مهمانی بعد از جنون استادان در هیلتون هد برگزار شد


در یکی از چرخش‌های سریع‌تر در تقویم تور PGA، RBC Heritage تنها چهار روز پس از پایان مسابقه نهایی در آگوستا نشنال برای مسابقات مسترز به پایان رسید. انتقال از اولین مسابقات قهرمانی بزرگ سال به توقف تورهای معمولی ناگهانی احساس می‌شد، اما بازیکنان در کلاس جهانی این تغییر را در Harbor Town Golf Links در جزیره هیلتون هد پذیرفتند.

در حالی که برخی از بزرگ‌ترین نام‌های گلف پس از بازی Masters در جایگاه دوم قرار گرفتند، ترکیبی از استعدادهای اثبات شده و ستاره‌های در حال ظهور این فرصت را در رویداد تعیین‌شده 20 میلیون دلاری غنیمت شمردند. لودویگ ابرگ سوئدی شروع درخشان خود را تا سال 2024 ادامه داد و پس از 66 بازی افتتاحیه به یک جدول برتر برتر پیوست.

Poston Pounces with Hot Putter

اگر قرار بود پستون 30 ساله دور کم روز را کارت کند، یک پاتر سوزان یک ضرورت بود. او با زدن بیش از 130 فوت توپ زدن در طول 63 سال بدون بوژی خود، در رشته پرتاب به ازای هر سبزه در رده دوم قرار گرفت.

پوستون گفت: “من در حال حاضر توپ را خیلی خوب می چرخانم.” وقتی این اعتماد به سبزها را به دست می آورید، به شما این امکان را می دهد که تهاجمی بمانید و آن را آزاد کنید.

در حالی که چوب تخت کاتالیزور بود، ضربه توپ پستون به همان اندازه چشمگیر بود. پس از یک رکود کوچک در نوسان فلوریدا، او فرم خود را از روی سه راهی کشف کرد و در دور اول در رده 15 برتر آن دسته قرار گرفت. شاید استراحت باکیفیت نیز نقش داشته باشد.

پستون توضیح داد: “ما اینجا یک آپارتمان دو خوابه داریم.” “مادر من برای کمک به نوزاد در کنار ما می ماند. دیشب همسرم عالی بود و بلند شد تا بخوابم. شاید این کار را ادامه دهیم!»

بدون هیچ مزیت دانش دوره ای به لطف برنامه ریزی، پوستون بر یک استراتژی ساده از گلف هدف اساسی در اطراف طرح تنگ شهر بندرگاه تکیه کرد. اجتناب از از دست دادن بسیار مهم بود، و او این کار را با دقت در مسیر به دست آوردن برتری انفرادی انجام داد.

ستاره های جوان درخشان می درخشند

در حالی که پوستون پس از 18 سوراخ در صدر جدول امتیازات قرار گرفت، دو تن از سنگ بنای آینده بازی دقیقاً پشت سر او به جایگاهی دست یافتند. لودویگ ابرگ و کولین موریکاوا، نایب قهرمان مسابقات مستر، در 66 ها مسابقه دادند تا هفته خود را با سبکی آغاز کنند.

برای Åberg، اولین پیروزی دست نیافتنی است، اما این بازیکن 24 ساله با نوسان کتاب درسی و ثبات تسلیم ناپذیر خود به سرعت به یکی از ترسناک ترین بازیکنان در تور تبدیل می شود. دوئل یکشنبه او با اسکاتی شفلر در آگوستا، دنیای گلف را به آتش کشید و ابرگ آن شکل را به هیلتون هد رساند.

Åberg در واقع گفت: “تمرکز من درست زمانی که به اینجا رسیدم تغییر کرد.” “ما در تلاش بودیم تا مطمئن شویم که هفته گذشته هفته گذشته بود و این هفته این هفته بود.”

سوئدی خشمگین راه خود را در اطراف محدوده های تنگ شهرک هاربر تاون طی کرد و به 13 تا از 14 فروی حیرت انگیز برخورد کرد. اوبرگ با توپی بی نقص خود، تاکید کرد که خستگی ناشی از تلاش های اصلی او در مسابقات قهرمانی نگران کننده نیست.

او درباره سومین مسابقه متوالی خود گفت: “من می خواهم فکر کنم که جوان هستم و می توانم از پس آن بر بیایم.” اما بله، فکر می‌کنم هفته بعد که بازی نمی‌کنم برای چند روز تصادف کنم.»

