم پزشکی نحوه بهینه سازی هورمون ها را برای کاهش وزن کشف می کند. و دکتر گویر هنوز توسط جف جووت در چندین ویدیوی فیس بوک MWI مطرح می شود. مثلا، دکتر ع.س. تام گویر و MWI:

“دکتر. تام گویر بیش از هر پزشک دیگری درباره درمان‌های کاهش وزن پزشکی می‌داند که دلیل همکاری من با او چیست. من با بسیاری از پزشکان دوست هستم، خوشبختانه، اما هیچ کس به اندازه من نمی داند. دکتر تام، وقتی صحبت از کاهش وزن می شود، کاهش وزن پزشکی. بنابراین تنها نگرانی من با صحبت با پزشک عمومی شما این است که آنها از آنچه ما می دانیم ندانند. آنها درمان های پزشکی را نمی دانند. آنها برنامه‌های سفارشی‌شده‌ای که ما داشتیم ندارند، و به همه پروتکل‌های مختلفی که ما داریم دسترسی ندارند، بنابراین ممکن است ندانند که ما چه چیزی را تجویز، پیشنهاد یا انجام می‌دهیم. بنابراین کمی مملو از خطر است. بنابراین من شما را تشویق می کنم که کمی به من اعتماد کنید. من 20 سال است که این کار را انجام می دهم. اگر نمی دانستم چه کار می کنم، هنوز در صنعت کاهش وزن نبودم. y…”