موریکاوا در دور ابتدایی به همان اندازه برقی بود. برنده دو بار اصلی، مسلماً ثابت‌ترین بازیکن این فصل بوده است، و در حال حاضر هفت رتبه برتر در بین 10 بازی را کسب کرده است. بچه مربی تاب با سه راهی سبز شماره گیری می شود، که نویدبخش شانس او ​​برای اضافه کردن یک پیروزی دیگر است.

تسلط شفلر با آزمون جدید روبرو می شود

برای اسکاتی شفلر، این قلمرو جدیدی بود – رقابت بسیار سریع پس از سرخوشی یک پیروزی بزرگ دیگر. جهان شماره 1 غالب ترین نیرو در گلف از ماه مارس بوده است و سه عنوان بزرگ را در آرنولد پالمر Invitational، THE PLAYERS و Masters هفته گذشته به دست آورده است.

اما بازنشانی سریع به هیلتون هد چالش جدیدی را برای مرد 26 ساله تگزاسی ایجاد کرد و در چند اشتباه نامشخص در خلال 70 ابتدایی او نشان داد. اعتراف کرد که در ابتدا کاملاً از نظر ذهنی درگیر نبوده است.

او توضیح داد: “من سعی کردم کمی به خودم لطف کنم، اما در وسط راند بسیار ناامید شدم.” “من سنگر را در 3 شلیک کردم. من آن را به مقدار مناسبی تکان دادم، اما هرگز در رقابت.”

خطاها را می توان تا حد زیادی به چرخش سریع و خستگی عاطفی ناشی از زودپز Masters تشدید کرد.

«فکر می‌کنم شاید برای شروع روز خیلی آرام بودم. من کاملاً در مسابقه شرکت نکردم. فکر می کنم شاید کمی خستگی بود، هر چه که بود. اما احساس می‌کردم هنوز به نوعی با زمین گلف سازگار می‌شوم.»

شفلر علیرغم شروع شلخته، کشتی را در نیمه داخلی خود درست کرد، که توضیح می دهد که 36 راند متوالی متوالی او به اوایل سال 2024 بازمی گردد. پنج این هفته شروع می شود.

شفلر خاطرنشان کرد: «من پشت نه خیلی بهتری داشتم. “شات های واقعا خوب زیادی بزنید. چند توپ زیبا هم بزنید. منتظر بقیه هفته هستم.»

روری، کانتلی روی صندلی عقب نشسته… در حال حاضر

در حالی که شفلر قصد دارد سریع به عقب برگردد، روری مک‌ایلروی و پاتریک کانتلی پس از تلاش‌های بازگشایی کم‌رنگ به ترتیب 71 و 72، زمینه بیشتری برای جبران خواهند داشت. دو فوق ستاره ای که در آگوستا در بین 10 تیم برتر قرار گرفتند، هرگز نتوانستند در دور ابتدایی شیار خود را پیدا کنند.

مک‌ایلروی برای شماره‌گیری در بازی آهنی‌اش تلاش می‌کرد و قبل از اینکه یک پرنده پرنده دیرهنگام او را به اعداد قرمز بازگرداند، اما با سرعت بسیار پایینی، گرفتار سه بانوی اولیه شد. همانطور که اغلب در مورد مرد ایرلندی شمالی اتفاق می افتد، راننده به دلیل سکته مغزی از سه راهی قدرت بود. اگر او بتواند با اتوهایش محدوده را پیدا کند، مک ایلروی قدرت شلیک را دارد تا آخر هفته را شارژ کند.

کانتلی که همیشه یک آسیاب طاقت‌فرسا بود، راه خود را تا رسیدن به یک امتیاز برابر 71 طی کرد. بازیکن برتر تور PGA در سال ثابت بود، اگر غیرقابل تماشای سه‌راه‌به‌سبز بود، اما نمی‌توانست لمس مناسبی روی سطوح قرار دادن مشکل پیدا کند. با بازیکنان داغی مانند Poston، Åberg، و Morikawa که سرعت بالایی دارند، Cantlay باید در دور دوم پایین بیاید تا از عقب ماندن جلوگیری کند.

با 20 میلیون دلار در خط در این رویداد تعیین‌شده، صرف نظر از اینکه مسابقات در کجای برنامه قرار می‌گیرد، مخاطرات فوق‌العاده بالا باقی می‌ماند. بازنشانی سریع از Masters یک آزمایش فوری برای بازیکنان نخبه بازی فراهم کرد و بسیاری از آنها از دروازه خارج شدند. اما شرط بندی در برابر قهرمانان ثابت شده ای مانند شفلر، مک ایلروی و ریباند کانتلی یک قمار نابخردانه خواهد بود. در حالی که RBC Heritage به آخر هفته می‌رود، رقابت برای جایزه نهایی همچنان باز است.



منبع